با بهترین نقشه زیارتی سیاحتی سامرا آشنا شوید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با بهترین نقشه زیارتی سیاحتی سامرا آشنا شوید
با بهترین نقشه زیارتی سیاحتی سامرا آشنا شوید
دانلود رایگان سامرا گردی
فهرست محتوا

دانلود رایگان سامرا گردی هدیه خوبی از طرف بازار اندرویدی چارخونه برای زائران حرمین عسکرین است. می‌توان گفت که سامرا گردی کامل ترین اپلیکیشن گردشگری و زیارتی سامرا است و با نصب آن روی گوشی موبایل اندرویدی خود به تمام اطلاعاتی که در طول سفر به سامرا احتیاج دارید، دسترسی خواهید داشت.

این برنامه همچنین به فکر افرادی که در خواندن نقشه تبحر چندانی ندارند و مدام مسیر را گم می کنند بوده و به همین دلیل یک نقشه آنلاین برای آنها در نظر گرفته است که به خوبی مسیر های مورد نظر را مشخص کرده است.

همه این اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته اگر نگران عدم دسترسی به اینترنت در مواقع اضطراری هستید، باید بگوییم که این برنامه کاربردی امکان مشاهده آفلاین اطلاعات لود شده را به شما می دهد. با هم نگاهی به قسمت های مختلف این برنامه کاربردی در مجله چارخونه می اندازیم.

نوار بالای صفحه

بخش جستجو در ین برنامه کاربردی در گوشه سمت چپ نرم افزار قرار دارد و امکان یافتن سریع اطلاعات مورد نظر را به شما می دهد.در گوشه سمت راست نیز بخش دیگری در نظر گرفته شده است که از طریق آن، می توانید در کمترین زمان به برنامه مورد رای دهید، آن را به دوستان پیشنهاد دهید یا مکان جدیدی در برنامه ثبت کنید.

نوار میانی

  • آب و هوا

اعلام دمای هوا و همچنین وضعیت آب و هوای سامرا از مبتدی ترین ویژگی های این برنامه است. علاوه بر اعلام دمای هموا می توانید بفهمید که دمای هوا، وضعیت هوا از لحاظ آفتابی یا ابری بودن آسمان و… چگونه است و چند در صد نسبت به روز قبل یا قبل تر گرم یا سردتر شده است.

  •  اطلاعات

در این بخش اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی و مشخص کردن موقعیت روی نقشه، راه های ارتباطی، مسیرهای امن رسیدن به سامرا و … ارائه شده است.
همه این اطلاعات کاملا دقیق و به روز هستند و می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کنید.

ابزار پایین صفحه

در نوار ابزار پایین صفحه اصلی بخش‌های مختلف نقشه، مراکز خرید، هتل، رستوران ها و گردشگری قرار گرفته اند که به معرفی آنها می پردازیم.

نقشه

  • قسمت گروه ها

در این بخش اطلاعات مورد نظر شما با تقسیم بندی که در بخش گروه ها صورت گرفته است به صورت منظم و منسجم در اختیارتان قرار می گیرد. این گروه ها شامل مراکز خرید، گردشگری، خوردن و نوشیدن و هتل هاست. با انتخاب هر یک از گروه ها اطلاعات مورد نظر روی نقشه به شما ارائه می شود.

اطلاعاتی چون آدرس، محل قرارگیری و نحوه دسترسی  به مرکز خرید. همچنین در این قسمت می توانید نظر کاربران دیگر در مورد سامرا و اماکن زیارتی و رستوران ها و … مطالعه کنید. شما هم می توانید نظر خود را در مورد مرکز خرید با دیگران به اشتراک بگذارید، از مرکز خرید عکس بگذارید و حتی به آن امتیاز بدهید.

  • قسمت مرتب سازی

با لمس این قسمت پنجره ای باز می شود که شما می توانید با تنظیم برنامه و انتخاب گزینه مورد نظر، پربازدیدترین، پرکامنت ترین، محبوب ترین و نزدیک ترین مرکز خرید را به خود انتخاب کنید. این بخش در تمام قسمت های نوار پایین صفحه وجود دارد.

مراکز خرید

  • قسمت گروه ها

گروه بندی قسمت مراکز خرید شامل برند و مارک، پوشاک، دکوراسیون، لوازم آرایشی و بهداشتی و… است و شما می توانید با استفاده از  این گروه بندی مرکز خرید مورد نظر را راحت و سریع تر روی نقشه بیابید و اطلاعات به روز و کاملی که در مورد مراکز خرید شهر سامرا ارائه شده است را مشاهده کنید.

اطلاعاتی چون مشخص کردن موقعیت مرکز خرید روی نقشه، عکس های مختلف و آدرس. در این قسمت نیز می توانید گزارش کاربران دیگر برنامه را در مورد مرکز خرید مطالعه کنید و شما هم به مرکز خرید امتیاز دهید و عکس و گزارش خود را از وضعیت مرکز خرید با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید مرکز خریدهای جدیدی  را که در سامرا کشف کرده اید به لیست این برنامه اضافه کنید و به آنها امتیاز دهید.

هتل ها

. قسمت گروه ها

در قسمت هتل های شهر سامرا اطلاعاتی بر اساس رده بندی مشخص، چون تعداد ستاره و دوری و نزدیکی به مراکز خرید و زیارت و … ارائه شده است و نکاتی که قبل از انتخاب هتل باید به آن توجه شود نیز به شما یادآوری شده است.

شما می توانید بین هتل های یک تا 8 ستاره یک گزینه را انتخاب و لیستی از هتل های مورد نظر را مشاهده کنید. با لمس روی هر هتل صفحه ای برایتان باز می شود که اطلاعات کاملی در مورد وضعیت هتل به شما ارائه می دهد که این اطلاعات همراه با عکس هایی است که کاربران به ثبت رسانده اند.

خوردن و نوشیدن

. قسمت گروه ها

با کلیک روی نوار گروه ها و انتخاب یکی از گزینه های رستوران، فست فود، کافی شاپ، کبابی، بستنی و آبمیوه و … لیست کاملی از رستوران و فست فود و … در اختیارتان قرار می گیرد. پس از انتخاب گروه مورد نظر لیستی همراه با عکس و توضیحاتی کامل از رستوران یا کافی شاپ های سامرا روبرویتان باز می شود که با انتخاب هر یک از این مکان ها آدرس و موقعیت محل مورد نظر، نظرات کاربران و … در اختیارتان قرار می گیرد.
شما هم می توانید اطلاعات این قسمت را کامل کنید و به رستوران و … امتیاز دهید.

گردشگری

.قسمت گروه ها

در این قسمت اطلاعات کاملی در مورد مراکز زیارتی، تفریحی، میراث فرهنگی و… به شما ارائه می شود و با لمس روی هر یک از این مراکز موقعیت آن روی نقشه مشخص می شود. با انتخاب یکی از بخش های اماکن دیدنی، مذهبی، جاذبه های گردشگری، تفریحی و … به لیست کاملی از مناطق گردشگری دسترسی پیدا می کنید. شما می توانید قبل از نصب برنامه نظرات کاربران را در مورد سامرا گردی مشاهده کنید.

اگر قصد سفر به سامرا را دارید، اگر نگران پیدا نکردن زیارتگاه و اماکن مذهبی در سامرا هستید، اگر علاوه بر زیارت، قصد سیاحت و حتی تجارت دارید، برنامه اندرویدی سامرا گردی را از اندروید مارکت چارخونه روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و با خیال راحت به هرکجا که می خواهید سفر کنید.

در همین زمینه بخوانید:

با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید

با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود

محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید

 

برای نصب و دانلود رایگان سامرا گردی روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *