با Collage Maker استوری‌های خلاقانه بسازید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » با Collage Maker استوری‌های خلاقانه بسازید!
با Collage Maker استوری‌های خلاقانه بسازید!
دانلود برنامه Collage Maker
فهرست محتوا

اگر شما هم جز آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که به‌طور مرتب پست گذاشته و استوری منتشر می‌کنید؛ بدون شک اپلیکیشن Collage Maker یک برنامه کاربردی برای شما به‌حساب می‌آید. Collage Maker برنامه‌ای برای ساخت تصاویر کلاژ و ویرایش عکس است که با دانلود بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی استور توانسته جایگاه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های 2018 را در پلی استور از آن خود کند. اگر کنجکاو هستید پیش از دانلود برنامه Collage Maker اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید، با ما در مجله چارخونه و بررسی Collage Maker همراه باشید.

اپلیکیشن Collage Maker چه کمکی به ما می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید، گذاشتن پست‌ها و استوری‌های جذاب و باکیفیت یکی از عوامل مهم در لایک پست‌ها و البته جذب فالوور است. گر چه موارد استثنا هم وجود دارد؛ اما با مروری بر صفحات پرمخاطب اینستاگرام متوجه خواهید شد استفاده از طرح‌ها و حالت‌های مختلف روی فیلم یا تصویر باعث جذابیت بیشتر پست‌ها شده است. به همین دلیل اپلیکیشن Collage Maker طراحی‌شده تا در ایجاد پست‌های خلاقانه و استوری‌های جذاب به کاربران اینستاگرامی‌ها کمک کند.

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع کار با Collage Maker مانند هر برنامه دیگر لازم است ابتدا آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن Collage Maker می‌توانید از لینک‌های موجود در پایان مطلب استفاده کنید. خوشبختانه این برنامه، تنها 13 مگابایت حجم دارد و فضای زیادی از حافظه گوشی را اشغال نمی‌کند.

البته در نظر داشته باشید اپلیکیشن Collage Maker فقط روی گوشی‌های اندروید نسخه 4.1 به بالا نصب می‌شود؛ بنابراین امکان نصب و اجرای آن روی گوشی‌هایی با نسخه اندروید کمتر از 4.1 وجود ندارد.

در Collage Maker امکان ایجاد تصویر در سه حالت مختلف وجود دارد

در اپلیکیشن Collage Maker می‌توانید تصاویر خود را با یکدیگر ترکیب کرده و آن‌ها را به سه حالت Grid، Freestyle و Multi-fit ایجاد کنید. برای آشنایی بیشتر با هریک از این حالت‌ها آن‌ها بررسی خواهیم کرد.

Grid

این حالت از برنامه به شما امکان ساخت یک تصویر شبکه‌ای را می‌دهد. در این حالت با انتخاب حداکثر 18 تصویر از گالری یا دوربین گوشی خود می‌توانید یک تصویر شبکه‌ای از عکس‌های منتخب خود درست کرده و آن را سفارشی‌سازی کنید. در این حالت قابلیت‌هایی نیز در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تغییراتی در چینش تصاویر کنار یکدیگر ایجاد کنید یا روی تصویر ایجادشده افکت، استیکر و مواردی از این قبیل اعمال کنید.

Freestyle

در این حالت می‌توانید با انتخاب حداکثر 15 تصویر یک تصویر دلخواه بسازید. تفاوت این حالت باحالت پیش را می‌توان در نحوه قرارگیری تصاویر و جهت قرارگیری آن‌ها کنار یکدیگر دانست. در حالت Freestyle نسبت به حالت Grid امکانات کمتری برای ویرایش تصویر وجود دارد و برای این کار با محدودیت مواجه خواهید بود.

Multi-fit

این حالت بیشتر برای پست‌هایی مناسب است که چند عکس درون آن‌ها قرار دارد. در این حالت می‌توانید پست‌های خود را با سایزهای متفاوت و پس‌زمینه یکسان درست کرده و به‌طور مستقیم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. در حالت Multi-fit قابلیت‌های سفارشی‎سازی شما به سه حالت اعمال فیلتر، تغییر پس‌زمینه و تغیر اندازه تصویر ختم می‌شوند.

در اپلیکیشن Collage Maker امکان ویرایش تصاویر هم وجود دارد

علاوه بر حالات مختلف برای ایجاد تصاویر دلخواه خود در اپلیکیشن Collage Maker، امکان ویرایش تصاویر هم قرار داده‌شده است. درصورتی‌که قصد دارید پیش از ترکیب تصاویر خود تغییری در آن‌ها ایجاد یا یک تصویر دلخواه خارج از حالت‌های موجود درست کنید، می‌توانید از قسمت ویرایش استفاده کنید. در این بخش امکانات زیادتری نسبت به حالت‌های یادشده در اختیار شما قرار می‌گیرد که به کمک آن‌ها می‌توانید تصاویر خود را به حالت‌های دلخواه ویرایش کرده و ذخیره کنید.

در فروشگاه Collage Maker می‌توانید استیکر بخرید

با توجه به اینکه تعداد محدودی از استیکر، فیلتر، فونت‌ و تصاویر پس‌زمینه در اپلیکیشن وجود دارد، به‌مرورزمان با موارد تکراری روبه‌رو خواهید شد. به همین دلیل در اپلیکیشن قسمتی با عنوان Shop وجود دارد تا در صورتی نیاز بتوانید از این قسمت استیکرها، فیلترها، فونت‌ها و تصاویر پس‌زمینه جدید برای طراحی تهیه کنید. خوشبختانه بیشتر موارد موجود در فروشگاه به‌صورت رایگان عرضه‌شده و تنها تعدادی از آن‌ها غیررایگان هستند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع Collage Maker با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، یک برنامه ارزشمند برای شما به‌حساب می‌آید که علاوه بر اینستاگرام برای سایر شبکه‌های اجتماعی نیز به آن نیاز خواهید داشت؛ بنابراین فرصت را از دست نداده و هر چه زودتر Collage Maker را روی گوشی خود نصب کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4501
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *