برنامه peak حافظه‌ شما را تقویت می‌کند!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » برنامه peak حافظه‌ شما را تقویت می‌کند!
برنامه peak حافظه‌ شما را تقویت می‌کند!
دانلود برنامه peak
فهرست محتوا

اپلیکیشن peak برنامه‌ای کاربردی در حوزه آموزشی است. با توجه به اینکه افراد موفق همیشه دغدغه تقویت حافظه خود را داشته‌اند، تولیدکنندگان برنامه‌های اندرویدی اپلیکیشن‌های متعددی برای این منظور طراحی کرده‌اند. برنامه peak یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تقویت حافظه است. تیم برنامه‌سازی leaklabs با توجه به نیاز جامعه این برنامه شگفت‌انگیز را تولید کرده‌اند. مخاطبان این برنامه همه افرادی هستند که به افزایش تمرکز و تقویت نیروی حافظه خود اهمیت می‌دهند. در ادامه با مجله چارخونه در بررسی و دانلود برنامه peak همراه باشید.

برنامه peak چگونه کار می‌کند

برنامه peak مجموعه‌ای از تمرینات و بازی‌های مختلف است که در راستای تقویت ذهن طراحی شده‌اند. این برنامه با دسترسی رایگان بیش از ده میلیون بار توسط کاربران گوشی‌های هوشمند دانلود شده است. peak با ماموریت تقویت ذهن و حافظه، افزایش سرعت عمل، بهبود مهارت سخنوری و تقویت تمرکز قصد دارد تا زمینه‌ساز موفقیت شما در مهارت‌های شناختی شود. به‌این‌ترتیب با استفاده از peak اعتمادبه‌نفس، قدرت تصمیم‌گیری و بهره‌وری شما افزایش خواهد یافت. تمرینات و بازی‌های peak به‌صورت سفارشی و شخصی‌سازی‌شده به مخاطبان ارائه می‌شوند. شما در peak امکان ارزیابی خود را با استفاده از نمودارها و جدول‌های مختلف خواهید داشت. از دیگر نقاط قوت برنامه می‌توان به قابلیت اجرای بازی‌های چند نفره اشاره کرد؛ بنابراین می‌توانید گیم‌های آموزشی را با دوستان خود بازی کرده و نتایج آن را با یکدیگر مقایسه کنید.

شروع کار با peak

تعیین هدف از اولین گام‌های اجرای peak به شمار می‌آید. شما باید هدف خود را از میان اهدافی مانند یادآوری اطلاعات، مهارت‌های ارتباطی و لغات، تقویت و افزایش تمرکز، بالا بردن مهارت‌های حل مسئله، تقویت مهارت‌های برنامه‌ریزی و multitasking، کسب مهارت درک و کنترل احساسات و… انتخاب کنید. در ادامه با استفاده از حساب کاربری خود در گوگل، فیس‌بوک و ایمیل موفق به ورود به peak خواهید شد. سپس با ثبت اطلاعاتی مانند نام، جنسیت، تاریخ تولد، سطح تحصیلات و سطح مهارت یکی از اعضای خانواده بزرگ peak محسوب می‌شوید.

تمرینات peak

اپلیکیشن peak ابتدا تمرینات اولیه‌ای به شما ارائه می‌کند تا سطح مهارت و استعدادتان برای برنامه مشخص شود. سپس تمرینات و بازی‌های بعدی متناسب با درجه مهارت‌‌هایتان شخصی‌سازی خواهد شد. این تمرینات شامل perilous path برای تقویت حافظه، word fresh برای افزایش مهارت‌های زبان، must sort برای بالا بردن تمرکز و low pop برای مهارت حل مسئله می‌شود.

در بازی perilous path شما باید مسیر ستاره‌ها را به خاطر بسپارید. در word fresh یافتن کلمات با استفاده از حروف جدول به شما امتیاز می‌دهد. گیم must sort برای تفکیک اشکال از یکدیگر طراحی شده است. همچنین مرتب کردن اعداد در low pop هوش ریاضی شما را تقویت می‌کند.

با ورود به هریک از این تمرین‌ها گزینه‌های مختلفی نمایش داده خواهد شد. آیکون جام بالاترین امتیاز کسب شده توسط شما را نشان می‌دهد. آیکون سپر نیز سطح مهارت شما از میان مبتدی، متوسط و حرفه‌ای را مشخص می‌کند. گزینه benefits فواید هر بازی را بازگو می‌کند. همچنین برای به چالش کشیدن مهارت‌هایتان می‌توانید از گزینه challenges استفاده کنید و سطح مهارت‌هایتان را افزایش دهید. علاوه‌براین گزینه scores تاریخچه‌ای را از همه امتیازات کسب شده طی بازی ارائه می‌کند. با لمس آیکون علامت تعجب، مراحل و روش اجرای بازی با استفاده از گیف و متن به شما آموزش داده می‌شود.

در نظر داشته باشید هنگام اجرای بعضی از این بازی‌ها شما فقط زمان محدودی برای پاسخگویی دارید و در برخی دیگر گذر زمان تاثیری در کسب امتیاز ندارد.

اهداف روزانه در اپلیکیشن peak

پس از دانلود برنامه peak و اجرای بازی‌های اولیه، مجموع امتیازات کسب شده به‌عنوان هدف روزانه ثبت می‌شود. برای افزایش مهارت‌هایتان باید هرروز از این حد مشخص، امتیازات بیشتری کسب کنید. در این بخش مجموع امتیازات شما نسبت به خودتان و سایر کاربران peak مقایسه می‌شود. با لمس آیکون your brain گزارشی از میزان مهارت شما در هر زمینه ارائه می‌شود. با توجه به اطلاعات نمودار و با استفاده از آیکون check how you compare می‌توانید نتایجتان را با نتیجه مطلوب برای هر رده سنی مقایسه کنید و استعداد خود را برای هر گروه شغلی بسنجید. به‌این‌ترتیب محدوده شغلی مناسب برای شما مشخص می‌شود. در بخش over time برای هر مهارت نموداری جداگانه رسم شده و میزان پیشرفت در بازه‌های زمانی یک هفته‌ای، چهار هفته‌ای، سه ماهه و شش ماهه بررسی می‌شود.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930448223″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیوی کوتاه از برنامه peak

جمع‌بندی

به‌طورکلی peak با توجه به قابلیت‌هایی مانند تقویت حافظه و تمرکز، افزایش سرعت عمل، تقویت مهارت‌های زبان و لغت، ارائه نمودار روند پیشرفت، تنظیم تمرینات شخصی‌سازی‌شده با توجه به مهارت‌های شما، تقویت مهارت‌های ریاضی و حل تمرین، رابط کاربری آسان، حجم کم نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم‌رده، ارائه میزان توانمندی شما در هر گروه شغلی با توجه به نتایج، مقایسه نتایج با استاندارد رده سنی، دسترسی رایگان و… تجربه متفاوتی در دنیای اپلیکیشن‌های تقویت حافظه برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود برنامه peak می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5041
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *