در Roblox؛ به مجموعه‌ای از صدها بازی هیجان‌انگیز دسترسی خواهید داشت!

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » در Roblox؛ به مجموعه‌ای از صدها بازی هیجان‌انگیز دسترسی خواهید داشت!
در Roblox؛ به مجموعه‌ای از صدها بازی هیجان‌انگیز دسترسی خواهید داشت!
دانلود بازی roblox
فهرست محتوا

بازی roblox یک بازی شگفت‌انگیز در سبک هیجانی و داستانی محسوب می‌شود. استودیوی ROBLOX Corporation  این بازی شگفت‌انگیز را به‌صورت رایگان برای کاربران گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است. این بازی با بیش از صد میلیون بار دانلود یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل‌پلی در سال گذشته شناخته شده است. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود بازی roblox همراه ما باشید.

داستان بازی roblox

بازی roblox مجموعه‌ای از انواع گیم‌های آنلاین است؛ بنابراین برای اجرای آن به اینترنت پرسرعت و بدون قطعی نیاز خواهید داشت. در roblox صدها نوع بازی متنوع و مختلف وجود دارند که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند.

این بازی گرافیک جذابی دارد و با استفاده از هم‌چین شکل‌های مختلف و جالبی را می‌سازد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های roblox امکان چت با دوستان و سایر کاربران بازی است. همچنین با تشکیل گروه می‌توانید از قابلیت بازی‌های چندنفره roblox استفاده کنید. علاوه بر این بازی امکان طراحی و ساخت آواتار موردنظر برای حساب کاربری‌تان را به شما می‌دهد.

پس از دانلود بازی roblox برای اجرا ابتدا باید در آن ثبت‌نام کنید. ورود اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، جنسیت، نام کاربری و رمز عبور از گام‌های بعدی اجرای بازی محسوب می‌شود. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام شما یکی از اعضای خانواده بزرگ roblox خواهید بود. صفحه اصلی این برنامه از قسمت‌های home، games، avatar، chat و more تشکیل شده است.

بخش games

این قسمت از roblox درواقع بدنه اصلی اپلیکیشن محسوب می‌شود. در این بخش صدها بازی در پنج دسته‌بندی recommended، popular، top rated، featured، popular near you و top earning به مخاطبان ارائه‌شده است.

پیش از کلیک روی هر گیم اطلاعاتی مانند تعداد مخاطبان آن و درصد محبوبیت بازی نشان داده می‌شود. با لمس آیکون دایره‌ای شکل بالای این صفحه وارد بخش فروشگاه خواهید شد. برای خرید و ارتقای کاراکتر خود به robux نیاز دارید. Robux واحد پولی دنیای بازی‌های roblox به شمار می‌آید که به دست آوردن آن کار بسیار دشواری خواهد بود. تیم تولیدکننده این بازی آیکون ذره‌بین را برای جستجوی گیم موردعلاقه شما میان صدها بازی مختلف roblox طراحی کرده‌اند.

قسمت avatar

بخش avatar از محبوب‌ترین قسمت‌های roblox محسوب می‌شود. در این بخش شما امکان طراحی و ساخت کاراکتر موردنظرتان برای اجرای بازی‌ها را خواهید داشت. قابلیت انتخاب چهره و اجزای صورت، دست‌وپا، نوع حرکت آن‌ها، نوع لباس و رنگ آن، استفاده از زیورآلات متنوع، تغییر مدل ایستادن و دویدن، تغییر رنگ پوست با استفاده از 30 رنگ مختلف، انتخاب مدل و رنگ مو، استفاده از انواع کلاه و… ازجمله تغییراتی است که برای طراحی کاراکتر بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قسمت home

این بخش صفحه اصلی roblox به شمار می‌آید. در قسمت home می‌توانید دوستان خود را پیدا کنید یا با سایر کاربران ارتباط گرفته و آن‌ها را به جمع دوستانتان اضافه کنید. این بخش همچنین بازی‌های اجرا شده توسط شما را به نمایش می‌گذارد. انتهای صفحه با استفاده از گزینه view my feed می‌توانید متن نوشته شده توسط خود را در یک جمله با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

قسمت more

این بخش از roblox گزینه‌های جذابی دارد که باعث محبوبیت بیشتر بازی میان گیم‌بازها شده است. شما در این قسمت با استفاده از گزینه create games می‌توانید خودتان بازی‌های متنوعی ساخته و در اختیار سایر کاربران قرار دهید. البته برای استفاده از این بخش حتما باید با سیستم‌عامل ویندوز یا مک اپلیکیشن را اجرا کنید. شما در این بخش امکان ساختن هر چیزی را دارید.

میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا با گیم‌های شما بازی خواهند کرد. این کار برای شما نوعی درآمد محسوب می‌شود. چراکه با ساخت بازی‌های باکیفیت امکان فروش آن و کسب درآمد را خواهید داشت. گزینه inventory فهرستی از طبقه‌بندی‌های گوناگون برای کاراکتر بازی به شما نشان می‌دهد. با انتخاب نوع دسته‌بندی مانند shirts، pants، vip services، gear و… برترین‌های آن‌ها در یک لیست قرار داده می‌شود. گزینه catalog یک فروشگاه بسیار بزرگ برای خرید هر چیزی است که به‌نوعی باعث تقویت و پیروزی کاراکتر شما در انواع بازی‌ها می‌شود. البته برای استفاده از این بخش باید robox داشته باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930474498″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

یک ویدیو کوتاه از بازی roblox

جمع‌بندی

به‌طورکلی roblox یک بازی فوق‌العاده باقابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، دارا بودن بیش از صدها نوع بازی، ارتقا و بهبود کاراکتر، طراحی و شخصی‌سازی کاراکتر بازی، رابط کاربری آسان، ساخت بازی‌های متنوع و کسب درآمد، اجرای بازی‌های چندنفره، دسترسی رایگان و… تجربه متفاوتی در دنیای بازی‌های داستانی برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب roblox می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5083
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *