اپلیکیشن No.Draw ترکیبی از بازی و هنر

مجله چارخونه » برنامه‌ » سرگرمی » اپلیکیشن No.Draw ترکیبی از بازی و هنر
اپلیکیشن No.Draw ترکیبی از بازی و هنر
دانلود برنامه No.Draw
فهرست محتوا

اپلیکیشن No.Draw درواقع یک اپلیکیشن سرگرمی-هنری است که به‌منظور رنگ‌آمیزی و نقاشی منتشر شده است و با میلیون‌ها بار دانلود از گوگل پلی استور و اپل استور توانسته جایگاه یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکشن‌ها را میان سایر اپلیکیشن‌های 2018 در سراسر جهان به دست آورد. با توجه به این موضوع در مجله چارخونه به بررسی اپلیکیشن No.Draw پرداخته‌ایم. درصورتی‌که قصد دانلود برنامه No.Draw و آشنایی بیشتر با آن را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

اپلیکشن No.Draw چه کاری انجام می‌دهد؟

در No.Draw تعداد زیادی نقاشی پیکسلی آماده برای رنگ‌آمیزی به‌صورت دسته‌بندی شده وجود دارد. با انتخاب هریک از آن‌ها می‌توانید مطابق میل خود نقاشی را رنگ‌آمیزی کنید. نقاشی‌‌های موجود در اپلیکیشن تعداد بسیار زیاد و تنوع بالایی دارند. به همین دلیل هر نوع طرح با موضوع مختلف را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. فقط باید توجه داشته باشید برخی از این نقاشی‌ها رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید یک ویدئو تبلیغاتی تماشا کرده یا اشتراک اپلیکیشن را خریداری کنید.

شروع کار با اپلیکشن No.Draw

برای دانلود این برنامه در پایان مطلب لینک دسترسی به نسخه اندروید بازی قرار گرفته است. فقط قبل از دانلود اپلیکیشن مطمئن شوید که نسخه اندروید گوشی شما 4.1 یا بالاتر باشد. چراکه این بازی روی نسخه‌های پایین‌تر اندروید اجرا نمی‌شود.

بعد از اجرای اپلیکیشن و انتخاب نقاشی موردنظر در صفحه رنگ‌آمیزی باید تک‌تک پیکسل‌های نقاشی را مطابق رنگی که برای آن در نظر گرفته شده رنگ‌آمیزی کنید. برای این منظور هر پیکسل از نقاشی با شماره‌ای مشخص شده است و پایین نقاشی هم رنگ‌های موردنیاز برای رنگ‌آمیزی قرارگرفته‌اند که همگی به‌طور خودکار توسط اپلیکیشن تشخیص داده می‌شوند. برای رنگ‌آمیزی نقاشی باید با توجه به عدد پیکسل موردنظر، از بین رنگ‌های موجود رنگی که عدد آن با عدد پیکسل یکسان است را انتخاب کرده و سپس پیکسل را برای رنگ‌آمیزی لمس کنید.

البته برای رنگ‌آمیزی نقاشی نیازی به استفاده از رنگ‌های در نظر گرفته شده نیست و می‌توانید هر پیکسل از نقاشی موردنظر خود را بدون در نظر گرفتن رنگی که توسط اپلیکیشن برای آن مشخص شده است و با رنگ دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنید. برای این منظور می‌توانید انگشت خود را روی هریک از رنگ‌های موجود نگه داشته و با استفاده از پالت رنگ آن را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

چندراه مختلف برای رنگ‌آمیزی نقاشی‌ها

برای رنگ‌آمیزی نقاشی که قصد تکمیل آن را دارید دو راه پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید مطابق روالی که در قسمت پیش گفته شد هر پیکسل را با یک‌بار لمس رنگ کنید یا با یک‌بار لمس طولانی یک پیکسل و حرکت انگشت روی پیکسل‌های مجاور، علاوه بر پیکسل موردنظر پیکسل‌های مجاور را نیز رنگ‌آمیزی کنید. البته علاوه بر این دو روش با استفاده از سطل رنگ هم می‌توانید همه خانه‌هایی که شماره یکسان داشته و در یک بخش قرار دارند را به‌صورت یکجا رنگ‌آمیزی کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که استفاده از سطل رنگ نیز دارای محدودیت است و برای استفاده از آن باید یک ویدئو تبلیغاتی تماشا کرده یا اشتراک برنامه را خریداری کنید.

قابلیت‌های اپلیکیشن No.Draw

– تبدیل طرح دلخواه به نقاشی پیکسلی در اپلیکیشن No.Draw

در اپلیکیشن No.Draw علاوه بر رنگ‌آمیزی نقاشی‌های آماده، این امکان وجود دارد که طرح دلخواه خود را از صفر تا صد به‌صورت پیکسلی نقاشی کنید؛ بنابراین اگر بین انبوهی از نقاشی‌هایی که درون اپلیکیشن قرار دارند هیچ‌کدام موردپسند شما قرار نگرفت. از بخش DIY اپلیکیشن قسمت Draw Board را لمس کرده و طرح موردنظر خود را با اندازه‌ دلخواه خودتان از صفر نقاشی کنید. به‌این‌ترتیب هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح موردعلاقه خود نخواهید داشت.

– تبدیل تصاویر دلخواه شما به نقاشی پیکسلی در اپلیکیشن No.Draw

از دیگر قابلیت‌های این برنامه امکان تبدیل یک عکس رنگی، به تصویر بدون رنگ و رنگ‌آمیزی مجدد آن است. در اپلیکیشن No.Draw می‌توانید تصویر دلخواه خود را به یک نقاشی پیکسلی خام و بدون رنگ تبدیل کرده و سپس آن را مطابق میل خود یا بر اساس رنگ‌های اصلی تصویر رنگ‌آمیزی کنید. برای استفاده از این قابلیت اپلیکیشن هم مشابه بخش قبل وارد DIY شده و این بار Import Picture را انتخاب کنید. فقط توجه داشته باشید که استفاده از این بخش نیز مانند قسمت‌هایی که ذکر شد، رایگان نیست و برای هر بار استفاده باید یک ویدئو تبلیغاتی مشاهده کرده یا اشتراک برنامه را خریداری کنید.

جمع‌بندی

اگر عاشق نقاشی و رنگ‌آمیزی هستید یا کودک دلبندتان به این نوع سرگرمی‌ها علاقه‌مند است، فرصت را از دست نداده و نوع جدیدی از نقاشی را با اپلیکیشن No.Draw تجربه کنید. چراکه این اپلیکیشن با قابلیت‌هایی که دارد نیازتان را به‌خوبی برطرف کرده و اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

https://mag.charkhoneh.com/5216
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *