جانشین Galaxy Fold به زودی معرفی می‌شود

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » جانشین Galaxy Fold به زودی معرفی می‌شود
جانشین Galaxy Fold به زودی معرفی می‌شود
فهرست محتوا

همانطور که می‌دانید 11 فوریه یکی از رویدادهای تاریخی سامسونگ رقم خواهد خورد. در این تاریخ سامسونگ قرار است که از خانواده Galaxy S20 به صورت رسمی رونمایی کند. این در حالی است که انتظارها برای معرفی Galaxy Z Flip یعنی دومین مدل تاشوی این کمپانی هم به سر خواهد رسید.

به گزارش مجله چارخونه سامسونگ در نظر دارد در این مراسم جانشینی برای مدل Galaxy Fold قبلی خود نیز معرفی کند. به هر رو امسال 11 فوریه تاریخ بسیار حساسی برای طرفداران این برند خواهد بود.

در واقع پیش بینی می‌شود Galaxy Fold 2 برخلاف Galaxy Z Fold که شبیه به Motorola Razr است، شکل قبلی خود را حفظ کند. Fold2 به احتمال زیاد در حالت تانشده از یک صفحه نمایش 8 اینچی و یک دوربین 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همچنین برخلاف مدل‌های قبلی که بالای صفحه نمایش از پلاستیک استفاده شده بود، شیشه بسیار ظریفی بالای صفحه نمایش خود خواهد داشت. البته وجود S-Pen هم به محبوبیت این مجموعه می‌افزاید.

پشتیبانی از شبکه 5جی و همچنین چیپست اسنپدراگون 865 هم از دیگر مزایای Fold2 هستند. بر اساس اخباری که اخیرا از توسعه دهندگان سامسونگ منتشر شده‌است، Fol2 به احتمال زیاد در سه ماهه دوم سال میلادی یعنی فروردین تا خرداد در برخی از نقاط دنیا رونمایی می‌شود.

البته هنوز مشخص نیست که چه مدت زمانی پس از رونمایی این گوشی را در بازار خواهیم دید و هنوز حتی نمی‌دانیم با چه مبلغی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. اما بی شک این اخبار هم به زودی منتشر می‌شوند. پس همراه ما باشید.

https://mag.charkhoneh.com/7861
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *