نقد و بررسی برنامه رایا؛ راه‌بلدی در گوشی شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » نقد و بررسی برنامه رایا؛ راه‌بلدی در گوشی شما!
نقد و بررسی برنامه رایا؛ راه‌بلدی در گوشی شما!
دانلود برنامه Raya
فهرست محتوا

آیا شما هم تجربه گم‌شدن در محله‌ای ناآشنا و پیدانکردن آدرس را دارید؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که ساعت‌ها در خیابان دور خودتان چرخیده باشید و نتوانید مقصد را پیدا کنید. در چنین شرایطی استفاده از نقشه و سرویس‌های مسیریابی بهترین گزینه است. این برنامه‌ها از بهترین و کوتاه‌ترین مسیر شما را به مقصدتان می‌رسانند. برنامه Raya یک سرویس مسیریابی ایرانی است که با قابلیت‌های مختلفش شما را شگفت‌زده می‌کند. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه Raya بپردازیم.

دانلود برنامه Raya

این برنامه در دسته‌بندی سیروسفر و با حجم 40 مگابایت ارائه شده است. تیم راژمان که این برنامه را طراحی و تولید کرده، پیش‌ازاین هم با عرضه برنامه‌هایی مانند نقشه شیراز، نقشه همراه تبریز، نقشه همراه یزد و… در این حوزه فعالیت داشت. مخاطبان برنامه Raya افرادی هستند که به نقشه‌ای با قابلیت مسیریابی نیاز دارند.

برنامه Raya نقشه‌ای آفلاین از تهران و کرج محسوب می‌شود که می‌توانید آخرین تغییرات در نام‌گذاری معابر یا مسیر خیابان‌ها و کوچه‌های جدید را ببینید. یکی دیگر از جذابیت‌های برنامه Raya امکان مسیریابی سخنگو است؛ به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به بررسی نقشه هنگام رانندگی ندارید. خوشبختانه برنامه Raya دستورات به زبان فارسی را دریافت و از آن پیروی می‌کند. این قابلیت باعث رابطه کاربری مناسب با Raya، صرفه‌جویی در وقت و انرژی و سرعت بیشتر انجام کارها می‌شود.

اگر به‌طور معمول در مسیرهایی با ترافیک بالا تردد می‌کنید، از دانلود برنامه Raya و نصب آن روی گوشی‌تان غافل نشوید. برنامه Raya وضعیت ترافیک در معابر اصلی را روی نقشه و با استفاده از رنگ‌های ویژه نشان می‌دهد. برنامه‌های زیادی در حوزه نقشه و مسیریابی طراحی شده‌اند؛ اما بیشتر آن‌ها فقط با اینترنت و در شرایط آنلاین فعالیت می‌کنند. خوشبختانه برنامه Raya در حالت آفلاین نیز نقشه خیابان‌ها و معابر اصلی را به‌نمایش می‌گذارد.

قابلیت‌های رایا

اگر طرفدار استفاده از حمل‌ونقل عمومی هستید، باز هم دانلود برنامه Raya به‌دردتان می‌خورد! این برنامه نقشه‌ای از مسیرهای ویژه اتوبوس‌رانی، ایستگاه‌های موجود در هر خط و فاصله میان ایستگاه‌ها به‌نمایش می‌گذارد. تاکسی‌های خطی نسبت به اتوبوس‌ها در زمان کم‌تری مسافرانشان را به مقصد می‌رسانند؛ بنابراین طرفداران بیشتری دارند. برنامه Raya نقشه‌ای از مسیر حرکت تاکسی‌های خطی نیز دراختیارتان می‌گذارد تا اگر روزی در خیابان گم شدید، با استفاده از بهترین گزینه‌ها خود را به مقصد برسانید. کم‌تر برنامه‌ای پیدا می‌شود که باتوجه به مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری، برای راندن این وسیله مسیریابی کند. دانلود برنامه Raya و نصب آن روی گوشی افرادی که بیشتر با دوچرخه تردد می‌کنند، لازم است. برنامه Raya برای شما محدوده منطقه طرح ترافیک، منطقه اجرای طرح زوج‌وفرد، محدوده ورود ممنوع و… را نمایش می‌دهد تا مجبور به پرداخت جریمه‌های زیاد رانندگی نشوید.

برنامه Raya در آخرین به‌روزرسانی خود قابلیت جدیدی را اضافه کرد که باعث تعجب بسیاری از منتقدان برنامه‌های اندرویدی شد. این برنامه امکان جستجوی نام افراد متوفی و پیداکردن محل دفن آن‌ها را فراهم کرد تا دیگر برای سرزدن به عزیزان ازدست رفته‌تان به مشکل نخورید. همه این ویژگی‌های حیرت‌انگیز برنامه Raya در چهار بخش اصلی مسیریابی، لایه‌ها و مکان‌ها، خطوط اینجا و این دوروبرا ارائه شده‌اند.

مسیریابی

این قسمت از برنامه Raya مسیر رسیدن شما به مقصد را نمایش می‌دهد. گزینه Location Information را در گوشی‌تان روشن کنید تا Raya موقعیت مکانی شما را پیدا کند. قطب‌نمای کوچکی که بالای صفحه نمایش داده شده، جهت‌های جغرافیایی را مشخص می‌کند. با استفاده از آیکون‌های دو خط و یک خط می‌توانید صفحه نقشه را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنید. البته این کار با استفاده از کشیدن دو انگشت روی صفحه نمایش گوشی در جهت یک‌دیگر یا برعکس نیز انجام می‌شود. با کلیک روی گزینه دایره هرجای نقشه که باشید، به‌سرعت به موقعیت خود روی نقشه بازمی‌گردید.

با کلیک روی آیکون مسیریابی وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید. پس از مشخص‌کردن مبدأ و مقصد خود از روی نقشه یا جستجو در بانک اطلاعاتی Raya مسیریاب بهترین راه برای رسیدن به مقصد را نمایش می‌دهد. برای مسیریابی بهتر نوع وسیله نقلیه خود را با استفاده از آیکون‌های دوچرخه، خودرو، تاکسی و حمل‌ونقل عمومی به‌اطلاع برنامه برسانید. اگر گزینه مسیریاب سخنگو را انتخاب کنید، نیازی به نگاه‌کردن به نقشه درطول مسیر نخواهید داشت. آخرین جستجوهای مبدأ و مقصد در قسمت مسیریابی قابل دسترسی است تا زمان کم‌تری برای جستجوی آن‌ها صرف کنید.

سخن پایانی

برنامه Raya با ارائه بهترین مسیر شما را از برخورد با ترافیک سرسام‌آور، پرداخت جریمه‌های کلان رانندگی، گم‌شدن در مسیر و… نجات می‌دهد! دانلود این برنامه برای افرادی که زیاد در رفت‌وآمد به محل‌های جدید هستند، ضروری است. برای دانلود و نصب برنامه Raya می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/8546
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *