بازی Crazy sniper؛ کابوسی برای دشمنان شما!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » بازی Crazy sniper؛ کابوسی برای دشمنان شما!
بازی Crazy sniper؛ کابوسی برای دشمنان شما!
دانلود بازی Crazy sniper
فهرست محتوا

اگر استرس و تنش زیادی را به‌دلیل سبک زندگی و مسائل روزمره تجربه می‌کنید، حتماً بازی با با گیم‌های اکشن را امتحان کنید. این سبک بازی‌ها همیشه انتخاب خوبی برای کاهش نگرانی‌ها و خالی کردن استرس‌های شما به‌حساب می‌آید. یکی از این گیم‌ها بازی Crazy sniper است که هیجان زیادی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی Crazy sniper با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی 

بازی هیجان‌انگیز Crazy sniper در ژانر اکشن محصولی جذاب از شرکت نارین ایده پاسارگاد محسوب می‌شود که مخاطبان خاص خودش را دارد. پیش‌ از این محصولاتی مانند بازی باکس، اسکی، بلفی، حمله هیولایی و… را از این تیم بازی‌سازی خلاق دیده‌ایم. این بازی با گرافیک قوی و موسیقی متن شگفت‌انگیزش توانست نظر مثبت منتقدان بازی‌های موبایلی را به‌خود جلب کند. این بازی اندرویدی حجمی اندازه 55 مگابایت دارد که نسبت به گیم‌های هم‌ردیف، دانلود بازی Crazy sniper مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید. بازی در دو بخش اساسی داستانی و بی‌پایان طراحی شده است.

بازی Crazy sniper از نوع گیم‌هایی با پرداخت درون‌برنامه‌ای است؛ بنابراین برای بازی با Crazy sniper باید روزانه هزینه‌ای را پرداخت کنید. شما با پرداخت روزانه 300 تومان یکی از مشترکان Crazy sniper خواهید شد. اگر از اپراتور ایرانسل برای سیم‌کارت و خدمات ارتباطی استفاده می‌کنید، برگ برنده‌ای برای این بازی در دست دارید. Crazy sniper به مشترکان این اپراتور تا 48 ساعت امکان استفاده رایگان از بازی را می‌دهد.

دانلود بازی Crazy sniper

همان‌طور که از ژانر بازی پیدا است، طراحان Crazy sniper از فضایی جنگی برای گرافیک بازی استفاده کرده‌اند. پایین صفحه نمایش بازی گزینه‌های اسلحه‌ها، تجهیزات، فروشگاه و شروع بازی قرار دارند. بالای صفحه نمایش آن آیکون‌های کمکی مانند رعدوبرق، سکه، الماس و جام دیده می‌شوند. گوشه‌ای از صفحه منوی بازی پروفایل شما قابل مشاهده است. با کلیک روی این قسمت امکان تغییر اطلاعاتی مانند سن، ملیت، نام و ایمیل را دارید.

اگر دوست داشته باشید برای پروفایل خود عکسی برگزینید، باید علامت پلاس را لمس کنید. 14 تصویر جذاب از شخصیت‌هایی معروف در ژانر اکشن دراختیارتان قرار می‌گیرد که باتوجه به سلیقه‌تان می‌توانید آن‌ها را بخرید. برای خرید این تصاویر باید بین 2000 تا 40000 سکه بپردازید. گاهی جای این سکه‌ها باید از ذخیره الماس‌های آبی خود خرج کنید.

شروع بازی Crazy sniper

پس از دانلود بازی Crazy sniper و ورود به آن متوجه می‌شوید که بازی در دو نوع داستانی و بی‌پایان ارائه شده است. نوع داستانی 20 و نوع بی‌پایان چهار فصل دارد. هریک از فصول پنج مرحله سخت و نفس‌گیر را شامل می‌شود. برای شروع هر مرحله باید چند واحد از رعدوبرق‌هایتان مصرف کنید. اگر توانستید با موفقیت این مراحل را پشت‌سر بگذارید، چندین سکه جایزه می‌گیرید. موفقیت شما با یک تا سه ستاره سنجیده می‌شود. 50 سکه برای یک ستاره، 100 سکه برای دو ستاره و 150 سکه برای سه ستاره پاداش خواهید گرفت.

پیش از شروع هر مرحله تجهیزاتی به شما داده می‌شود تا نفرات و تجهیزات دشمن را نابود کنید. ازجمله این تجهیزات می‌توان به Auto Head Lock، Thermal Camera، Slow Motion Level، No Reload و… اشاره کرد. بازی در فضاهای مختلفی اجرا می‌شود. ایستگاه قطار، ساختمان‌های شهری، کوهستان، خط مقدم و… گوشه‌ای از تنوع فضاها در Crazy sniper هستند. اگر در طول بازی تجهیزات شما به‌پایان رسید، به قسمت تجهیزات سری بزنید.

تجهیزات در Crazy sniper

شما دست‌کم شش وسیله کمکی برای پیروزی مقابل دشمن دارید؛ اما فقط امکان استفاده از سه‌تای آن‌ها برای شما وجود دارد. به‌این‌ترتیب پس از مراجعه به این بخش به‌کمک گزینه تجهیز یا عدم تجهیز آن‌ها را انتخاب کنید. اگر ادوات و تجهیزات شما حین بازی تمام شد، با مصرف الماس آبی می‌توانید آن‌ها را بخرید. برای ارتقا و پیشرفت هریک از تجهیزات و بالابردن سطح آن‌ها باید از سکه‌های کسب‌شده کمک بگیرید.

فروشگاه

به‌احتمال زیاد تاکنون متوجه شده‌اید که برای استفاده از امکانات مختلف بازی باید سکه‌ها و الماس‌های آبی زیادی بپردازید. اگر هنگام بازی ذخیره سکه و الماس‌تان تمام شد، به‌هیچ‌وجه نگران نشوید. قسمت فروشگاه را در بازی Crazy sniper پیدا کنید. در این بخش برای خرید سکه، باید تعدادی از الماس‌هایتان را بپردازید. با لمس آیکون الماس بسته‌های فروش الماس را می‌بینید. هزینه خرید این الماس‌ها بین 10000 تا 25000 تومان است.

جمع‌بندی

باتوجه به شگفتی‌های این گیم برای دانلود بازی Crazy sniper زمان را از دست ندهید. این گیم که محصولی از نخبگان و جوانان ایرانی است، به‌خوبی اوقات‌فراغت شما را پر می‌کند. بازی Crazy sniper برای ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. گرافیک عالی، اجرای بدون باگ، موسیقی متن هیجان‌انگیز و… به جذابیت‌های Crazy sniper اضافه می‌کنند. برای نصب و دانلود بازی Crazy sniper از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/6939
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *