نقد و بررسی بازی rhino revenge؛ کرگدنی که به جنگ شکارچیان می‌رود

مجله چارخونه » بازی » اکشن » نقد و بررسی بازی rhino revenge؛ کرگدنی که به جنگ شکارچیان می‌رود
نقد و بررسی بازی rhino revenge؛ کرگدنی که به جنگ شکارچیان می‌رود
دانلود بازی rhino revenge
فهرست محتوا

بازی rhino revenge یک گیم در دسته‌بندی اکشن محسوب می‌شود که استودیوی ناطور هنر ارقام آن را طراح و تولید کرده است. اگر از طرفداران پروپاقرص این ژانر از بازی‌ها هستید، در این مطلب از مجله چارخونه برای نقد و بررسی و دانلود بازی rhino revenge با ما همراه باشید.

دانلود بازی rhino revenge و داستان آن

بازی‌های اکشن باتوجه به هیجانی که در دل کاربران به‌وجود می‌آورند، همیشه مخاطبان خاص خود را دارند. پیدا کردن بازی اکشنی که خشونت آن کم باشد، کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد. با دانلود بازی rhino revenge گیمی اکشن و بدون خشونت دراختیار شما قرار می‌گیرد. این بازی با حجمی کم و سیستم درون خرید ارائه شده است.

شکارچیان هرروز به جنگل حمله می‌کنند و شمار زیادی از حیوانات را می‌کشند. یک روز کرگدنی تصمیم می‌گیرد که به شکارچیان حمله کرده و انتقام سایر حیوانات به‌ویژه کرگدن‌ها را بگیرند. شاید نحوه اجرای بازی آسان به‌نظر برسد؛ اما برای موفقیت در مراحل بازی rhino revenge باید انرژی زیادی صرف کنید و همه تمرکز و دقتتان را به‌کار ببرید.

ابزارهای بازی

فضای بازی rhino revenge جنگلی سرسبز و پر از درخت را به‌نمایش می‌گذارد. خوشبختانه ساختار ساده گیم و دانلود بازی rhino revenge به‌شکلی آسان، شما را از سردرگمی نجات می‌دهد. برای کنترل کاراکتر اصلی بازی rhino revenge یا همان کرگدن داستان فقط دو ابزار تعریف شده است. برای پرش کرگدن به بالا باید انگشت خود را روی صفحه بگذارید و آن را رو به بالا بکشید. اگر می‌خواهید کرگدن به موانع حمله کند، باید انگشت خود را روی صفحه گذاشته و آن را نگه دارید.

شما نمی‌توانید به همه موانع حمله کنید. برخی از این موانع ابزارهای متعلق به شکارچیان است که باید از روی آن‌ها بپرید. بعضی دیگر از این موانع چیزهایی هستند که شکارچیان از پشت ماشین پرتاب می‌کنند. از روی این موانع نیز نمی‌توان عبور کرد. اگر هنگام بازی ماشینی از شکارچیان فراری دیدید، با استفاده از ابزارهای بازی به آن‌ها حمله کنید تا برنده این مرحله شوید.

منوی اصلی بازی rhino revenge

پس از ورود به بازی rhino revenge گزینه‌های مختلفی گوشه‌وکنار صفحه نمایش خودنمایی می‌کنند. با یک بار ضربه روی صفحه، بازی شروع می‌شود. گزینه‌های محصول پیشنهادی، فروشگاه، مناطق بازی، شخصیت‌ها، قدرت‌ها و تنظیمات از این گزینه‌ها هستند. بالای صفحه نمایش نیز بهترین امتیاز شما نشان داده می‌شود. سمت چپ قسمت منو تعداد سکه‌های به دست آمده در بازی را می‌بینید. با پرداخت این سکه‌ها می‌توان از یک شانس مجدد پس از باخت در بازی بهره برد.

گزینه مناطق بازی سایر محل‌هایی را نشان می‌دهد که داستان بازی در آن رخ می‌دهد. البته دسترسی به این مناطق امکان‌پذیر نیست. فقط زمانی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید که تا مرحله نوشته شده پایین هریک از مناطق، بالا بیایید. پس از شروع بازی نموداری بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شود که موقعیت مکانی کرگدن را به‌شکلی کلی نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب نوع محدودیت‌های احتمالی را باتوجه به محل قرارگیری کرگدن می‌توان حدس زد.

قسمت‌های کاراکتر بازی و قدرت آن‌ها

هریک از کاراکترهای بازی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که بی‌شک در نتیجه نهایی بازی مؤثر هستند. برای موفقیت در رقابت‌های بازی rhino revenge با انتخاب یک کاراکتر مناسب زودتر به پیروزی می‌رسید. کاراکترهای رامبو، حاجی فیروز، غارنشین، وایکینگ و… تعدادی از این شخصیت‌ها به‌حساب می‌آیند که برای استفاده از آن‌ها باید تعدادی از سکه‌هایتان را خرج کنید. گاهی نیز باید حتماً تا مرحله خاصی صعود کرده یا یکی از دستورات بازی مانند عضویت در اینستاگرام و… را اجرا کنید.

یکی دیگر از راه‌های موفقیت در مراحل بازی rhino revenge قسمت قدرت است. در این بخش با فعال‌سازی هریک از قدرت‌ها قابلیت خاصی به دست می‌آورید که تجربه شما از دانلود بازی rhino revenge را به‌یادماندنی‌تر می‌کند. فعال‌سازی آهن‌ربا برای مدتی مشخص باعث می‌شود سکه‌ها مانند یک آهن‌ربا سمت شما بیایند. سپر شما را از برخورد با موانع شکارچیان نجات می‌دهد. اگر گزینه سکه دو برابر را لمس کنید، هر سکه‌ای که طول بازی دریافت کنید، دو برابر می‌شود. هرکدام از این قدرت‌ها در مرحله مشخصی از بازی rhino revenge قفل‌گشایی شده و دراختیار کاربران قرار می‌گیرند.

قسمت تنظیمات و فروشگاه

بخش تنظیمات به شما امکان کنترل موسیقی و صداهای بازی را می‌دهد. همچنین برای اطلاع از داستان بازی، سازندگان rhino revenge یا امتیازدهی به بازی باید سری به بخش تنظیمات بزنید. برای خرید بسته‌های سکه می‌توانید به قسمت فروشگاه مراجعه کرده و مبلغی بین 3500 تا 50000 تومان بپردازید.

اگر تاکنون بازی rhino revenge را دانلود نکرده‌اید، بیش‌ازاین فرصت را از دست ندهید! بازی rhino revenge با داستان جذاب، کیفیت بالا و ساختار ساده هرکاربری را پای گوشی موبایل میخ‌کوب می‌کند. برای دانلود بازی rhino revenge و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7333
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *