آی‌فون 12 از آی‌فون 11 پرومکس هم بزرگ‌تر می‌شود

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » آی‌فون 12 از آی‌فون 11 پرومکس هم بزرگ‌تر می‌شود
آی‌فون 12 از آی‌فون 11 پرومکس هم بزرگ‌تر می‌شود
فهرست محتوا

این روزها در مورد برخی از ویژگی‌های کلیشه‌ای طراحی و ابعاد آی‌فون‌های 2020 پبش بینی‌هایی صورت گرفته است. این گمانه‌زنی‌ها بر اساس گزارش یکی از معروف‌ترین تحلیل گران اپل، ماکوتاکارا (Macotakara) منتشر شده‌است.

به گزارش مجله چارخونه،‌ در واقع ماکوتا این تحلیل‌ها را بر اساس اخباری که به صورت مستقیم از تأمین کنندگان کمپانی اپل بدست آورده، پیش بینی کرده که به نظر می‌رسد احتمال صحت بسیاری از این موارد بسیار بالا باشد.

این گزارش برعکس آنالیزهای مینگ چی کو معتقد است که اپل کماکان تا یک سال دیگر همان شیوه طراحی سابق خود را حفظ خواهد کرد. پیش بینی شده که آی‌فون 12 طراحی مشابهی با آی‌فون‌های قبلی داشته باشد. طول آی‌فون‌های مدل‌های 5.4 اینچی احتمالاً مابین آی‌فون 8 و آی‌فون اس‌ای خواهد بود.

این در حالیست که بر اساس همین تحلیل‌ها طول آی‌فون‌های مدل‌های 6.1 اینچی مابین آی‌فون 11 و 11 پرو قرار خواهد داشت. در نهایت احتمال می‌رود طول بزرگ‌ترین آی‌فون که 6.7 اینچی است، بیش از آی‌فون 11 پرو مکس فعلی باشد.

البته تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شود. طبق گزارش‌های رسیده آی‌فون‌های 2020 نسبت به آی‌فون 11 پرومکس، در دوربین‌های اصلی پشت گوشی از سنسورهای بزرگتری برخوردار می‌شوند.

از لحاظ ضخامت هم تغییراتی در آی‌فون 6.7 اینچی مشاهده خواهیم کرد. به گونه‌ای که ضخامت آی‌فون‌های جدید به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و به 7.4 میلیمتر می‌رسند که در مقایسه با ضخامت 8.1 میلیمتری آی‌فون 11 پرومکس تغییر چشمگیری خواهد بود.

اما از طراحی که بگذریم، مابقی پیش بینی‌های مینگ چی کو خیلی هم بیراه نیست. بر همین اساس همه آی‌فون‌های 2020 دارای پنل OLED خواهند بود. البته در تنظیمات دوربین‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهند داشت. مدل‌های 5.4 اینچی از تنظیمات Dual برخوردار خواهند بود. مدل‌های 6.1 اینچی در دو نوع مختلف دو یا سه دوربینه پشتی ظاهر خواهند شد و در مدل‌های 6.7 اینچی با تنظیمات سه گانه دوربین مواجه می‌شویم. در این بین احتمالاً مدل‌های گران‌تر یعنی آی‌فون‌های 6.1 اینچی سه دوربینه و 6.7 اینچی از سنسورهای 3 D ToF هم برخوردار خواهند شد.

در نهایت هنوز هم گزینه آی‌فون 9 را در صحنه داریم که برای ارتقای آی‌فون 8 از آن استفاده و در ماه مارچ رونمایی خواهد شد. در این مدل هم به احتمال زیاد گزینه تاچ آیدی فدای صفحه نمایش بزرگتر می‌شود.

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم اپل کدام یک از این احتمالات را به واقعیت نزدیک می‌کند.

https://mag.charkhoneh.com/7962
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *