تصاویر جدیدی از گلکسی S20 سامسونگ با قابلیت‌های جدید در دوربین

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تصاویر جدیدی از گلکسی S20 سامسونگ با قابلیت‌های جدید در دوربین
تصاویر جدیدی از گلکسی S20 سامسونگ با قابلیت‌های جدید در دوربین
فهرست محتوا

گلکسی S20 جدید سامسونگ قرار است بسیاری از امکانات را برای نخستین بار در پرچم داران خود به کاربران ارائه دهند. یکی از امکانات جدید سامسونگ در این دستگاه‌های هوشمند، سنسورهای دوربین پشتی دستگاه هستند. به لطف تصاویر منتشر شده تا به امروز به خوبی می‌دانیم که انتظار چه دستگاه جدیدی را می‌کشیم. اما آن چه واضح است گلکسی S20 از لحاظ طراحی دوربین تفاوت‌های فاحشی داشته‌است.

به گزارش مجله چارخونه، ایشان آگاروال (Ishan Agarwall) تصویر جدیدی از تنظیمات دوربین پشتی گلکسی S20 تویت کرده که نشان می‌دهد امکانات Dual-Tone در آن قرار داده شده است. به علاوه بخش داخلی آن سیاه براق است و در لایه خارجی با خاکستری مات پوشانده می‌شود. در کل انتظار می‌رود که S20 ultra با یک دوربین کاملاً متفاوت و جدید 108MP و 12MP واید و ماژول ToF همراه باشد.

در کنار این سنسورها این ستاره جدید سامسونگ به احتمال زیاد ماژول تله فوتو پریسکوپ 48 مگا پیکسلی را هم به همراه خود خواهد داشت که قادر به بزرگنمایی دیجیتالی 10 تا 100 برابر است. بر اساس گزارشات رسیده از این شرکت، سامسونگ یک علامت 100 X را هم در کنار بادامک پیرسکوپ در کنار نام بازاریابی خود قرار خواهد داد.

بد نیست بدانید طراحی این دستگاه جدید به تأیید IceUniverse و همچنین MINU طراح کره‌ای هم رسیده است که همه این‌ها انتظارات کاربران را از این کمپانی و محصول جدیدش صد چندان کرده‌است. همان گونه که می‌دانید تنها سه هفته تا 11 فوریه و رویداد بزرگ جعبه گشایی سامسونگ زمان باقی است. در این مدت باقی مانده بی شک اخبار بیشتری در این خصوص به دستمان خواهد رسید. پس همراه ما باشید.

 

https://mag.charkhoneh.com/7966
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *