دانلود سریال ریکاوری : قرارداد ۵۰ میلیون تومانی دردسرساز + لینک مشاهده و دریافت قسمت اول

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال ریکاوری : قرارداد ۵۰ میلیون تومانی دردسرساز + لینک مشاهده و دریافت قسمت اول
دانلود سریال ریکاوری : قرارداد ۵۰ میلیون تومانی دردسرساز + لینک مشاهده و دریافت قسمت اول
سریال ریکاوری
فهرست محتوا

سریال ریکاوری تازه به بازار پخش خانگی آماده است. قسمت اول این سریال  از طریق VODها و بازارهای محتوا از جمله چارخونه منتشر شده است. برای خواندن خلاصه داستان قسمت اول این سریال، مشاهده عکس‌ها و دریافت(دانلود) آن با ما همراه باشید.

سریال ریکاوری با کارگردانی بهادر اسدی، چند روزی است که به بازار محتوا و پخش خانگی وارد شده است. این سریال جدید در ژانر اجتماعی و خانوادگی نوشته شده که جمال گلی و سید جواد هاشمی آن را تهیه کرده‌اند. فیلم‌نامه این سریال را مهرداد نیکنام نوشته است. کارهای تهیه و فیلمبرداری این سریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

 

بازیگران سریال ریکاوری

بازیگران شاخصی در این سریال تازه وارد شده به بازار، ایفای نقش کرده‌اند. پوریا پورسرخ، هومن برق‌نورد، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، نگار عابدی، عباس جمشیدی‌فر، مریم معصومی عزت مهرآوران، شیوا طاهری، ندا قاسمی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و مهسا کامیابی بازیگران شاخص ریکاوری هستند.

 

خلاصه داستان ریکاوری

ریکاوری زندگی سه شریک و رفیق را روایت می‌کند. این سه نفر تصمیم می‌گیرند بدون همسرانشان به مسافرت مجردی بروند. هدف این سفر ریکاوری شدن است. رفاقت، عشق و خیانت سه نکته اصلی داستان سریال ریکاوری به حساب می‌آید. این سه دوست با یکدیگر در یک نشریه پرفروش کار می‌کنند. بابک، سهیل و مسعود سه نقش اصلی این سریال خانوادگی هستند که بابک سردبیر نشریه‌ است. این سه دوست در زندگی خود دچار مشکلاتی می‌شوند و برابر فرار از این شرایط و دوری از روزمرگی، به مسافرت می‌روند. هر قسمت بخشی از زندگی این سه نفر را نمایش می‌دهد.

 

خلاصه قسمت اول ریکاوری

قسمت اول ریکاوری با چالش ۵۰ میلیون تومانی شروع می‌شود. فردی به نام دنیل در دفتر نشریه حضور یافته و طبق قرارداد چالشی ادعایی را مطرح می‌کند. او می‌گوید سهیل باید طبق قرارداد ۵۰ میلیون تومانی که در دست دارد، برای او تبلیغات گسترده‌ای در زمینه موسیقی انجام دهد.

 

خواننده ریکاوری

میثم ابراهیمی خواننده پاپ کشورمان خوانندگی تیتراژ و قطعه‌های داخلی سریال ریکاوری را بر عهده دارد.

 

 

عکس‌های سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری

 

دانلود سریال ریکاوری قسمت اول

برای دانلود و مشاهده قسمت اول سریال ریکاوری می‌توانید از طریف چارخونه و توسط لینک زیر اقدام کنید.

دریافت از چارخونه

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *