اشتراک بخش فیلم و سریال در چارخونه یک ماه رایگان شد!

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » اشتراک بخش فیلم و سریال در چارخونه یک ماه رایگان شد!
اشتراک بخش فیلم و سریال در چارخونه یک ماه رایگان شد!
«انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی»
فهرست محتوا

امروز یک خبر خوب برای کاربران همیشگی و جدید چارخونه داریم. در طرح «انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» که هدیه وزیر ارتباطات به علاقمندان فیلم و سریال است، شما می‌توانید تا تاریخ ۸ تیرماه با دریافت اشتراک رایگان در چارخونه بصورت نامحدود فیلم و سریال تماشا کنید بدون آنکه از حجم اینترنت ثابت یا همان ADSL شما چیزی کم شود.

به گزارش مجله چارخونه بر اساس طرح «انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» اگر شما جزو مشترکان هر کدام از سرویس‌دهندگان اینترنت ثابتی که در زیر نام آن‌ها آورده شده باشید می‌توانید با عضویت در سایت www.ictgifts.ir کد اشتراک یک ماهه چارخونه را دریافت کرده و با دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال به روز ایرانی و خارجی، حسابی سرگرم شوید.

کدام سرویس دهندگان در طرح «انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» کنار چارخونه هستند؟

سرویس‌دهندگان اینترنت ثابتی که در این پویش (کمپین) حضور دارند عبارتند از:

مخابرات ایران، آسیاتک، پارس آنلاین، شاتل، های وب، ماهان نت، داده پردازی فن‌آوا، پیشگامان، صبانت، افرا‌رسا، رسپینا، لایزر، آترین، پیشگامان جنوب، گسترش ارتباطات مبنا، ماکس نت، شب دیز، گروه ارتباطی شبکیه، پتیاک، هلما گستر، ارتباطات ثابت پارسیان، شبکه گستر درنا یوزنت، بهار سامانه شرق، فناپ تلکام، ارتباطات فرزانگان پارس و رها داتک.

همان طور که گفتیم برای شرکت در کمپین «هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» کافیست با ورود به سایت ictgifts.ir، اطلاعات درخواستی اعم از کد ملی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت و کد امنیتی نمایش داده شده در کادر را وارد نمایید.

کد تایید جهت ورود به پنل برای شما پیامک خواهد شد. با ثبت این کد به سامانه ثبت نام هدیه‌های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد خواهید شد و با کلیک بر کد دریافت اشتراک رایگان یک ماهه چارخونه، کدی برای شما نمایش داده خواهد شد.

چگونه این سرویس را فعال کنیم؟

پس از دریافت این کد مراحل زیر را با دقت و به ترتیب انجام دهید:

1.این کد را کپی کنید.

2.وارد سایت چارخونه شوید و اپلیکیشن چارخونه را از طریق سایت دانلود کنید.

3.وارد اپلیکیشن چارخونه شوید.

4.منوی جانبی را انتخاب نمایید.

5.حساب کاربری را لنتخاب نمایید.

6.وارد قسمت ثبت کد اعتبار چارخونه شوید.

7.کدی را که در سامانه ثبت نام هدیه کپی کرده بودید اینجا وارد کنید.

8.بعد از بررسی صحت کد، اطلاعات این اشتراک برای شما نمایش داده خواهد شد.

9.مصرف کداعتبار را انتخاب نمایید.

10.هم اکنون شما بسته اعتبار هدیه چارخونه را تا پایان 8 تیر 99 دریافت کرده‌اید.

فراموش نکنید که اگر قبلا چارخونه را نصب کرده‌اید برای استفاده از اشتراک رایگان حتما باید آخرین نسخه چارخونه را دریافت کنید.

پس اگر از اینترنت ثابت یا همانADSL  اپراتورهای منتخب که دربالا به آن اشاره شده استفاده می‌کنید، در هنگام تماشای فیلم و سریال در این یک ماه از حجم اینترنت شما کم نخواهد شد و پهنای باند مصرفی شما در هنگام تماشای فیلم و سریال کاملا رایگان محاسبه خواهد شد.

پس این فرصت را از دست ندهید و به بخش فیلم چارخونه رفته و از دیدن دنیایی از فیلم و سریال‌های به روز ایرانی و خارجی لذت ببرید و سرگرم شوید.

 

https://mag.charkhoneh.com/9326
4.7/5 - (3 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *