آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ | معرفی 4 فیلم با ژانر های گوناگون

مجله چارخونه » فیلم و سریال » آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ | معرفی 4 فیلم با ژانر های گوناگون
آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ | معرفی 4 فیلم با ژانر های گوناگون
آخر هفته فیلم چی ببینیم
فهرست محتوا

یک آخر هفته دیگر فرا رسید و وقت آن است که فیلم های خود را آماده کنیم. طبق قراری که گذاشته بودیم، هر هفته با مطلب آخر هفته فیلم چی ببینیم مهمان شما هستیم. با مجله چارخونه همراه باشید تا 4 فیلم آخر هفته ای دست اول را به شما معرفی کنیم.

آخر هفته فیلم چی ببینیم؟

 

فیلم مادرخوانده محصول 2020

 

اولین مورد از لیست آخر هفته فیلم چی ببینیم مادرخوانده نام دارد. یک فیلم کمدی فانتزی که می توانید به همراه خانواده ببینید و لذت ببرید. فیلم مادرخوانده به کارگردانی شارون مگوایر و بازی جیلیان بل، 4 دسامبر در استریم دیزنی پلاس اکران شد. قصه این فیلم خانوادگی حول محور یک پری جوان و کم تجربه در زمان کریسمس می گذرد. اگر از فیلم های فانتزی با چاشنی کمدی لذت می برید، بد نیست سری به این فیلم خانوادگی هم بزنید.

 

آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ فیلم مادر خوانده

 

تماشای فیلم مادرخوانده در چارخونه

 

 

آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ فیلم مرد چاق محصول 2020

 

مورد بعدی از لیست 4 تایی امروز می رسد به مرد چاق اثر برادران نلمس که 13 نوامبر اکران شد. این فیلم در ژانر کمدی دارک ساخته شده و رگه های اکشن و فانتزی در فیلم کاملا مشهود است. فیلم Fatman 94 دقیقه بوده و در کانادا فیلمبرداری شده است. مل گیبسون برنده 2 جایزه اسکار نقش یک بابانوئل بسیار خسته و متفاوت را در فیلم ایفا می کند.

 

مرد چاق

 

تماشای فیلم مرد چاق در چارخونه

 

 

فیلم زن شگفت انگیز 1984 محصول 2020

 

اگر قسمت اول فیلم   Wonder woman را دیده اید پس جواب سوال خود را گرفته اید. قسمت دوم زن شگفت انگیز که با نام 1984 اکران شد. هر دو قسمت فیلم توسط پتی جنکینز ساخته شدند. این فیلم با بازی گل گدوت محصول کمپانی برادران وارنر و دی سی است. اگر از علاقه مندان به فیلم های کمیک بوکی هستید، پیشنهاد می کنیم این فیلم را ببینید.

 

WONDER WOMAN 1984

 

تماشای زن شگفت انگیز در چارخونه

 

 

فیلم تاریکی در ساختمان شماره 45 محصول 2020

 

آخر هفته فیلم چی ببینیم؟ یک فیلم ترسناک و مهیج که دو ساعت شما را سرگرم کند. فیلم تاریکی در ساختمان شماره 45 اثر نیکول گورتون است. این کارگردان پیش از این دو فیلم کوتاه و یک مستند ساخته است. قصه فیلم در نیویورک و آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد. همه چیز پس از یک حمله بیولوژیکی در حال رخ دادن است. شاید بتوان تا حدودی با حال و هوای فیلم ارتباط برقرار کرد. فضای فیلم اغراق شده ی شرایط امروزی است.

 

فیلم ترسناک

 

تماشای فیلم در چارخونه

 

 

در آخر …

 

با توجه به سلیقه شخصی و حال و هوای آخر هفته، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید. فراموش نکنید که کلیه فیلم ها در وبسایت چارخونه موجود هستند. بد نیست مابین این همه فیلم سینمایی گوش چشمی هم به کتاب و کتاب صوتی داشته باشیم.

https://mag.charkhoneh.com/10039
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *