News of the World | همکاری دیگری از تام هنکس و گرین گرس

مجله چارخونه » فیلم و سریال » News of the World | همکاری دیگری از تام هنکس و گرین گرس
News of the World | همکاری دیگری از تام هنکس و گرین گرس
News of the World
فهرست محتوا

این روز ها شاید انتخاب کمتر کارگردانی فیلم وسترن باشد. پاول گرین گرس سعی کرده با این ترس و ابهام مقابله کند و فیلم News of the World  را بسازد. فیلمی که سعی کرده در عین ادای دین به وسترن های قدیمی، حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. امروز در مجله چارخونه به سراغ یکی از آخرین فیلم های تام هنکس یعنی News of the World   رفته ایم. با معرفی و نقد این فیلم همراه باشید.

 

تام هنکس در News of the World

 

 

معرفی فیلم News of the World

 

فیلم News of the World   یا اخبار دنیا در تاریخ 21 ژانویه به نمایش درآمد. این فیلم تا به الان توانسته امتیاز 6.9 را از IMDB کسب کند. “اخبار دنیا” تا حد زیادی سعی کرده نقاط جالبی در قصه خود ایجاد کند تا ارتباطی خوب با مخاطب بسازد. چراکه سالهاست سینما از دوره وسترن عبور کرده و عملا در این چند سال، چندان فیلم های قابل تاملی ارائه نشده اند.

فیلم News of the World   سعی کرده در عین متفاوت بودن، نیم نگاهی به آثار گذشته وسترن نیز داشته باشد. قصه از جایی شروع می شود که کاپیتان کید از جنگ های داخلی برگشته و همسر خود را از دست داده است. او پیش از آغاز جنگ صاحب چایخانه ای در شهر بود. ولی اکنون کاپیتان کید در ازای مبلغ ده سنت اخبار تازه را برای مردم شهر می خواند. تا جایی که با دختر بچه ای خارجی زبان به جوانا آشنا می شود. روند داستانی از این جا بعد تحت تاثیر رابطه این دو نفر است.

 

نمایی از فیلم

 

 

بازیگران و عوامل فیلم News of the World

 

تام هنکس مسئولیت نقش آفرینی کاپیتان کید را به عهده گرفته است. از حق نگذریم یک مهربانی و آدم حسابی بودن خاصی در چهره تام هنکس به چشم می خورد. همین موضوع به شکل گیری کارکتر کاپیتان و اعتماد به او کمک کرده است. نقش جوانا را در فیلم اخبار دنیا هلنا زنگل بازی می کند. بازیگر آینده داری که سال گذشته با System crasher درخشید. کارگردان فیلم نیز آثاری همچون سری میراث بورن و کاپیتان فیلیپس را در کارنامه خود دارد. لوک دیویس فیلنامه نویس نیز پسر زیبا را در سال 2017 کار کرد.

 

کارکتر های اصلی

 

 

نظر منتقدان

 

بسیاری از منتقدان معتقدند ترکیب هنکس و گرین گرس نظر مخاطبان را به خود جلب می کند. “اخبار دنیا همانند کاپیتان فیلیپس تاثیر گذار باشد. در این بین به نظر منتقدان تام هنکس ژانری را آغاز کرده که در آن به کار های پدرانه مشغول است. خوشبختانه تا با این لحظه این اتفاق هیچ بازخورد منفی نداشته است.  افرادی از ورایتی و مجله اسلنت نیز اعتقاد دارند فیلم از تمام پتانسیل خود استفاده نکرده و نمی تواند مخاطب را حفظ کند.

 

در آخر …

 

در مجموع باید بگوییم فیلم توانسته خود را به عنوان اثری سرگرم کننده و تا حدی ارزشمند معرفی کند. بازی دو کارکتر اصلی باورپذیر بوده و تماشای آن ها برای مخاطبان لذت بخش است. در مجموع تماشای فیلم News of the World    به علاقه مندان پیشنهاد می شود. شما می توانید این فیلم را از سایت چارخونه دریافت کنید.

 

بج تماشا در چارخونه

https://mag.charkhoneh.com/10074
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *