چارخونه پلاس؛ دنیای نامحدود فیلم و سریال

مجله چارخونه » خبر » چارخونه پلاس؛ دنیای نامحدود فیلم و سریال
چارخونه پلاس؛ دنیای نامحدود فیلم و سریال
کمپین چارخونه پلاس
فهرست محتوا

چارخونه پلاس، جدیدترین سرویس بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، به مناسبت آغاز به کارش کمپین جدیدی راه انداخته با کلی امکانات که تو این کمپین کاربران می‌توانند با تماشای روزانه حداقل یک ساعت فیلم تا پایان شهریور در قرعه کشی شرکت کنند. چارخونه پلاس در مهر ماه به برندگان قرعه کشی یک گوشی موبایل و دو عدد هدست و یکسال اینترنت هدیه می‌دهد.

چارخونه پلاس چه ویژگی دارد؟

چارخونه پلاس یک خبر خوب برای ایرانسلی‌ها دارد که اگر با اینترنت ایرانسل وارد چارخونه شوند، می‌توانند کلیه فیلم‌ها و سریال‌های چارخونه را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه اشتراک چارخونه پلاس تماشا کنند.

برای بقیه اپراتورها هم این امکان فراهم شده که با خرید اشتراک ماهانه و روزانه با تخفیف ویژه از این فرصت استفاده کنند و به آرشیو فیلم، موسیقی و کتابهای صوتی چارخونه پلاس دسترسی داشته باشند.

تا پایان شهریور هرچه بیشتر توی چارخونه پلاس فیلم ببینید، می‌توانید امتیاز بیشتری برای شرکت در قرعه کشی بگیرید و شانستان را برای برنده شدن افزایش دهید. با عضویت در چارخونه پلاس در کنار سرگرمی از جوایز ویژه هم بهره ببرید.

تماشای فیلم‌های روز دنیا

چارخونه پلاس فیلم‌های سینمایی روز دنیا را با دوبله و یا زیرنویس فارسی در ژانرهای مختلف در دسترس کاربرانش قرار داده. فیلم‌هایی مثل سریع و خشن 9، کروئلا، جولت، محافظ همسر یک آدم کش و تعداد زیاد دیگری از فیلم‌های سینمایی سال 2021 در چارخونه پلاس به نمایش گذاشته شده که تقریبا تمامی آنها از فیلم‌های پربازدید دنیا هستند.

تمامی علاقه‌مندان به ژانرهای مختلف فیلم، از اکشن و جنایی تا کمدی و انیمیشن باید حتما سری به بخش فیلم‌های چارخونه بزنند و از تنوع بالا و کیفیت مطلوب دوبله و زیرنویس فیلم‌های روز دنیا لذت ببرند.

 

پربازدیدترین و جدیدترین سریال‌ها

یکی از سرگرمی‌های این روزهای افراد به دلیل همه‌گیری کرونا و الزام به خانه ماندن، تماشای سریال است. اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های دنباله‌دار هستید، به راحتی می‌توانید در چارخونه پلاس سریال‌های ایرانی و خارجی مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنید. دسته بندی‌های مختلف در بخش سریال‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید سریال مورد علاقه خود را پیدا کنید. در بخش سریال‌های برتر، پربازدیدترین سریال‌ها به شما معرفی می‌شود. همچنین شما می‌توانید قسمت اول تمام سریال‌ها را در یک بخش دیده و از بین تمام سریال‌ها سریال مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ با ورود به صفحه اختصاصی سریال، تمام قسمت‌های آن برای شما قابل نمایش خواهد بود.

انیمیشن‌های روز دنیا

هرچند هدف از ساخت انیمیشن سرگرم کردن کودکان است ولی تماشای آن مختص آنها نیست و خیلی از بزرگسالان هم به تماشای انیمیشن علاقه دارند. اگر در کنار فرزندانتان از دیدن انیمیشن لذت می‌برید این بخش از چارخونه رو از دست ندهید. در چارخونه بهترین و جدیدترین انیمیشن‌ها با دوبله فارسی و یا زیرنویس در دسترس قراردارند. سریال انیمیشن بن 10 و انیمیشن سینمایی تام و جری ساخت 2021 از جمله پربازدیدترین انیمیشن‌های این بخش هستند که ساعت‌ها میتواند شما و کودک دلبندتان را سرگرم کند.

جوایز بدون قرعه کشی کمپین چارخونه پلاس

اگه در طول یک ماه کمپین چارخونه پلاس (تا پایان شهریور ماه) به صورت هفتگی هر روز یک ساعت فیلم، سریال یا انیمیشن در چارخونه پلاس ببینید، در پایان هر هفته بدون قرعه کشی برنده جایزه 10 هزار تومانی اشتراک چارخونه پلاس می‌شوید.

پس از به اتمام رسیدن زمان کمپین هم به سه نفر از کسانی که بیشترین فیلم و سریال رو تماشا کرده باشند یکسال اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد.

جوایز همراه با قرعه کشی کمپین چارخونه پلاس

جوایز ویژه قرعه کشی چارخونه پلاس یک عدد گوشی موبایل Xiaomi Poco M3 و دو عدد هدست Onikma ست. که به راحتی می‌توانید با افزایش شانستان به این جوایز دست پیدا کنید.

فراموش نکنید که شرط ورود به قرعه کشی گوشی همراه و هدست، تماشای حداقل 10 ساعت فیلم در چارخونه پلاس است که خودش 10 شانس در قرعه کشی محسوب میشه.

با وجود فیلم، سریال‌ و انیمیشن‌های متنوع و جدید ایرانی و خارجی که در چارخونه وجود دارد، برنده شدن این جوایز کار چندان دشواری نیست. اگه تا به حال از چارخونه استفاده نکردید، میتونید این برنامه را از وب سایت چارخونه دانلود و نصب کنید. همچنین می‌تونید با مرورگر گوشی آیفون و لپتاپ در سایت چارخونه، به بخش فیلم و سریال وارد شوید و از تماشای فیلم‌ها لذت ببرید.

همین حالا وارد چارخونه پلاس، دنیای نامحدود فیلم و سریال شوید. اگر ایرانسلی هستید رایگان فیلم ببینید، اگر از سایر اپراتورها استفاده می‌کنید مشترک چارخونه پلاس شوید و با تماشای فیلم در چارخونه در کنار اعضای خانواده زمان خوشی را سپری کنید، در دنیای فیلم و سریال چارخونه ساعتها سرگرمی را تجربه کنید و در آخر از جوایز چارخونه پلاس لذت ببرید.

قرعه کشی بعد از اتمام کمپین به صورت لایو در پیج اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود.

https://mag.charkhoneh.com/11495
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. ببخشید نمیشه تمدید کنین؟ من تازه فهمیدم مسابقه دارید :((

    1. شما می توانید در چالش های بعدی ما شرکت کنید. زمان فعالسازی مجدد چالش ها از طریق داخل اپ چارخونه و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *