سریال پسرها – نقد و بررسی The Boys

مجله چارخونه » اسلایدر اصلی » سریال پسرها – نقد و بررسی The Boys
سریال پسرها – نقد و بررسی The Boys
فصل دوم سریال پسرها
فهرست محتوا

پسرها یک سریال شبکهٔ نمایش خانگی و از محبوبترین سریال‌هایی بود که مورد توجه بینندگان قرار گرفت. The Boys در ژانر ابرقهرمانی و براساس یک کتاب داستان مصور با همین نام توسط گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده‌است. سریال پسرها توسط اریک کریپکه برای آمازون تولید شد. موضوع این سریال در خصوص گروهی است که سعی می‌کنند در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت‌های ابرقهرمانیشان سوءاستفاده می‌کنند ایستادگی کنند. این سریال در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.

در داستان سریال پسرها، ابرقهرمان‌ها به‌عنوان شخصیت‌های محبوب در جامعه شناخته می‌شوند. اما در پشت ظاهر خوب و مثبت، کارهای غیرقانونی و شرارت‌آمیز انجام میدهند. در سریال پسرها، ابرقهرمان‌ها به شکل دیگری نمایش داده شده‌اند. این ابرقهرمان‌ها برای یک کمپانی بزرگ به اسم Vought International کار می‌کنند و در قالب یک تیم قدرتمند به اسم Seven فعالیت‌های ضداخلاقی انجام میدهند. فعالیتهای خطرناک این گروه ابرقهرمانی تا جایی پیش میرود که گروهی به نام Boys تصمیم می‌گیرند تمام تلاش‌شان برای مبارزه با ابرقهرمان‌ها انجام داده تا از نابودی دنیا توسط آنها جلوگیری کنند.

سریال پسرها از نظر منتقدان هم یک اثر خوب و باکیفیت بود و توانست در وبسایت راتن تومیتوز، میانگین نمرات 84 درصد را به خود اختصاص دهد.

فصل اول سریال پسرها 8 قسمت بود که توانست تنها طی ده روز 8 میلیون بیننده را به خود جلب کند.

در فصل 2 سریال پسرها چی میگذرد؟

تریلر فصل دوم The Boys قبل از پخش رسمی آن به طور غیرقانونی در فضای مجازی درز پیدا کرد. پس از انتشار این تریلر غیر قانونی ، بلافاصله شرکت آمازون پرایم موفق به حذف آن شد.

آمازون پرایم از طرفداران خود خواست تا زمان انتشار نسخه رسمی این تریلر منتظر باشند. تریلر رسمی فصل دوم سریال پسرها در تاریخ 8 جولای 2020 توسط آمازون منتشر شد.

The Boys 2 از محبوب‌ترین سریال‌های سال 2020 بود. فصل دوم این سریال ابرقهرمانی طرفداران بی‌شماری، حتی در بین طرفداران دنیای مارول و دی‌سی پیدا کرد.

در فصل اول شاهد رودررویی مستقیم دو شخصیت اصلی این سریال، یعنی بیلی باچر و هوم‌لندر بودیم. باچر اعتقاد داشت که هوم‌لندر باعث خودکشی همسرش شده و می‌خواست از او انتقام بگیرد. همین خط داستانی نقش پررنگی را در سریال پسرها فصل دو داشت و اتفاقات غیرمنتظره دیگری را رقم زد.

در فصل دوم سریال دبویز یکی از شخصیت‌های جدیدی که به جمع ابرقهرمانان اضافه می‌شود، استورم‌فرانت است که جایگزین ترنس‌لوسنت در گروه Seven خواهد بود. استورم‌فرانت نقش مهمی هم در داستان سریال The Boys فصل دوم دارد که با تماشای این سریال متوجه نوع نگاه به شخصیت او خواهید شد.

 

نقد فیلم پسرها

 

شخصیت‌ها و بازیگران سریال پسرها

قبل از پخش فیلم، انتشار تصویری از حضور شان‌اشمور در سریال  The Boys فصل دو در نقش Lamplighter، طرفداران این سریال از حضور این بازیگر در فصل دوم سریال پسرها مطلع شدند. شان اشمور شهرت خود را مدیون بازی در سری فیلم‌های ایکس من و نقش بابی دریک یا همان مرد یخی است. شان اشمور همچنین تجربه بازی در فیلم Quantum Break و صداپیشگی در بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan را نیز دارد.

اشمور در فصل 2 در نقش ابرقهرمانی به نام Lamplighter ظاهر می‌شود که قصد دارد عضو گروه The Seven شود اما ماجرا طور دیگری رقم میخورد. طبق کمیک‌های این داستان، Lamplighter به ظاهر در گذشته نیز ارتباطاتی با گروه The Boys داشته است.

اشمور حتی باعث از هم پاشیدگی این گروه در گذشته نیز شده بود ولی حالا با دوباره پیوستن به این گروه به طور یقین شاهد بروز تنش‌های جدیدی برای بوچر و گروهش هستیم.

فصل 2 سریال پسرها دارای امتیاز تأیید ۹۷٪ بر اساس ۵۸ بررسی در راتن تومیتوز است. میانگین نمرهٔ ۸۰ از ۱۰۰، بر اساس ۱۳ منتقد، نشان‌دهنده نظر مثبت منتقدین به این سریال است.

سریال پسرها با مجموعه بازیگرانی قدرتمند و داشتن نگاهی متفاوت نسبت به دیگر فیلم های ابرقهرمانی به این ژانر، توانست به یک اثر جالب و دیدنی تبدیل شود. علاقه مندان این سریال امید دارند در فصل سوم هم شاهد درخشش بیشتر این فیلم باشند.

https://mag.charkhoneh.com/11735
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *