بهترین فیلمهای کریسمس

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » بهترین فیلمهای کریسمس
بهترین فیلمهای کریسمس
فیلم های کریسمس
فهرست محتوا

جشن کریسمس یکی از مهم‌ترین جشن‌ها در جهان به شمار می‌رود و برای اکثر مردم جهان جزو بهترین جشن ها و مراسم است. در طول سالیان بسیار، برگزاری این جشن‌ها با شور و حال زیادی همراه بوده است . هر ساله در این ایام فیلمهای کریسمس زیادی نیز ساخته و به نمایش گذاشته میشود.

به دلیل وجود تعطیلات در این جشن زیبا کمپانی های فیلمسازی بسیاری در تلاشند تا فیلم‌های خود را در این تعطیلات به نمایش بگذارد. از انیمیشن‌ گرفته تا فیلم های کمدی خانوادگی و فیلم‌های ترسناک و درام که کریسمس در مضامین آنها به نوعی به چشم میخورد در این آثار وجود دارد.

در این مطلب چارخونه قصد داریم چند فیلم با پیش زمینه کریسمس به شما معرفی کنیم.

فیلمهای کمدی کریسمس

فیلم کریسمس 8 بیتی

این فیلم یک فیلم کمدی کریسمس آمریکایی محصول سال 2021 به کارگردانی مایکل داوز، بر اساس فیلمنامه ای از کوین جاکوبوفسکی بر اساس رمانی به همین نام است. در این فیلم نیل پاتریک هریس، وینسلو فگلی، جون دایان رافائل، دیوید کراس و استیو زان به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در 24 نوامبر 2021 از شبکه HBO Max منتشر شد. فیلم برداری اصلی در مارس 2021 در تورنتو، کانادا آغاز شد.

داستان از این قرار است که در اواخر دهه 1980، پسر جوانی به نام جیک دویل قصد دارد یک سیستم سرگرمی نینتندو را قبل از دیگران دریافت کند و در این بین اتفاقاتی برای او رقم میخورد.

 

فیلمهای کمدی کریسمس

 

فیلم جابه جایی شاهزاده – تغییر دوباره

دانلود فیلم جابه جایی شاهزاده : تغییر دوباره -وقتی مارگارت به طور غیر منتظره تخت سلطنت را به مونتنارو می رساند و با کوین خشن برخورد می کند و…….

«استیسی» دختری جوان از یک خانواده متوسط، ساکن شهر شیکاگو است که تصمیم می‌گیرد در مسابقه شیرینی پزی که به مناسبت کریسمس برگزار می‌شود شرکت کند.

او در این مسابقه با خانمی آشنا می‌شود که از نظر قیافه بسیار به هم شبیه هستند. این خانم نامزد شاهزاده است و از نظر طبقاتی با استیسی بسیار متفاوت است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا برای دو روز جای یکدیگر باشند و این چنین می‌شود که داستان‌های جذاب و عجیبی اتفاق می‌افتد. او همین کار را در شب کنسرت هم انجام داد که کسی او را می دزدد.

انیمیشن های کریسمس

سگ ها در خانه

یک مخترع به سفر زمستانی برای اسکی سواری خانه را ترک می کند،او که یک اختراع جدید دارد چند دزد در غیاب وی نقشه ی دزدین جدیترین اخراع او را دارند، سگ‌های محله از ساخته‌های او استفاده می‌کنند تا خانه‌اش را به خانه‌ای از وحشت تبدیل کنند تا دو دزد نابکار آخرین اختراع صاحب آن ها را نتوانند بدزدند.

بره ناقلا – پرواز قبل از کریسمس

زمانی که هرج و مرج در مزرعه برای تدارک جشن کریسمس به صورت ناخواسته باعث گم شدن گوسفندی به نام تیمی می‌شود، هیجان جشن جای خود را به ترس و ناامیدی می‌دهد. حال باید دید آیا بره ناقلا می‌تواند، قبل از اینکه دیر شود تیمی را پیدا کرده و به خانه بازگرداند یا نه…

کریسمس جادویی میکی – برف در خانه ماوس

میکی از شخصیت های جذابی است که دیدن آن همیشه برای کودکان و نوجوانان جذاب بوده است. این شخصیت همیشه داستان های دلنشینی را با خود به همراه داشته است. این بار هم میکی با دانلود انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس، مهمان خانه شما شده است تا بار دیگری حس خوب اوقات فراغت را برایتان به ارمغان آورد. این انیمیشن پر از هیجان و خنده است. پس یک روز خسته کننده شما را به لحظاتی هیجان انگیز تبدیل می کند تا خنده را مهمان لب های شما کند.

این انیمیشن زیبا و جذاب توانست با همان تریلرهای اولیه خود به راحتی مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند و آن ها را منتظر پخش خود نگه دارد. به مرور هم مخاطبان بیشتری را دور خود گرد آورد.

داستان این انیمیشن یک روز برفی را در آستانه کریسمس روایت می کند. پس از این که بارش برف شروع می شود، میکی و دوستانش تصمیم می گیرند تا جشن کریسمس را در کنار هم و در خانه میکی برگزار کنند. آماده شدن برای جشن کریسمس، داستانی جذاب و هیجان انگیز را برایتان رقم می زند که سراسر خنده و شادی است.

 

کریسمس جادویی میکی - برف در خانه ماوس

 

تام و جری فصل اول قسمت سوم (شب کریسمس)

از جمله فیلمهای کریمسم و انیمیشن های جذاب، انیمیشن پرطرفدار تام و جری که بسیاری از ما خاطرات خوبی با این انیمیشن داریم. در این قسمت تام نصفه شب هوس پنیر می‌کند اما جری برای او مشکل درست میکند و …

فیلم های عاشقانه کریسمس

عشق شدید

داستان فیلم درباره دختری به نام ناتالی است که در لس آنجلس زندگی میکند. ناتالی که در عشق آدم بدشانسی است. تصمیم میگیرد که یک عشق مجازی را تجربه کند. او در برنامه دوستیابی با یک پسر ساحل شرقی به نام جاش آشنا می‌شود. ناتالی تصمیم می گیرد که جاش را در تعطیلات غافلگیر کند.

فیلم عشق شدید که به کارگردانی هرنان جیمنز (Hernan Jimenez) ساخته شده است که این کارگردان معروف آمریکایی فیلم های مانند About Us و Elsewhereرا نیز در کارنامه خود دارد. فیلم عشق شدید در ژانر رمانتیک و کمدی ساخته شده است. کارگردان فیلم توانسته است صحنه‌هایی پر از هیجان و جذابیت در آن ایجاد کند. طراحی صحنه نیز به نحوه جالب توجه انجام گرفته است که مخاطب را کاملاً سرگرم خود می کند.

فیلم جذاب و عاشقانه Love Hard 2021 ساخته کمپانی Wonderland Banner است که تهیه کنندگی آن را نیز استیون بلو برعهده داشته است.

پسری به نام کریسمس

پسری به نام کریسمس (A Boy Called Christmas) یک فیلم فانتزی ماجراجویی کریسمس بریتانیایی – فرانسوی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی گیل کنان بر اساس فیلمنامه‌ای از اول پارکر و کنان و بر اساس کتابی به همین نام نوشته مت هیگ در سال ۲۰۱۵ است. این فیلم در 26 نوامبر 2021 در بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، فرانسه، آلمان و چین توسط StudioCanal منتشر شد، در حالی که نتفلیکس فیلم را در جای دیگری منتشر کرد.

در شب کریسمس، آندریا، موپت و پاتریک، که مادرشان به تازگی فوت کرده است و پدرش برای یک کار فوری می رود. آنها تحت مراقبت عمه روت، پیرزنی قرار می گیرند که تصمیم می گیرد با گفتن داستان بچه ها را سرگرم کند. نیکلاس و پدرش جوئل، یک هیزم شکن، در جنگل زندگی می کنند. یک شب، یک موش سعی می کند مقداری غذا بدزدد، اما جان او توسط نیکولاس در امان می ماند، او تصمیم می گیرد به موش یاد دهد که صحبت کند و او را Mika صدا می کند.

 

تنها در خانه 6

 

تنها در خانه دوست داشتنی

تنها در خانه 6 یکی دیگر از فیلمهای کریسمس است و در مورد یک زوج متاهل است که مجبور می‌شوند دست به کار خلاف بزنند و تلاش می‌کنند تا میراث ارزشمندی را از یک کودک پس بگیرند اما به این آسانی ها هم نیست و…

یک فیلم کمدی کریسمس آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی دن مازر با فیلمنامه‌ای از مایکی دی و استریتر سیدل است. این ششمین فیلم از مجموعه فیلم های تنها در خانه است.

این فیلم در 12 نوامبر 2021 به صورت دیجیتالی منتشر شد. نقدهای منفی زیادی از طرف منتقدان و طرفداران فیلم دریافت کرد.

جف و پم مک کنزی سعی می کنند خانه خود را بفروشند، اما به فرزندانشان، ابی و کریس، چیزی نگفته اند. جف شغل خود را از دست داده و حقوق پم قادر به حفظ خانه آنها نیست.

بدتر از همه، برادر نفرت انگیز و موفق جف، هانتر و همسرش، می و پسر اولی، تصمیم گرفته اند برای کریسمس پیش آنها بمانند. برای دیدن این فیلم جذاب به چارخونه مراجعه کنید

 

 

https://mag.charkhoneh.com/12017
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *