بهترین بازی های اندروید

مجله چارخونه » بازی » اکشن » بهترین بازی های اندروید
بهترین بازی های اندروید
بهترین بازی های اندروید
فهرست محتوا

روز به روز به تعداد افراد علاقه‌مند به بازی با موبایل افزوده می‌شود و با توجه به توسعه تکنولوژی و به کارگیری سخت افزارهای گرافیکی قویتر در گوشی‌های موبایل، راحت‌تر می‌توان بازی‌های با گرافیک بالا و حجم زیاد را در گوشی‌های همراه نصب کرد.

گیمرهای موبایل همیشه پیگیر اخباری هستند که پیرامون این حوزه وجود دارد. همانند دیگر بازی‌هایی که برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود، نسخه های پیشرفته تر از بازی‌های موبایل و اندروید نیز در بازه های زمانی مختلف، منتشر می‌شود. در این مطلب مجله چارخونه قصد داریم بهترین بازی های اندروی از نظر کاربران را معرفی کنیم.

بازی Call of duty

بازی کال آف دیوتی، بازی معروفی است که نام آن را زیاد شنیده اید. این بازی به اصطلاح تفنگی در سطح جهان طرفداران زیادی داشته و البته طبق استانداردی که برای این بازی تعریف شده، این بازی برای نوجوانان بالای 17 سال طراحی شده است.

این بازی اولین بار برای کنسول‌های بازی طراحی شد و توانست همه قدرتش را میان دیگر گیم‌های تفنگی به رخ بکشد. به‌همین دلیل سال 2019 شرکت سازنده بازی اکتیو ویژن نسخه موبایلی آن را طراحی کرد. فقط دو روز پس از عرضه Call of duty mobile، این بازی بیش از 20 میلیون بار نصب شده بود.

محیط حرفه‌ای بازی و استفاده راحت از کلیدهای کنترلی و گرافیک بالای آن از دلایل دیگر جذابیت بازی است.

در بازی Call of duty mobile با مودها و امکانات مختلفی روبه‌رو می‌شوید. در آخرین به‌روزرسانی بازی کالاف دیوتی موبایل امکانات و مودهای بیشتری به بازی اضافه شده که هیجان این بازی را بیشتر می‌کند. مودهای این بازی شما را با دنیای متفاوتی از فضای اکشن آشنا می‌کند. اگر تازه‌کار هستید، پیش از تجربه حالت‌های مختلف بازی در VS AL Practice مهارت‌هایتان را تقویت کنید. این بخش برای بازی با ربات‌های Call of duty mobile طراحی شده تا آمادگی شرکت در حالت‌های مختلف بازی را داشته باشید.

 

بازی موبایل کال آف دیوتی

 

بازی clash of clans

بازی کلش آف کلنز، یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌ها در سبک استراتژی است. این بازی برای سیستم‌عامل‌های مختلف اندروید و آی او اس طراحی شده است.

در این بازی باید با ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید، یک دهکده بسازید و آن را رونق دهید و در جنگ با دهکده‌های دیگر پیروز میدان شوید. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که دهکده و امپراتوری خود را باسلیقه خود بنا کنید.

اگرچه ساخت بنا به این آسانی‌ها هم نیست چراکه در هنگام کمبود ابزارها دشمنان به شما حمله می‌کنند و شما باید با به کار بردن تاکتیک و استراتژی خود آن‌ها را از سر راه بردا‌شته و سرکوب کنید. در این بازی اگر شما هنگام ساخت بنا ساختمان خود را اصولی بچینید و دیوارها درست تعبیه شوند قطعا می‌توانید در برابر حملات دشمنان مقاوم‌تر باشد.

بازی Clash of Clans به‌صورت آنلاین بوده و برای بازی باید دسترسی به اینترنت داشته باشید. در این بازی شما با کاربران دیگر به رقابت می‌پردازید. اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک استراتژی هستید ما به شما بازی کلش آف کلنز را پیشنهاد می‌کنیم و قطعا شما درگیر این بازی خواهید شد.

این بازی بیش از 500.000.000 کاربر فعال توانسته امتیاز بسیار خوبی را کسب کند.

 

بازی Free Fire

بازی فری فایر یک بازی اکشن و فوق‌العاده در سبک بقا است. بازیکنان در یک جزیره دورافتاده قرار دارند و برای زنده ماندن باید بتوانند با ایده‌های کشنده خود، دیگر بازیکنان را از بین ببرند.

این بازی میلیون ها کاربر فعال دارد و الهام گرفته از بازی پابجی است. با این تفاوت که در بازی پابجی 100 بازیکن وجود دارد ولی در این بازی 30 بازیکن برای نبرد وارد جزیره می‌شوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در آپدیت جدید تعداد بازیکنان به عدد 50 تغییر پیداکرده است.

آخرین نسخه‌ی Garena free fire را در چارخونه پلاس به رایگان دانلود کنید و از این بازی فوق‌العاده لذت ببرید.

 

بازی فری فایر

 

 

بازی FIFA Mobile

فوتبال از مهیج ترین ورزش ها محسوب میشود و بازی اندروید Fifa Mobile یکی از بازی‌های فوق‌العاده زیبا از دنیای فوتبال است.

طراحی و ساخت این بازی توسط استودیو بازی‌سازی EA انجام‌ شده است.

در این بازی به‌عنوان یک فرد تیم اختصاصی خود را ساخته و مدیریت می‌کنید و با نشان دادن استراتژی و تاکتیک‌های مختلف می‌توانید ساعت‌ها با دوستان خود سرگرم شوید.

در این بازی فوتبال بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی و 17000 بازیکن را در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید مسابقات گوناگونی شرکت کنید و حریفان خود را شکست دهید.

برای این بازی باید اتصال به اینترنت داشته باشید. FIFA Mobile بیش از 100.000.000 کاربر فعال دارد.

 

فیفا موبایل

 

 بازی Asphalt 8

یکی از بهترین بازی‌ها در سبک اتومبیل‌رانی بازی آسفالت 8 است. خودروهای به کار رفته در این گیم اندروید مشابه خودروهای واقعی هستند و از کمپانی های بزرگ مانند بوگاتی، لامبورگینی و فراری انتخاب شده‌اند.

اگر در هنگام بازی با خطای لایسنس روبرو هستید باید این دو روش را امتحان کنید:

روش اول

به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play storeرو پاک کنید. بعد نرم افزار عبور از محدودیت خود را فعال نمایید.

مارکت گوگل پلی را اجرا کرده و بازی مورد نظر را جستجو نمایید و روی دریافت کلیک کنید. پس از دریافت تنها چند کیلوبایت از آن، دانلود را متوقف نموده، فایل نصبی و دیتای دریافتی از پارس هاب را نصب و اجرا نمایید.

اگر در هنگام جستجوی نام بازی نتیجه ای یافت نشد ؛ با فعال بودن نرم افزار عبور از محدودیت حساب جدید گوگل بسازید مشکل حل خواهد شد.

روش دوم

لاکی پچر Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن‌های غیرایرانی را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.

 

 

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *