بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی

مجله چارخونه » اسلایدر اصلی » بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی
بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی
بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی
فهرست محتوا

دیزنی کار خود را در سال 1937 با ساخت انیمیشن سفیدبرفی و هفت کوتوله شروع کرد. این انیمیشن به قدری جذاب بود که حتی در رشته‌ی بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شود. همچنین کسب موفقیت از طریق آن باعث شد، با سودی که والت دیزنی از آن دریافت کرد چند هکتار زمین در کالیفرنیا بخرد و همان مکان را به استودیوی اصلی دیزنی امروزی تبدیل کرد.

از دیگر شاهکارهای والت دیزنی کارتون‌‌های سیندرلا، زیبای خفته و ۱۰۱ سگ خالدار بود که آن ها هم موفقیتی کمتر از سفیدبرفی نداشتند. استودیوی دیزنی بسیاری از تکنیک‌ها و اصول انیمیشن‌سازی خود را گسترش داد و اولین استودیویی بود که برای انیمیشن‌های خود استوری‌بورد رسم می‌کرد.

دیزنی همچنان در حال کسب موفقیت بوده و هست، در سه سال گذشته موفق‌ترین انیمیشن دیزنی ملکه یخی یا Frozen بود که با نقدهای بسیار مثبت روبرو شد و مفاهیم اخلاقی زیادی را نمایش داد. فروزن اسکار بهترین انیمیشن را هم از آن خودش کرد و در گیشه موفقیت خارق‌العاده‌ای کسب کرد.

دیزنی همچنان به کسب موفقیت و پیشرفت خود ادامه میدهد و با تکنولوژی های روز خود را منطبق کرده است. استفاده از تکنولوژی سه بعدی در ساخت جدیدترین انیمیشن های جدید دیزنی نشان از وفاداری و عشق به مخاطبان خود را دارد. بعد از اینکه دیزنی توسط استودیوی فاکس قرن بیست و یکم خریده شد، فهرست انیمیشن‌ها و فیلم‌های این کمپانی نیز گسترده تر شد و به همین دلیل محتوای تولید شده‌ی این شبکه سنین مختلفی را پوشش می‌دهد.

قرمز شدن – بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی

قرمز شدن یکی از بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی است که به جای اکران در سینما از شبکه‌ی خانگی دیزنی پلاس پخش شد دلیل آن هم ادامه همه‌گیری کرونا بود.  هرچند بسیاری از کاربران به این کار انتقاد کردند اما باز هم این انیمیشن با موفقیتی عظیم به یکی از پر بیننده‌ترین انیمیشن‌های این پلتفرم تبدیل شد. این اتفاق دیزنی را وا داشت تا در انتشار انیمیشن‌هایش تغییر استراتژی دهد و اکثر تولیدات خود را برای نمایش در پلتفرم دیزنی پلاس برنامه ریزی کند.

چیپ و دیل – تکاوران نجات 2022

این انیمیشن را نیز میتوان یکی دیگر از بهترین انیمیشن های 2022 دانست که یک نسخه‌ی لایو اکشن از سری انیمیشن‌های چیپ و دیل است که در سال 1998 پخش می‌شد. این انیمیشن دنباله‌ی انیمیشنی سریالی به همین نام است که از آخرین قسمتش سی سال می‌گذرد. انیمیشن چیپ و دیل داستان دو سنجاب معروف است که سازمان کارگاهی خودشان را راه می‌اندازند تا با جرم و جنایت مقابله کنند و در ژانر کمدی و ماجراجویی قرار دارد. این انیمیشن طبق اخبار قرار است خرداد ماه از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.

کمپانی‌‌های بزرگ والت دیزنی پیکچرز و مندویل فیلمز تهیه‌کنندگان بزرگ این انیمیشن بودند و با تاد لیبرمن و دیوید هابرمن همکاری داشتند.

 

انیمیشن سنجابها 2022

 

انیمیشن برگرهای باب 2022

این انیمشن کمدی به کارگردانی لورن بوچارد و برنارد دریمن ساخته و تولید شده و قرار است خردادماه 1401 به صورت رسمی اکران و منتشر شود. فیلم نامه برگرهای باب توسط نویسندگان مشهور، لورن بوچارد و جیم دوتریو نوشته شده است.

در این اثر هنرمندان مشهوری به مانند اچ. جان بنجامین در نقش باب بلچر، کریستن شال در نقش لوئیز بلچر، دن مینتز در نقش تینا بلچر، جان رابرتز در نقش لیندا بلچر و… به صداپیشگی پرداخته اند.

این انیمیشن یکی از پروژه‌های طولانی مدت کمپانی دیزنی است که از سال 2017 در دست ساخت بوده و طبق وعده ها خرداد ماه همین امسال از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

برگرهای باب سری داستان خانواده‌ی بلچر را روایت می‌کند که برنامه‌ی تابستانی می‌چینند، اما ناگهان لوله‌ی آب مغازه‌ی باب می‌ترکد و برنامه‌ی تابستان این خانواده را بهم می‌خورد.

 

انیمیشن برگرهای باب

 

انیمیشن لایت‌یر 2022

انیمیشن لایتیر قرار است در تابستان امسال در سینما اکران شود و بعد از آن در پلتفرم دیزنی پلاس برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود. اگر به کارتون داستان اسباب بازی ها علاقه مند بودید، این انیمیشن ممکن است برای شما بسیار جذاب باشد.لایت‌یر 2022 قصه پیدایش یکی از شخصیت‌های انیمیشن داستان اسباب بازی به نام باز لایتیر را نشان می‌دهد. میبینیم که چگونه یک خلبان آزمایشی جوان به یک تکاور فضایی که همه ما امروز او را می شناسیم، تبدیل شده است.

این اثر یک انیمیشن اکشن، خانوادگی، درام، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی اِنگِس مکلین است. فیلمنامه انیمیشن لایتیر را نیز پیت داکتر براساس شخصیت‌های خلق شده توسط اندرو استانتون، جان لستر و جو رنفت، به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌ است.

در این انیمیشن هنرمندانی مانند تایکا وایتیتی، کریس ایوانز، کیکه پالمر، جیمز برولین، افرن رامیرز، اوزو ادوبا، ایسایا ویتلک جونیور، پیتر سون به صداپیشگی پرداخته‌اند.

این انیمیشن قرار است در تاریخ 17 ژوئن 2022 میلادی در سینماهای آمریکا و سپس در شبکه دیزنی پخش شود.

 

دانلود انیمیشن لایتیر 2022

 

انیمیشن دنیای عجیب 2022

انیمیشن “دنیای عجیب” یکی از جدیدترین ساخته های کمپانی دیزنی است که قرار است در نوامبر 2022 پخش شود. دان هال، کارگردان سری انیمیشن‌های شش قهرمان بزرگ و رایا و آخرین اژدها کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. به گفته‌ی دیزنی این انیمیشن قرار است از یک دنیای عجیب و جدید رونمایی کند. به همین دلیل این انیمیشن در ژانر اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد.

داستان این انیمیشن خانواده‌ کاوشگری را نشان می‌دهد که وارد دنیایی عجیب و خطرناک می‌شوند که موجودات خارق‌العاده‌ای در آن زندگی می‌کنند.

اولین تصویر منتشر شده و مفهومی انیمیشن دنیای عجیب نمایی از محل اتفاقات انیمیشن را نشان میدهد. همچنین می‌توانیم دو شخصیت این انیمیشن را ببینیم.

 

دانلود انیمیشن دنیای عجیب 2022

 

سخن پایانی

به نظر میرسد دیزنی در سال جدید سوپرایزهای زیادی در رابطه با تولیدات انیمیشنی خود برای مخاطبان در نظر گرفته است. ما نیز منتظر انتشار بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی در سال جدید هستیم.

2.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *