انیمیشن The Bad Guys | رفقای بد وارد می‌شوند + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » انیمیشن The Bad Guys | رفقای بد وارد می‌شوند + تماشا آنلاین | چارخونه
انیمیشن The Bad Guys | رفقای بد وارد می‌شوند + تماشا آنلاین | چارخونه
انیمیشن The Bad Guys | رفقای بد وارد می‌شوند + تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

دیدن این فیلم به افرادی که رفقای بدی دارند به شدت پیشنهاد می‌شود. رفقای بد یا آدم‌های بد یکی از جدیدترین انیمیشن‌های کارگردان معروف و جوان فرانسوی یعنی پیر پریفل است. روایت ساده، در کنار شخصیت پردازی جذاب داستان انیمیشن The Bad Guys به قدری زیبا و خاص بوده که از پیر تا جوان بعد از دیدن رفقای بد از آن تمجید کردند. با همراه باشید تا کمی شما را بیشتر با این انیمه آشنا کنیم.

چه چیزهایی از داستان رفقای بد The Bad Guys باید بدانیم؟

داستان رفقای بد از روی کتابی به همین نام اقتباس گرفته شده است. انیمیشن The Bad Guys  شما را با خود به دهه 90 سینما می‌برد. فیلم‌های سرقت محوری که در زمان خود بسیار غوغا کردند. در این انیمیشن نیز گاه و بی‌گاه شما یاد فیلم‌های معروفی مانند پالفیکشن یا رفقای خوب خواهید افتاد.

 

شخصیت پردازی رفقای بد؛ جذاب و خاص

رفقای بد در حال دزدی از بانک

به نظر بسیار از منتقدان و صاحب نظران عرصه سینما انیمیشن رفقای بد دارای شخصیت پردازی بسیار جذابی دارد. نکته جالبی که همه درباره این انیمیشن می‌گویند این است که شاید هزاران سوال بی جواب در هنگام دیدن فیلم در ذهنتان سبز شود و به هیچکدام از آن‌ها نرسید اما داستان رفقای بد انقدر جذاب خواهد بود که شما ذره‌ای این موضوع را حس نمی‌کنید.

 

آیا شخصیت های رفقای بد خوب می‌شوند؟

شما در انیمیشن رفقای بد یک باند خلافکار بزرگ را می‌بینید که بسیار معروف هستند اما از آنجایی که می‌خواهند به اسم خلافکارترین باند دنیا شناخته شوند، فکر دزدی جایزه دلفین طلایی را در سرشان می‌پرورانند. در ابتدا داستان رفقای بد طوری روایت می‌شود که شما فکر می‌کنید مانند بیشتر انیمیشن‌ها کلیشه‌ای است اما بعد گذشت تنها چند دقیقه کاملا نظر شما بر می‌گردد.

 

صدا پیشگان رفقای بد The Bad Guys؛ به معنای واقعی بی نظیر

بیشتر افرادی که انیمیشن رفقای بد را دیده‌اند از صداپیشگاه این انیمه بسیار تعریف می‌کنند. صداگذاری در گیرا بودن شخصیت‌های رفقای بد بسیار تاثیرگذار بوده و باعث شده تا خیلی‌ها این انیمیشن را به عنوان یکی از زیباترین انیمه‌های سال معرفی کنند. علاوه بر صدا گذاری موسیقی متن رفقای بد نیز بسیار قابل ستایش است.

 

القای حس کتاب‌های کامیک بوکی در رفقای بد

یکی دیگر از نکات جذاب انیمیشن رفقای بد القای حس کامیک بوکی بودن است. شما با دیدن این انیمیشن حس می‌کنید گویی همین الان کارکترهای رفقای بد از کامیک بوک بیرون آماده‌اند و در حال ایفای نقش در این انیمیشن هستند. همین موضوع باعث شده تا خیلی از طرفداران این نوع کتاب‌ها به دیدن انیمیشن رفقای بد علاقه نشان دهند.

 

ملکه بریتانیا نیز در رفقای بد بازی کرده است؟

در یکی از جالب‌ترین صحنه‌های انیمیشن رفقای بد The Bad Guys شما پیرزنی را می‌بینید که بسیار شبیه به ملکه انگلستان است و آقای گرگ قصد دارد تا کیف او را بزند اما در همان لحظه پای پیرزن پیچ خورده و در حال افتادن است که آقای گرگ به طور اتفاقی مانع اینکار می‌شود. پیرزن در همان جا از اون تشکر می‌کند و می‌گوید که چقدر مهربان و خوب است.

 

رفقای بد برای دوستان خوب

همانطور که گفتیم توصیه می‌شود که انیمیشن رفقای بد را همراه با دوستانتان تماشا کنید؛ چرا که مملو از لحظات شاد و مفرحی است که می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود تقسیم کنید. سکانس‌ها یا شخصیت‌هایی که شاید برای دقایقی شما را به یاد دوستان خود بیاندازد. نکته جالب این انیمه رفقای بد، نداشتن رده سنی است. به نظر اکثر ببینندگان رفقای بد می‌توانند برای تمامی سنین جذاب باشد.

 

رفقای بد The Bad Guys را در چارخونه رایگان و آنلاین ببینید!

تماشا آنلاین رفقای بد از چارخونه

شما می‌توانید به راحتی و با اینترنت ایرانسل انیمشین رفقای بد کاملا رایگان از سایت چارخونه با کیفیت بالا تماشا کنید. برای دیدن این انیمیشن همین الان می‌توانید اقدام کنید.

 

کمپانی دریم ورکس همیشه با انیمیشن‌هایش خاطرات زیبایی را همچون شرک در ذهن ما تداعی می‌کند و به نظر انیمیشن رفقای بد The Bad Guys هم توانسته تا این لحظه موفقیت‌های این شرکت را تکرار کند. حال اگر شما این انیمشن را دیده‌اید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *