سریال عشق مرگ و ربات‌ها | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » سریال عشق مرگ و ربات‌ها | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
سریال عشق مرگ و ربات‌ها | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
سریال عشق مرگ و ربات‌ها | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

اگر خیلی وقت است که دنبال انیمیشنی هستید که با قلب و روحتان بازی کند؛ سریال عشق مرگ و ربات‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما بعد از دیدن هر قسمت از این انیمیشن شاید تا ساعت‌ها به فکر فرو خواهید رفت. اگرچه که هنوز آنطور که باید و شاید به سریال عشق مرگ و ربات‌ها Love death & robots پرداخته نشده اما با دیدن تنها تعدادی از قسمت‌های این سریال متوجه خواهید شد که سازندگان آن بسیار خلاق و هوشمند هستند. با ما ما همراه باشید تا به نقد و بررسی سریال عشق مرگ و ربات‌ها بپردازیم.

سریال love death & robots؛ تلخ مانند آینه سیاه

نماد سریال سریال love death & robots

اگر طرفدار سریال آینه سیاه باشید قطعا از طرفداران پرو پا قرص سریال عشق مرگ و ربات‌ها خواهید شد. البته باید بدانید که این انیمیشن نیز مانند سریال معروف آینه سیاه black mirror پایان‌های عجیب و غریب و تلخی را به همراه دارد. جالب است بدانید که از ویژگی‌ها بارز این انیمیشن رساندن پیام خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. هر قسمت از سریال love death & robots بین 5 الی 10 دقیقه بوده اما در همین زمان کم، بهترین پیام را به شما می‌رساند.

 

سریال عشق مرگ و ربات‌ها را از هر قسمت که می‌خواهید شروع کنید

خوب است بدانید که اگر قصد تماشا یا دانلود سریال عشق مرگ و ربات‌ها را دارید می‌توانید از هر قسمتی که می‌خواهید به طور رندوم نگاه کنید. هیچکدام از قسمت‌های این انیمیشن دنباله‌ی قسمت قبلی نیست و شما می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید نگاه کنید. این موضوع نیز یکی دیگر از شباهت‌های انیمیشن عشق مرگ و ربات‌ها با سریال آینه سیاه است.

سه ربات در یکی از قسمت های عشق مرگ و ربات ها

هشدار! شاید مجبور شوید بعضی از قسمت‌ها را دوبار ببینید.

بعضی از قسمت‌های سریال love death & robots کمی سنگین هستند و شاید درک آن‌ها راحت نباشید. از همین رو ممکن است مجبورتان کند تا برای هر چه بیشتر فهمیدن این انیمیشن هر قسمت را دوبار ببینید. بعضی از قسمت‌های این سریال بسیار هوشمندانه ساخته شده و ممکن است شما به چند جهت منحرف کند و تا نتواند در نگاه اول درک درستی از آن داشته باشید.

 

نگاه کلی به داستان‌های سریال عشق مرگ و ربات‌ها

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره این سریال با شما سخن بگوییم؛ تمامی قسمت‌ها در آینده اتفاق می‌افتد و خیلی از رفتارهای مارا به عنوان اشتباهات که باعث نابودی انسان‌ها و حیات روی زمین می‌شود معرفی می‌کند. هدف اصلی کارگردانان این مجموعه تلنگر زدن به بینندگانش است که با کارهای نادرست آن‌ها احتمالا چه اتفاقاتی بر سر زمین و ساکنانش خواهد آمد. شما به طور قطع در سریال عشق مرگ و ربات متوجه خواهید شد تکنولوژی چه پیامدهایی خواهد داشت.

 

انتظارات هر بیننده را برآورده می‌کند اما…

هر قسمت از این مجموعه مخاطب‌های خاصی را جذب خودش می‌کند اما ممکن است انتظارات شما را از تمامی قسمت‌ها بالا ببرد. اما جالب است بدانید که هر قسمت از سریال love death & robots را یک استدیو به خصوص در جاهای مختلف دنیا ساخته شده است.

گرافیک بسیار بالای سریال love death and robots

ردپای دیوید فینچر در سریال love death & robots

دیوید فینچر یکی از محبوب‌ترین کارگردانان تاریخ سینما هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان تهیه کننده در این مجموعه حضور پررنگی دارد. در بعضی از قسمت‌های انیمیشن عشق مرگ و ربا‌ت‌ها به وضوح می‌توانید امضای او را در از سبک فیلمسازی او پیدا کنید.

 

دانلود سریال عشق مرگ و ربات‌ها از چارخونه

شما می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر این مجموعه زیبا را از وب سایت چارخونه دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

ما در این مقاله سعی کردیم تا بدون اسپویل کردن شما را کمی با انیمیشن عشق مرگ و ربات‌ها آشنا کنیم. امیدواریم تا به اینجای کار از این انیمیشن لذت کافی را برده باشید. همچنین شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین انیمیشن‌ها یا فیلم‌ها صحفه رسمی ما در اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13431
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *