سعید رسول اف عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویدئوی بر خط شد

مجله چارخونه » خبر » سعید رسول اف عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویدئوی بر خط شد
سعید رسول اف عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویدئوی بر خط شد
سعید رسول اف عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویدئوی بر خط شد
فهرست محتوا

مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی بر خط برگزار و ترکیب جدید هیات مدیره و بازرس این انجمن انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی ویدئوی بر خط، روز چهارشنبه 14 مرداد ماه 1401 اعضای این انجمن در تالار شهناز خانه هنرمندان گرد هم آمدند. در این مجمع بر اساس دستور جلسه که از پیش تعیین شده بود، ابتدا گزارش عملکرد یک ساله انجمن از سوی محمد مهدی عسگرپور دبیر انجمن، ارائه شد. او در سخنان خود با اشاره به اهمیت همگرایی و دور هم آمدن اعضا برای دست‌یابی به مطالباتشان، گزارش عملکردی را که شامل فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن از یک سال قبل تاکنون بود، ایراد کرد. او به مسائلی همچون استقرار دفتر مستقل انجمن، شکل‌گیری دبیرخانه، تنظیم و نگارش چشم‌انداز، سیاست‌ها، راهبردها و منشور اخلاق حرفه‌ای،‌ تنظیم و نگارش پیش‌نویس طرح/لایحه انتظام‌بخشی نمایش ویدئوی برخط، شرکت در جلسات کمیسیون‌های مجلس، مرکز ملی فضای مجازی، مرکز پژوهش‌های و … اشاره کرد.

سپس نامزدهای دو بخش هیات مدیره و بازرس معرفی شدند که 12 نفر کاندیدای هیات مدیره و سه نفر نامزد بازرسی شدند.

سعید رسول اف عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویدئوی بر خط

ترکیب جدید هیات مدیره و بازرسی انجمن صنفی ویدئوی بر خط

بعد از اخذ آرا، 30 برگه رای در هر یک از بخش‌های بازرسی و هیات مدیره جمع‌آوری شد که در نهایت براساس آرای شمارش شده آقایان سعید رسول اف (چارخونه)، محمد جواد شکوری (فیلیمو)، علی سرتیپی (فیلم‌نت)، محمد جعفر نعنا کار (آیو) و محمد صراف (پلان) به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره مشخص شدند. همچنین آقایان حسین خطیبی (ویدیوتو) به عنوان عضو علی البدل اول و رامین موسوی (آپرا) به عنوان عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

در بخش بازرسی آقای سعید نوروزی (نمایش‌نت) با بیشترین آرا به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد و آقای علی مجیدی (پیشتاز مووی) در جایگاه بازرس علی البدل قرار گرفت.

 

سعید رسول اف مدیر عامل شرکت ایده پرداز ژوبین و پلتفرم چارخونه، از فعالان صنفی حوزه فناوری و نوآوری است که ریاست هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه ایران را نیز برعهده دارد.

https://mag.charkhoneh.com/13606
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *