فیلم های اروپایی 2022 | دانلود برترین فیلم های اروپایی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم های اروپایی 2022 | دانلود برترین فیلم های اروپایی | چارخونه
فیلم های اروپایی 2022 | دانلود برترین فیلم های اروپایی | چارخونه
فیلم های اروپایی 2022 | دانلود برترین فیلم های اروپایی | چارخونه
فهرست محتوا

فیلم های هالیوودی جزو پر طرفدارترین و محبوب ترین فیلم ها در جهان هستند. بیشتر نیز فکر می‌کنند که برجسته ترین فیلم ها و سریال ها فقط ساخت سینمای هالیوود است. اما آیا فیلم های اروپایی نمی‌توانند با فیلم های هالیوودی رقابت کنند؟ حال اگر به دنبال جواب این سوال هستید نام چند فیلم را مانند پلتفرم، لیون حرفه‌ای و پیانیست را با خود به یاد بیاورید. تمامی این فیلم ها جزو برترین آثار تاریخ سینمای جهان هستند که در سینما اروپا ساخته شده است.

فیلم های اروپایی؛ بی سر و صدا و کاملا مفهومی

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها میان سینما هالیوود و سینمای اروپا تبلیغات آنهاست. فیلم های هالیوودی اکثرا با زرق و برق و شور و حرارت زیاد فیلم های خود را تبلیغ می‌کنند. اما فیلم های اروپایی کاملا برعکس فیلم های هالیوودی است. بیشتر تمرکز تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم های اروپایی بر روی نحوه ساخت فیلم و کیفیت داستان است نه تبلیغات. به همین منظور؛ در حال حاضر تعداد طرفداران سینما اروپایی رو به افزایش است.

 

برجسته ترین کارگردانان اروپا؛ از هیچکاک تا پولانسکی

همه‌ی افرادی که در لیست ما جا دارند جزو بهترین و معروف ترین کارگردانان سینما اروپا هستند. بیشتر آنها جزو مولفین سینما جهان نیز محسوب می‌شود. خیلی از فیلم های ساخته شدن در عصر مدرن سینما، اقتباسی از فیلم های این کارگردانان است.

  • آلفرد هیچکاک (سر گیجه)
  • چارلی چاپلین (دیکتاتور بزرگ)
  • اینگمار برگمن (توت فرنگی های وحشی)
  • آندری تارکوسفسکی (سولاریس)
  • فدریکو فلینی (زندگی شیرین)
  • رومن پولانسکی (پیانیست)

 

برترین فیلم های اروپایی 2022

حال که شما را کمی با صنعت فیلم‌سازی اروپا آشنا کردیم؛ وقت آن رسیده تا برترین فیلم های اروپایی 2022 را به شما معرفی کنیم. بیشتر مخاطبان سراسر جهان از این فیلم ها تعریف و تمجید کردند.

 

خوشمزه؛ از برترین فیلم های اروپایی 2022

فیلم خوشمزه؛ از برترین فیلم های اروپایی

یکی از فیلم های محبوب 2022 که به شدت مورد نقد مثبت بینندگان و منتقدان قرار گرفت فیلم خوشمزه بود. این فیلم محصول کشور فرانسه است. کارگردان فیلم، اریک بسنارد به خوبی توانسته از تمامی بازیگران فیلم delicious بازی بگیرد. داستان این فیلم روایت یک سرآشپز (پیر مانسرون) است که پس از اخراج شدن از شغلش توسط صاحب رستوران، به عنوان یک خدمتکار کار می‌کند. او ناامید بوده و اعتماد به نقس خود را از دست داده تا اینکه یک زن می‌خواهد به پیر کمک کند تا از این حال بیرون بیاید و رستورانی برای خودش تاسیس کند. شما می‌توانید فیلم delicious، یکی از بهترین فیلم های اروپایی 2022 را همین الان از وبسایت چارخونه تماشا کنید.

 

فیلم ببرها؛ قلبی که در جوزپه مه آتزا شکسته شد!

فیلم ببرها؛ ازبهترین فیلم های اروپایی 2022

کمتر کسی است که فوتبالی باشد و چیزی از مافیای فوتبال ایتالیا نشنیده باشد؟ تیم‌ها با مدیرانی که حتی برای قهرمانی حاضران از جان تک تک کسانی که در جلوی راهشان هستند، بگذرند. در فیلم ببرها نیز روایتی دیگر از مافیای فوتبال ایتالیا خواهید دید. جایی که جوانی از کشور سوئد تنها با 16 ساله به قدری معروف می‌شود که معتبرترین تیم‌های اروپایی تشنه بستن قرارداد با او می‌شوند. اما انتخاب او ایتالیا و اینتر میلان است. در نگاه اول همه چیز خوب پیش می‌رود و اینتر میلان در زمان به خدمت گرفتن مارتین بنگستون در باغ سبز به او نشان می‌دهد ولی در عمل پس از عقد قرارداد همه چیز پیچیده می‌شود.

فیلم ببرها در چندین جشنواره معتبر جایزهای مختلفی را برنده شده و بیشتر منتقدان از این فیلم به عنوان نیمه تاریک فوتبال یاد می‌کنند. شما می‌توانید برای دانلود یکی از برترین فیلم های اروپایی 2022 از وب سایت چارخونه اقدام کنید.

 

فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید؛ موضوع داغ میان اوکراین و روسیه

دانلود برترین فیلم های اروپایی

حدود 6 ماه از درگیرها میان دو کشور روسیه و اوکراین می‌گذشت که فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید بر روی پرده نقره‌ای رفت. این فیلم قرار بود که در سال 2020 به نمایش گذاشته شود اما پس از شیوع کرونا و درگیری های رخداده میان اوکراین و روسیه، کارگردان فیلم sniper : The White Raven فرصت را غنیمت شمرد و فیلم را در همین زمان برای اکران عمومی گذاشت. به گفته خود ماریان بوشان پس از تنش‌ها میان اوکراین و روسیه او دست به تغییر در چند سکانس از فیلم زد تا به حال هوای این روزهای کشور اوکراین نزدیک‌تر شود.

داستان فیلم درباره‌ی معلمی است که پس از به وجود آمدن یک تراژدی در زندگی‌اش به دنبال انتقال می‌گردد. فیلم اسنایپر در حقیقت روایت‌گر اتفاقات رخ داده در سال 2014 در منطقه‌ی جدایی طلب دونباس است. شما می‌توانید برای خواندن اطلاعات بیشتر در این فیلم به مجله چارخونه مراجعه کرده و مطلب اختصاصی در مورد فیلم تک تیرانداز را بخوانید. همچنین می‌توانید برای دانلود یمی از بهترین فیلم های اروپایی 2022 به وبسایت چارخونه مراجعه کنید.

 

تعدادی دیگر از برترین فیلم های اروپایی 2022 که می توانید در چارخونه تماشا کنید
  • خانم هریس در پاریس (ژانر : کمدی، درام)
  • دره مردگان (ژانر : اکشن، ترسناک)
  • علی و آوا (عاشقانه، درام)
  • مامور سرکش (اکشن، جنایی)
  • من زلاتان هستم (ورزشی، زندگی‌نامه)

 

ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید ما در این مقاله قصد داشتیم تا بهترین فیلم های اروپایی 2022 را برای دانلود به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای ایجاد دلگرمی، ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن نقد و بررسی جدیدترین فیلم های 2022 به مجله چارخونه مراجعه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13696
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *