دانلود انیمیشن های سریالی | جدیدترین + بهترین انیمه ها | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » دانلود انیمیشن های سریالی | جدیدترین + بهترین انیمه ها | چارخونه
دانلود انیمیشن های سریالی | جدیدترین + بهترین انیمه ها | چارخونه
دانلود انیمیشن های سریالی | جدیدترین + بهترین انیمه ها | چارخونه
فهرست محتوا

چندی پیش برای اولین بار و بالاخره؛ انیمیشن استریمی آرکین، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد. از زیبایی‌های بصری و شخصیت پردازی سریال آرکین هرچه بگوییم، کم گفتیم. پس از همین رو به بهانه‌ی برنده شدن جایزه امی یک انیمیشن سریال، قصد داریم تا چند انیمیشن سریالی جدید و جذاب را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انیمیشن آئوشی؛ ظهور سوباسای جدید؟

دانلود انیمیشن سریالی آئوشی 2022

یکی از جدیدترین انیمیشن های سریالی، آئوشی نام دارد. این انیمه محصول کشور ژاپن بوده و ممکن است شما تا حد زیادی یاد کارتون فوتبالیست‌ها و سوباسا بیاندازد. آئوشی یک پسر جوان و با استعداد در فوتبال است که می‌خواهد در یک دبیرستان و یک تیم خوب فوتبال ثبت نام شود. همه چیز خوب پیش می‌رود تا روز مسابقه انتخابی؛ او و تیمش متحمل شکست می‌شود اما در عین ناامیدی شخصی بازی او را زیر نظر گرفته که ممکن است زندگی آئوشی تغییر کند. شما می‌توانید برای دانلود انیمیشن سریالی آئوشی به وب سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

انیمیشن پانتئون؛ روابط میان پدر و دختر

دانلود انیمیشن سریالی پانتئون 2022

یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2022 که در حال پخش است؛ پانتئون نام دارد. داستان انیمیشن pantheon 2022، روایت دختری به مدی است که به تازگی پدر خود را از دست داده. او بسیار غمگین، افسرده و گوشه گیر است. علاوه بر این او در مدرسه مورد آزار و اذیت همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد. او به روال عادی زندگی ناامیدکننده خود ادامه می‌دهد؛ تا اینکه از طرف یک شخص ناشناس در اینترنت یک پیام دریافت می‌کند اما نه یک پیام عادی! شخصی که به مدی پیام داده به خوبی او را میشناسد و پس از کمی گذشت زمان، مدی متوجه می‌شود که آن شخص پدرش هست. داستان انیمیشن سریالی پانتئون شاید در نگاه اول کلیشه‌ای به نظر برسد اما به هیچ عنوان اینطور نیست.

نظر منتقدان درباره این انیمه در دو قسمت اول بسیار مثبت بوده. شما می‌توانید برای دانلود انیمیشن سریالی pantheon 2022 به وب سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

سریال پاندای کونگ فو کار؛ بازگشت پاندای جذاب به خانه‌های ما

پاندای کونگ فو کار در چارخونه

بی شک از بهترین انیمیشن های 10 سال اخیر، انیمیشن پاندای کونگفو کار است. حال شرکت نتفلیکس از سریال این انیمیشن رو نمایی کرد. نام این سریال پاندای کونگ فوکار: شوالیه اژدها است. این سریال در 11 قسمت پخش شده و داستان این انیمیشن سریالی مربوط به یک حمله ناگهانی به دره آرامش است؛ جایی که پو و پدرش پینگ زندگی می‌کنند. استاد پو نمی‌تواند به خوبی این حمله را مدیریت کند و همین موضوع باعث می‌شود تا اعتماد مردم نسبت به او کم شود. پس او از همین رو در مسیری قرار می‌گیرد تا بتوانید امنیت را به دره برگرداند. پو در همین راه با تیغه سرگردان آشنا می‌شود. او یک شوالیه‌ای هست که در انگلستان زندگی می‌کند.

داستان انیمه پاندای کونگ فوکار: شوالیه اژدها نسبتا روان هدایت می‌‌شود اما ممکن است مانند فیلم‌های پاندای کونگ فوکار برایتان جذاب نباشد. شما می‌توانید برای دانلود انیمیشن سریالی پاندای کونگ فوکار به وب سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

سریال من گروت هستم؛ انیمه‌ای کوتاه اما مفرح

تماشای مینی سریال Iam groot در چارخونه

از جذاب‌ترین مینی سریال‌های سال 2022 می‌توان به انیمیشن سریالی من گروت هستم اشاره کرد. این انیمه اسپین آف 5 قسمتی از شخصیت گروت در نگهبانان کهکشان است. گروت در فیلم نگهبانان کهکشان نقش بسیار خاصی نداشت و تنها صحبت او همین جمله من گروت هستم بود؛ اما او به شدت میان هواداران این سه گانه محبوب بوده و هست. از همین رو مارول تصمیم گرفت تا مینی انیمیشن سریالی درباره groot بسازد.

این انیمه درباره اتفاق روزمره بچه گروت بوده و بسیار مفرح و جالب روایت می‌شود. هر قسمت سریال I am groot 2022 حدودا 20 دقیقه بوده و مخصوص افرادی است که حوصله دیدن سریال‌ها بلند را ندارند. شما می‌توانید همین الان به وبسایت چارخونه مراجعه کنید و این مینی سریال جذاب را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

دیگر دانلود انیمیشن های سریالی از چارخونه

سریال ماشین ها در جاده از چارخونه

از جدیدترین و بهترین انیمیشن های سریالی 2022 می‌توان به ماشین ها در جاده و بایمکس اشاره کرد. هر دو سریال اسپین آف از انیمیشن های اصلی خود هستند. شما می‌توانید هر دو انیمیشن سریالی ماشین ها در جاده و بایمکس را از وب سایت چارخونه دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

دانلود و تماشا رایگان فیلم، سریال و انیمیشن از چارخونه

شما می‌توانید تنها با ثبت نام در سایت چارخونه از طریق وبسایت یا اپلیکیش، تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها را به صورت رایگان با اینترنت ایرانسل تماشا یا دانلود کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام چارخونه، از جدیدترین اخبار فیلم ها و سریال ها آگاه شوید.

https://mag.charkhoneh.com/13730
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *