کارتون پینوکیو 2022 | Pinocchio گیلرمو دل تورو | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » کارتون پینوکیو 2022 | Pinocchio گیلرمو دل تورو | چارخونه
کارتون پینوکیو 2022 | Pinocchio گیلرمو دل تورو | چارخونه
کارتون پینوکیو 2022 | بهترین فیلم انیمیشنی گلدن گلوب 2023
فهرست محتوا

همین چندی پیش بود که لایو اکشن پینوکیو با بازی تام هنکس پخش شد. بر خلاف انتظار موج انتقادات شدیدی نسبت به این لایو اکشن روانه گردید. اما چند ماه بعد گیلرمو دل تورو کارگردان خوش نام و آوازه مکزیکی، روی دیگر کارکتر محبوب کودکی‌های ما را نشان داده است. کارتون پینوکیو با نام Guillermo del Toro’s Pinocchio (پینوکیو گیلرمو دل تورو) با لیست بلند بالای بازیگران پر آوازه، در شبکه استریم نتفلیکس قرار گرفته. انیمیشن پینوکیو بر خلاف لایو اکشنش، توجه تمامی منتقدان و بینندگان را به خودش جلب کرده است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی کارتون پینوکیو 2022 بپردازیم.

سبک متفاوت از گیلرمو دل تورو در انیمیشن پینوکیو ببینیم

گیلرمو کارتون پینوکیو 2022 را به سبک استاپ موشن ساخته است

یکی از سخت‌ترین روش‌ها برای ساخت انیمیشن، سبک استاپ موشن است. در این سبک انیمیشن شما باید یک به یک کارکترها را به صورت فیزیکی ساخته و سبک برای هر سکانس آن‌ها را لحظه به لحظه تکان دهید و عکس بگیرید. کارتون پینوکیو 2022 ساخته گیلرمو دل تورو نیز در همین سبک ساخته شده و همین کار باعث شده تا جذابیت دیدن این انیمیشن دو چندان شود.

 

روایت تاریک تر نسبت به کارتون پینوکیو اصلی

اولین قسمت از کارتون پینوکیو در سال 1940 ساخت شد و تا یکی از خاطره انگیزترین شخصیت‌های انیمیشنی تا سال‌ها در ذهن و قلب مردم بماند. داستان انیمیشن Pinocchio گیلرمو دل تورو اما کمی زمان متفاوت را به تصویر کشیده است. یعنی قبل از پایان جنگ جهانی دوم و زمان حضور فاشیست‌ها در کشور ایتالیا. همین می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای تاریک‌تر بودن داستان باشد. در کارتون اصلی شما هیچ شاخصه از جنگ زدگی نخواهید یافت اما در کارتون پینوکیو 2022 این حس کاملا به شما القا خواهد شد. این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل اصلی شهرت Guillermo del Toro’s Pinocchio شده است.

  • نمره imdb : 8
  • نمره روتن تومیتو : %98
  • نمره متاکریتیک : %80

 

صداپیشگان با تجربه و کار کشته

برای توصیف هنر صداپیشگان کارتون Pinocchio یک کلمه یا حتی یک جمله به هیچ عنوان کافی نیست. البته که از نام‌هایی همچون ایوان مک گرگور، ران پرلمن، جان تور تورو، کیت بلانشت، تیم بلیک نلسون و تیلدا سوینتن چیزی جز این انتظار نمی‌رفت اما اگر انیمیشن پینوکیو 2022 را با زبان اصلی و زیر نویس تماشا کنید، متوجه منظور ما خواهید شد.

 

دیگر انیمیشن های جذاب که باید ببینیم؛ پادشاه گوزن 2022

کارتون جدید پادشاه گوزن یا The Deer King محصول کشور ژاپن بوده و به تازگی در وبسایت چارخونه برای دانلود یا تماشا آنلاین قرار گرفته است. این انیمه اقتباسی درباره آخرین بازمانده گروه مبارزانیست که حالا در معدن نمک به بردگی گرفته شدند. یک شب گله سگ‌های وحشی به آن‌ها حمله می‌کند و پس از شیوع بیماری‌ای تمام کارگران معدن می‌میرند؛ به جز دو نفر که یک نفر آن‌ها یک دختر کوچک است. شما می‌توانید همین الان انیمیشن پادشاه گوزن را از اپلیکیشن یا وبسایت چارخونه با زیر نویس فارسی دانلود کنید.

  • نمره imdb : 4
  • نمره روتن تومیتو : %58
  • نمره متاکریتیک : %58

 

اسکروج : سرود کریسمس Scrooge a Cristmas Carol

اسکروج : سرود کریسمس Scrooge a Cristmas Carol

یکی دیگر کارتون های جدید که به تازگی و به مناسب کریسمس بر روی شبکه Netfelix و چارخونه قرار گرفت، اسکروج : سرود کریسمس است. این انیمیشن محصول کشور انگلستان بوده و در ژانر کمدی، خانوادگی و موزیکال ساخته شده. داستان کارتون Scrooge نیز مانند کارتون پینوکیو، یک نوستالژی تمام عیار محسوب می‌شود؛ چرا که او هم یک کارکتر محبوب در دوران کودکی بیشتر ما است. البته اکثرا مردم ایران این کارکتر را با نام اسکروچ می‌شناسند. روایت انیمیشن Scrooge a Cristmas Carol درباره همان خیسیس است که یک شب تا تغییر مسیر خود تا کریسمس فرصت دارد.

  • نمره imdb : 6.2
  • نمره روتن تومیتو : %40
  • نمره متاکریتیک : %46

 

دانلود جدیدترین انیمیشن ها از چارخونه

شما می‌توانید با رجوع به تارنامه یا نرم افزار چارخونه، جدیدترین فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها و مستندها را به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید. خوب است بدانید که اگر با اینترنت ایرانسل این کار انجام بدهید نیاز به خرید فیلم یا کارتون مورد نظرتان ندارید.

 

ممنون که که تا انتهای مقاله معرفی کارتون پینوکیو 2022 با ما همراه بودید. ما در این مقاله سعی کردیم به دور از اسپویل کردن داستان اصلی، شما را برای دیدن یا ندیدن این انیمیشن جدید راهنمایی کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *