بهترین بازی های تفنگی اندروید | بیش از 10 بازی جذاب 2023 | چارخونه

مجله چارخونه » بازی » بهترین بازی های تفنگی اندروید | بیش از 10 بازی جذاب 2023 | چارخونه
بهترین بازی های تفنگی اندروید | بیش از 10 بازی جذاب 2023 | چارخونه
بهترین بازی های تفنگی اندروید | بیش از 10 بازی جذاب 2023 | چارخونه
فهرست محتوا

شاید اگر 7 یا 8 سال پیش به بدنبال بهترین بازی های تفنگی اندروید می‌گشتید؛ بیش از یک یا دو عنوان پیدا نمی‌کردید. اما با گذشت زمان و پیشرفت تلفن‌های همراه، گرافیک بازی های جدید تفنگی نیز بالاتر رفته و باعث شده تا شما ساعت‌ها درگیر بازی کردن با گوشی هوشمندتان شوید. ما در این مقاله قصد داریم تا بیش از 10 بازی جدید تفنگی را به شما معرفی کنیم. پس اگر علاقه به بازی های سبک شوتر دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سبک شوتر چیست؟

اگر گیمر حرفه‌ای باشید؛ قطعا با این سبک به خوبی آشنا هستید. در سبک شوتر Shooter شما به عنوان یک تیرانداز به دشمن یا موجوداتی که رو به روی شما هستند شلیک می‌کنید. معمولا این سبک با دو زیر مجموعه معروف به نام‌های تیراندازی اول شخص (first person shooter) و تیراندازی سوم شخصی (third person shooter) شناخته می‌شود. تفاوت تیراندازی در اول شخص و سوم شخص تنها در زاویه دوربین است(در تیراندازی اول شخص دوربین از صورت بازیکن است ولی در تیراندازی سوم شخص زاویه دوربین از پشت سر پلیر نمایش داده می‌شود).

 

کال آف دیوتی call of duty mobile؛ یکتاز در دنیای شوتر

کال آف دیوتی call of duty mobile؛ یکتاز در دنیای شوتر

راستش را بخواهید بهترین بازی تفنگی اندروید، در حال حاضر کال آف دیوتی موبایل است. این بازی به قدری طرفدار پیدا کرده که در نیم اول سال 2023 بازی دیگری تحت عنوان کال آف دیوتی وارزون از آن منتشر خواهد شد(وارزون warzone نام بخشی از کال آف دیوتی است). بازی call of duty mobile به دلیل آپدیت‌های پی در پی که منتشر می‌کند، هیچوقت قدیمی نخواهد شد. البته باید بگوییم که این بازی اندروید قطعا بدون باگ نیست و ممکن است در آن باگ پیدا کنید. اما در حال حاضر بازی call of duty mobile، یکتاز در دنیای بازی های تفنگی اندروید است.

 

پابجی موبایل Pubg mobile؛ رقیب سر سخت کالاف دیوتی

پابجی موبایل Pubg mobile؛ رقیب سر سخت کالاف دیوتی

بازی پابجی به عنوان جدی‌ترین رقیب کال آف دیوتی موبایل شناخته می‌شود اما چرا؟ مزیت رقابتی مثبت بازی تفنگی Pubg mobile به خاطر داشتن دو نسخه معمولی(Standard) و لایت(Lite) است. نسخه معمولی یا استاندارد برای گوشی‌های مدل بالاتر بوده که می‌توانند با انجام تنظیمات گرافیکی از کیفیت بهتری در بازی برخوردار باشند. در نسخه لایت اما بازی به طور کامل بهینه سازی شده و مخصوص گیمرهایی است که داری گوشی‌های میان رده هستند. همین اهمیت به کاربران باعث شده تا پابجی موبایل نیز در لیست بهتری بازی های تفنگی اندروید ما قرار بگیرند.

 

فورتنایت Fortnite؛ ورود به دنیای دیگر در سبک شوتر

فورتنایت Fortnite؛ ورود به دنیای دیگر در سبک شوتر

خلاقیت اولین کلمه‌ای است که می‌توان راجب بازی Fortnite به زبان آورد. این بازی تفنگی اندروید در بین اکثر بازی های شوتر دیگر، گرافیک و سبکی کاملا متفاوت ارائه داده است. بازی فورتنایت البته گام را فراتر از یک بازی شوتر ساده برداشته و به سرعت به سمت متاورس پیشروی می‌کند (پیشنهاد می‌کنیم اگر میخواهید درباره دنیای متاورس بیشتر بدانید مقاله مربوط به دنیا متاورس را حتما مطالعه کنید). مزیت این بازی نسبت به دیگر رقبایش برابری است. در بازی Fortnite اگر کاربر اندروید باشید یا کامپیوتر یا کنسول با یک امکانات وارد زمین بازی خواهید شد و تفاوتی بین شما وجود نخواهد داشت.

 

فری فایر Free Fire؛ هر 10 دقیقه یک دست بازی کنید

فری فایر Free Fire؛ هر 10 دقیقه یک دست بازی کنید

طرفداران بازی اندروید Free Fire سفت و سخت اعتقاد دارند که این بازی به دلیل مدت زمان کمی که می‌توانید در آن بگذرانید؛ جزء بهترین بازی های تفنگی اندروید محسوب می‌شود. البته که این موضوع یک مزیت بسیار جذاب نسبت به دیگر بازی های سبک شوتینگ است. شما در زمین این بازی با 50 رقیب طرف هستید که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را شکست دهند. البته که این بازی ایراداتی نیز دارد که یکی از آن‌ها قیمت بالای آیتم‌های درون برنامه‌ای بازی است.

 

مدرن کمبت اف پی اس Modren Combat 5 : Mobile FPS

مدرن کمبت اف پی اس Modren Combat 5 : Mobile FPS

اگر علاقه به بازی های تفنگی داستانی دارید؛ مدرن کمبت 5 را حتما دانلود کنید. این بازی به خاطر تبلیغات گسترده بازی‌هایی همچون کال آف دیوتی موبایل، فورتنایت و پابجی دیگر در جایگاه اول بازی های شوتر نیست. اما به جرات هنوز هم که هنوز جزء بهترین بازی های تفنگی اندروید محسوب می‌شود. گرافیک بالا، داستان زیبا و مودهای مختلف مدرن کمبت 5 باعث می‌شود تا ساعت‌ها جذب این بازی اندرویدی شوید.

 

برادران مسلح Brothers in arms؛ زیباترین بازی داستانی تفنگی

برادران مسلح Brothers in arms؛ زیباترین بازی داستانی تفنگی

داستان بازی اندرویدی Brothers in arms به قدری جذاب است که خود من به شخصه این بازی را برای چندین بار تمام کردم. این بازی جذاب شوتر در سال 2014 منتشر شده اما به دلیل گرافیک بالایی که دارد؛  جزء بهترین بازی های تفنگی اندروید شناخته می‌شود. دانلود این بازی پیشنهاد ویژه نویسنده این مقاله به شما است.

 

دیگر بازی های تنفگی اندروید

N.O.V.A Legacy یکی از بهترین بازی های تفنگی اندروید در حال حاضر است

  • N.O.V.A Legacy
  • Combat Master
  • Standoff 2
  • Afterpulse
  • Armed Heist

 

دانلود بازی های جدید اندروید در چارخونه

شما می‌توانید تمامی بازی های جدید اندرویدی را از وبسایت یا اپلیکیشن چارخونه دانلود کنید. تمامی این بازی ها به صورت رایگان و سبک های مختلف در اختیار شما قرار داده شده است.

 

ممنون که تا انتهای مقاله بررسی بهترین بازی های تفنگی اندروید با ما همراه بودید. ما در این مطلب سعی کردیم تا منتخبی از جذاب ترین بازی‌ها را در سال 2023 به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در صفحه اینستاگرام نیز دنبال کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *