چک من را نصب کنید و با خیال راحت چک بکشید

مجله چارخونه » برنامه‌ » چک من را نصب کنید و با خیال راحت چک بکشید
چک من را نصب کنید و با خیال راحت چک بکشید
دانلود رایگان چک من
فهرست محتوا

تا به حال برایتان پیش آمده است که موعد چک‌هایی که صادر کرده‌اید رسیده باشد و شما بی‌خبر باشید؟ تا به حال شده نیمه شب به یاد آورید که بابت خریدی که ماه گذشته داشته‌اید چک صادر‌ کرده‌اید و فردا صبح اول وقت موعد وصول آن است و از بدشانسی شما موجودی‌تان هم برای تسویه حساب کافی نباشد. اصلا چرا باید موعد تسویه چک‌هایتان را فراموش کنید. با دانلود رایگان چک من موعد تسویه چک‌هایی که کشیده‌اید به شما یادآوری می‌شود. کافیست این برنامه را از بازار اندرویدی چارخونه روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و بقه داستان را به چک من بسپارید. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن در مجله چارخونه با ما همراه شوید.

چک من پایانی بر فراموشی تاریخ چک‌ها

چک من یک نرم افزار ساده و روان برای یادآوری و پیش یادآوری چک‌های بانکی است. برنامه‌ای که کاربردی بسیار ساده‌ای دارد؛ اما در مقابل برگشت خوردن چک‌هایتان مانع ایجاد می‌کند.
یادآوری و پیش یادآوری چک‌ها، نمایش چک‌های ماهانه روی نمودار،راس‌گیری چک‌ها، ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی، ثبت چک‌های برگشتی و پاس شده، ثبت چک‌های خرج و مسترد شده، چاپ لیست چک‌ها، ثبت اطلاعات چک از مخاطبین دستگاه، بایگانی چک‌ها و… تنها بخشی از ویژگی‌های برنامه چک من است.

کاربری چک من

پس از نصب این برنامه صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که تاریخ چک‌های شما را در روزی که در آن قرار دارید، نمایش می‌دهد. در قسمت پایین صفحه نیز محلی برای نمایش موعد وصول یا تسویه چک‌های شما در ماه جاری است. در نواری بالای صفحه برنامه چک‌ من، قسمت تنظیمات قرار دارد که بخش‌های بایگانی، گزارش‌گیری، نمودارها و … در آن قرار دارد و با انتخاب هر گزینه صفحه‌ای ویژه برای شما باز می‌شود و اطلاعات کلی به شما می‌دهد.

در بخش مرتب‌سازی هم  می‌توانید نحوه نمایش چک‌ها را انتخاب کنید و به نوعی برنامه را شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید چک‌ها را بر اساس تاریخ سررسید، نام، مبلغ و … مرتب کنید تا به همان ترتیب برایتان به نمایش در بیاید. با لمس قسمتی که با علامت سوال مشخص شده است نیز به سوالات احتمالی شما پاسخ داده شده است و توضیحی کوتاه درباره کاربری برنامه داده شده است.

در نوار پایینی هم در بخش خانه، همان صفحه اصلی و در بخش پرداختی و دریافتی، چک‌های مربوط به این گروه، برایتان به نمایش درمی‌آید. در بخش پایین صفحه با لمس علامت پلاس (+) هم شما می‌توانید چک‌هایی که می‌خواهید به موعد وصول یا پرداخت‌شان به شما یادآوری شود، ثبت کنید.

برای نصب و دانلود رایگان چک من روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/1961
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *