بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش دوم

مجله چارخونه » برنامه‌ » بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش دوم
بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش دوم
بهترین اپلیکیشن های ایرانی
فهرست محتوا

در ادامه لیست بهترین اپلیکیشن های ایرانی، امروز قصد داریم 4 مورد جذاب دیگر را معرفی کنیم. نرم افزار هایی کاربردی که می توانند کاربران بسیاری را راضی کنند. با مجله چارخونه همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | بخش دوم

دیجی کالا از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

دیجی کالا سال هاست به بخشی از زندگی عموم جامعه تبدیل شده است. امروزه انتخاب اول اکثر افراد برای خرید اینترنتی دیجی کالا است. پلتفرمی گسترده با تنوع بالایی از اجناس که به سراسر ایران ارسال دارد. بستر اصلی که این فروشگاه اینترنتی بر روی آن فعالیت دارد، وبسایت دیجی کالا است. این کمپانی برای دسترسی راحت تر کاربران به محصولات، تصمیم گرفت یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی را طراحی کند. اپ این فروشگاه اینترنتی برای دو سیستم عامل اندروید IOS موجود است. کاربران می توانند از طریق اپ کلیه سفارشات خود را ثبت کرده و لذت ببرند.

 

دیجی کالا از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

 

دریافت اپ دیجی کالا از چارخونه

 

 

پزشکت، مشاوره آنلاین پزشکی

بازار اپلیکیشن های پزشکی داغ است و شرکت تدبیر سلامت مرهم نیز غافله را ترک نکرده است. پزشکت به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی آمده تا حس آرامش را به کاربران القا کند. مخاطبان اپلیکیشن به جامعه بزرگی از پزشکان دسترسی دارند. این اپ امکان انواع مشاوره از قبیل صوتی، متنی و تصویری را فراهم کرده است. همچنین امکاناتی نظیر ویزیت در منزل و تست کرونا در محیط اپ به چشم می خورند.

 

پزشکت، مشاوره آنلاین پزشکی

 

دریافت اپ پزشکت از چارخونه

 

 

اسنپ فود

از هرچه بگذریم سخن غذا خوش تر است. شاید تا چند سال پیش تصور دسترسی به تمامی غذا خوری های منطقه کار سختی بود. معمولا اکثر خانواده ها و شرکت ها تعداد زیادی کاغذ های تبلیغاتی درهم را نگهداری می کردند. اسنپ فود توانست با شناسایی این مشکل به یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی تبدیل شود. این نرم افزار کاربردی یکی دیگر از زیر مجموعه های موفق اسنپ است. در ابتدا پلتفرم های فراوانی در این حوزه فعالیت می کردند، اما هیچکدام توان رقابت با اسنپ فود را نداشتند.

 

اسنپ فود

 

دریافت اپ اسنپ فود از چارخونه

 

 

آچاره

یک اپلیکیشن 7 مگابایتی اما پر از خدماتی که همیشه منتظرش بودید. آچاره بالغ بر 260 خدمت را در خود جای داده است. شاید بتوان یکی از اصلی ترین بخش های اپ را خدمات منزل نامید. اما با یک چرخ ساده در آچاره متوجه خدمات گسترده آن می شوید. 27 مرکز استان ایران می توانند از آچاره استفاده کرده و سفارشاتی از قبیل نظافت، زیبایی، نقاشی ساختمان و … را به راحتی ثبت کنند. آچاره به عنوان یکی از بهترین اپ های ایرانی سعی کرده تا گره ای از کار کاربران خود باز کند.

 

آچاره

 

دریافت اپ آچاره از چارخونه

 

 

نکته آخر …

کلیه اپلیکیشن های معرفی شده در وبسایت چارخونه موجود هستند. به زودی بخش سوم این مطلب نیز در اختیارتان قرار می گیرد. شناختن بهترین اپ های ایرانی خالی از لطف نبوده و کمکی به توسعه دهندگان داخلی است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *