بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش سوم

مجله چارخونه » برنامه‌ » بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش سوم
بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش سوم
بهترین اپلیکیشن های ایرانی
فهرست محتوا

امیدواریم سلامت باشید و از سری مقاله های بهترین اپلیکیشن های ایرانی خسته نشده باشید. به لطف فعالیت زیاد توسعه دهندگان نرم افزار، شاهد لیست بی پایان اپ های ایرانی هستیم. در بخش اول و بخش دوم سری مقاله های بهترین اپلیکیشن های ایرانی، 8 اپلیکیشن معرفی شدند. با مجله چارخونه همراه باشید تا 4 مورد دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی | بخش سوم

بلبل

هر روز که می گذرد مشغله های کاری هم افزایش می یابند. نتیجه این اتفاق خستگی است که سبب می شود دیگر حوصله ای برای یادگیری نداشته باشیم. اپلیکیشن بلبل با نشانه رفتن این خستگی توسعه یافته است. شما می توانید 21 زبان مختلف و چندین لهجه ایرانی را با بازی یاد بگیرید. بلبل به عنوان یکی از بهترین اپ های ایرانی، بازی و یادگیری زبان را ادقام کرده تا این بحث را از حالت کسالت بار خارج کند.

 

بلبل

 

دریافت اپ بلبل از چارخونه

 

 

آشپزخونه

سفره ی غذای ایرانی از تنوع بالایی برخوردار است. ولی خوب معمولا پس از یک روز سخت، ذهنمان خیلی یاری نمی کند. از این رو به سراغ غذا های تکراری و همیشگی می رویم. اپلیکیشن آشپزخونه نقطه پایانی است بر غذا های تکراری که دیگر از خوردنشان خسته شده اید. فقط کافی است لیستی از مواد اولیه خود را در اپ وارد کنید. آشپزخونه با توجه به مواد اولیه شما، چند غذای مختلف را پیشنهاد می کند. نکته جالب قضیه، ویدئو پخت غذا با کیفیت بالای HD است.

 

آشپزخونه

 

 

دریافت اپ آشپزخونه از چارخونه

 

علی بابا یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

با خیال راحت از هر کجای ایران که می خواهید هتل رزرو کنید. بلیط رفت و برگشت هم نیاز دارید؟ علی بابا همه این اقلام را فراهم کرده است. بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل همگی به فاصله یک کلیک از شما قرار دارند. تنها کافی است وارد اپلیکیشن شده و به دنبال گزینه مورد نظر خود بگردید. اگر مشکلی با اپ، رزرو و یا خرید بلیط داشتید به هیچ عنوان نگران نباشید. علی بابا به وسیله بیش از 200 پشتیبان تلفنی خود به صورت شبانه روزی پاسخگو کاربران است.

 

علی بابا یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

 

دریافت اپ علی بابا از چارخونه

 

 

اسنپ

یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی که در چند سال اخیر روانه بازار شده است. اسنپ در بیش از 60 شهر ایران فعالیت دارد. شما می توانید به راحتی جا به جایی های خود را به اسنپ بسپارید. از پیک کردن وسایل تا جا به جایی شما همگی وظیفه اسنپ هستند. آدرس های منتخب خود را در برنامه ذخیره کرده و با قیمتی منصفانه تقاضا های خود را ثبت کنید.

 

اسنپ

 

دریافت اپ اسنپ از چارخونه

 

 

پایان …

آنچه خواندید آخرین بخش از بهترین اپلیکیشن های ایرانی بود. امیدواریم لذت برده باشید. اگر با این دست از مقالات ارتباط برقرار می کنید، تیم ما خوشحال می شود نظرات شما عزیزان را بداند. طرفدار هر نوع مقاله ای هستید با ما در میان بگذارید. نظر شما عزیزان تاثیر به سزایی در نوع نگاه مقالات دارد.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *