چار گوشی تاپ تو چارخونه | کمپین رمضان بهاری چارخونه

مجله چارخونه » خبر » چار گوشی تاپ تو چارخونه | کمپین رمضان بهاری چارخونه
چار گوشی تاپ تو چارخونه | کمپین رمضان بهاری چارخونه
کمپین رمضان بهاری چارخونه
فهرست محتوا

شرکت در قرعه کشی و جایزه بردن همیشه جذاب است. تصورش را بکنید که هیچ کاری لازم نیست بکنید، تنها باید کمی خوش شانس باشید. چارخونه نیز از دیرباز ارادت خاصی به رسم و رسومات برگزاری قرعه کشی و جایزه دادن دارد. این بار نیز دست خالی نیامده و برای یک ماه رمضان بهاری جذاب برنامه چیده است. مطمئن باشید با انجام چند مرحله ساده و کمی خوش شانس بودن، این ماه رمضان تا مدت ها در ذهنتان باقی خواهد ماند.

کمپین رمضان بهاری چارخونه

چارخونه برای امثال 4 جایزه دوستداشتنی ترتیب داده که هر کدام به قید قرعه به یکی از برندگان خوش اقبال می رسد. بریم برای جایزه؟؟؟ چارخونه تصمیم گرفته برای رمضان بهاری سال 1400 چهار گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 هدیه بدهد. این چهار موبایل هوشمند بعد از عید فطر قرعه کشی می شوند و صاحب خوش اقبال خود را پیدا می کنند. برای شرکت در قرعه کشی کافیه:

  1. اپلیکیشن تاپ را از چارخونه دانلود کنید
  2. با شماره تلفن همراه خود در تاپ ثبت نام کنید.

این دو مورد بلیت ورود به قرعه کشی هستند. همچنین شما می توانید با هر 5000 تومان خرید از Charkhoneh شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

معرفی اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ یک برنامه کاربردی برای خدمات پرداخت الکترونیک، متعلق به شرکت تابان آتی پرداز زیرمجموعه گروه داده پردازی بانک پارسیان است. شما می توانید با استفاده از این برنامه لیست متنوعی از خدمات را تجربه کنید. از جمله خدمات اپلیکیشن تاپ می توان به کارت به کارت، پرداخت عوارضی، پرداخت قبوض جریمه، خرید انواع شارژ و بسته های اینترنتی، خرید انواع بلیت سفر و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

 

دریافت اپ تاپ

 

 

https://mag.charkhoneh.com/10917
امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *