سریال Loki | معرفی تازه‌ترین و بهترین سریال مارول

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » سریال Loki | معرفی تازه‌ترین و بهترین سریال مارول
سریال Loki | معرفی تازه‌ترین و بهترین سریال مارول
سریال Loki
فهرست محتوا

در این دوره و زمانه کمتر کسی است که دنیای مارول و سینما و تلوزیون آن را نشناسد. تا قبل از کرونا تب و تاب اکران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول به شدت زیاد بود. اما بعد از شروع کرونا مارول و دیزنی تصمیم گرفتند وقفه‌ای بین فیلم‌های خود بیندازند و با آثار تازه‌تر و بهتری بازگردند. اما به هیچ عنوان میدان را خالی نکردند. از زمان شروع کرونا تا به امروز مارول در حال ساخت چندین سریال بود تا در نبود دنیای سینمایی، قصه‌های خود را پیش ببرد. البته این اتفاق ربطی به کرونا ندارد و مارول و دیزنی از قبل برای چنین روندی برنامه‌ریزی کرده بودند. امروز در مجله چارخونه قصد داریم سریال Loki را به عنوان تازه‌ترین سریال مارول معرفی کنیم.

 

سریال Loki

 

قصه‌ی سریال Loki

 

احتمالا کارکتر لوکی را می‌شناسید. اگر اینطور نیست باید بگوییم لوکی یکی از شرورترین شخصیت‌های کمیک‌بوک‌های مارول است. از خوشتیپ‌ترین شرورهایی که از قرار معلوم برادر ناتنی ثور، خدای صاعقه بوده که قصد داشت اعضای انتقام‌جویان را نابود کند. حال با این پیش‌درآمد برگردیم به اصل قصه‌ی سریال Loki که امروز به خاطرش دور این آتش جمع شده‌ایم. داستان سریال Loki از پایان آخرین قسمت انتقام‌‌جویان آغاز می‌شود. اگر بخواهیم بدون آنکه قصه‌ی اصلی را لو بدهیم، نکته‌ای بگوییم باید بدانید این سریال چیزی فراتر از دو محصول قبلی مارول یعنی واندا ویژن و فالکون است. سریال Loki تا به اینجای که همه چیز تمام بوده است.

 

هیدلستون و ویلسون

 

مقایسه سریال Loki با دیگر اعضای خانواده

 

قبل از سریال Loki، مارول چندین سریال نیز تولید کرده بود. سریال‌هایی که هر کدام موفقیت نسبی کسب کردند و یا ادامه‌ی موضوع بزرگ‌تری بودند. برای مثال سریال واندا ویژن به کلی از فضای سینمایی دور شد و سعی کرد تصویر تازه‌ای به مخاطب نشان دهد. تصویری تاریک که با سبک سریال‌های سیتکام گره خورده بود. علی‌رغم همه‌ی نکات مثبت سریال واندا ویژن، ریتم بسیار کندی داشت. سریال فالکون و سرباز زمستانی نیز یک سریال چند قسمتی سرگرم کننده محسوب می‌شود. متاسفانه هیچکدام از این سریال‌ها توانایی جذب مخاطب آنچنانی نداشتند. برخلاف سریال Loki که هنوز چند قسمتی از آن نگذشته بسیاری را به خود علاقه‌مند کرده است. جدا از کیفیت خوب سریال، به نظر می‌رسد جهان به صورت اپیدمی به سمت سندرم استکهلم در حال حرکت است.

 

مقایسه سریال Loki با دیگر اعضای خانواده

 

عوامل سریال

 

تهیه‌کننده‌ی سریال Loki مایکل والدرون بوده که به عنوان نویسنده نیز در سریال فعالیت دارد. پیش از این در سریال انیمیشن بزرگسال ریک و مورتی به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده نیز حضور داشت. کیت هرون کارگردان 6 قسمت از سریال Loki است. این کارگردان پیش از این 4 قسمت از سریال Sex education را ساخته بود. بازیگر نقش لوکی کسی نیست جز تام هیدلستون که دو بار نامزد جایزه امی و بفتا شده است. از جمله کارهای شاخص او می‌توان به سریال کوتاه مدیر شب اشاره کرد. دیگر بازیگر اصلی مجموعه اوون ویلسون دوست‌داشتنی، نامزد اسکار است که پیش از این او را در کارهای مشهوری همچون نیمه شب در پاریس دیده‌ایم.

 

تام هیدلستون

 

حرف آخر …

 

تا این لحظه شاهد یک لوکی تازه در سریال Loki بودیم. شخصیت شرور قدیمی که گویی بار اول است او را می‌بینیم. داستان نیز غیرقابل پیش‌بینی بوده و توانسته قوی ظاهر شود. همه‌ی این موارد در کنار جلوه‌های بصری با کیفیت قرار دهید. به نظر می‌رسد آینده‌ی روشنی در انتظار سریال باشد.

 

سریال Loki

 

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. ارزش چندبار دیدنم داره این سریال!
    فوق العاده برای افرادی که از فیلم و سریال های اکشن و سوپر هیرو و دو کمپانی DC و MARVEL خوششون میاد!!!
    پیشنهاد میکنم حتما ببینین و از دستش ندین…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *