چارخونه پلاس | تازه‌ترین به روزرسانی چارخونه را دریابید

مجله چارخونه » خبر » چارخونه پلاس | تازه‌ترین به روزرسانی چارخونه را دریابید
چارخونه پلاس | تازه‌ترین به روزرسانی چارخونه را دریابید
چارخونه پلاس
فهرست محتوا

از سال 1395 وظیفه‌ی اصلی چارخونه ارائه خدمات باکیفیت به کاربران و سرگرم کردن آنها بوده است. از آن سال تا به امروز اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم. اتفاقاتی که هر یک به نوعی در رشد ما تاثیرگذار بودند. بزرگترین موهبت‌ها را در این بین تجربه کردیم. دور هم جمع کردن خیل عظیمی از کاربران که به دنبال محتوای خوب و درخور هستند از مهم‌ترین آنها بود. تا جایی که به وظایف اصلی ما بدل شد و همیشه در تکاپو بودیم تا به نفع کاربران بودیم. در این مقاله قصد داریم چارخونه پلاس، تازه‌ترین ویژگی چارخونه را معرفی کنیم. با مجله‌ی چارخونه همراه باشید.

 

چارخونه پلاس چیست؟

 

چارخونه پلاس به عنوان جدیدترین خدمت پلتفرم چارخونه برای پرداختی به‌صرفه‌تر و راحت‌تر برای کاربران عرضه شده است. چنانچه به یاد داشته باشید تا پیش از این باید برای استفاده از هر بخش چارخونه اشتراک‌های جداگانه تهیه می‌کردید و طبیعتا این اتفاق چندان دلچسبی نبود. اکنون با عرضه‌ی چارخونه پلاس دیگر لازم نیست با چنین مشکلی دست و پنجه نرم کنید. بهره‌مندی از دریای محتوا و لذت بردن از آن هیچ‌وقت به این شیرینی نبوده است. از حالا با خرید اشتراک ماهانه‌ی چارخونه پلاس موارد زیر شامل حالتان می‌شود:

 

  1. اشتراک یک ماهه 90هزار تومانی چارخونه پلاس را با تخفیف 50% به قیمت 45هزار تومان تهیه کنید.
  2. بلافاصله پس از خرید چارخونه پلاس به آرشیو فیلم، موسیقی و کتابهای صوتی چارخونه دسترسی پیدا خواهید کرد.
  3. این اشتراک شامل اپلیکیشن، بازی و کتاب نمی‌شود.

اما این همه‌ی ماجرا نیست. با تهیه این اشتراک، ماهانه 16 محصول منتخب و پولی به رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. این 16 محصول منتخب، متشکل از اپلیکیشن، کتاب صوتی و بازی هستند. در ضمن درحال حاضر این اشتراک با 50% تخفیف عرضه می‌شود.

 

خبر چارخونه پلاس همین بود؟

 

خیر، چارخونه برای هر سلیقه‌ای خبر دارد. از حالا به بعد آن دسته از مشترکین ایرانسل که علاقه‌ای به خرید اشتراک‌های بلندمدت ندارند، می‌توانند از ویژگی اشتراک روزانه استفاده کنند. شما می‌توانید با خرید اشتراک روزانه‌ی چارخونه پلاس از پکیج محتوایی فیلم، موسیقی و کتاب صوتی لذت ببرید. لازم به ذکر است که این پیشنهاد به بهانه‌ی آنکه قدم‌های اولش را طی می‌کند با 20% تخفیف عرضه می‌شود.

یک خبر دیگر هم در چنته داریم که مطمئنا سبب خرسندی شما کاربران محترم می‌شود. اگر علاقه‌ای به خرید هیچکدام از اشتراکات مذکور ندارید اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌توانید به راحتی به تماشای فیلم‌‌های مورد علاقه‌ی خود بنشینید و بهای آن را با اینترنت ایرانسل خود بپردازید. فراموش نکنید که ترافیک مصرفی شما به صورت تمام‌بها محاسبه می‌شود.

 

در آخر …

 

در آخر این انتخاب شما و حال خوبتان است که مهم واقع شده و ما را به سمت پیشنهادات بهتر و جذاب‌تر هدایت می‌کند. امیدواریم از شنیدن این خبر لذت برده باشید. حتما نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و ما را از حس و حالتان نسبت به این تغییرات باخبر کنید.

https://mag.charkhoneh.com/11193
4.5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. باید بگم سرفصل منوی شما اصلا کارایی نداره من مدتیه میخواستم کیف پول شارژ کنم هرچی گشتم پیدا نکردم پس برنامه نویس تان خوابه بهش قهوه بدین بیدار بشه و کمی هم سواد برنامه نویسی خودتون بگردید ببینید کجا هست باهم بگید وگرنه پاک کنیم بیخود جا اشغال نکنه

    1. سلام
      شما برای شارژ کیف پول دیجیتال ایرانسل خود باید به ایرانسل من مراجعه کنید و برای شارژ کیف پول عمومی چارخونه در نسخه اپلیکیشن در منوی جانبی، حساب کاربری، افزایش اعتبار نسبت به افزایش موجودی کیف پول خود اقدام کنید.

      با احترام
      امور مشتریان چارخونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *