اپلیکیشن های آموزش زبان – معرفی برترین‌ها

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » اپلیکیشن های آموزش زبان – معرفی برترین‌ها
اپلیکیشن های آموزش زبان – معرفی برترین‌ها
اپلیکیشن های آموزش زبان
فهرست محتوا

یکی از اساسی‌ترین ابزارهای موفقیت در رقابت‌های کاری و تحصیلی فراگیری و آموزش زبان است.  گسترش ارتباطات بین افراد و کشورهای مختلف از مهمترین دلایل یادگیری زبان است. یکی از روش‌های به روز که باعث می‌شود فراگیری و آموزش زبان متوقف نشود استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان است.

با اینکه شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مراکز علمی و آموزشی و حتی دانشگاه‌ها شد اما فراگیری و آموزش زبان مقوله‌ای نبود که به دست فراموشی سپرده شود. بسیاری از مراکز آموزشی زبان و اساتید متخصص در این زمینه توانستند خود را با شرایط جدید وفق دهند و با ایجاد بستری مناسب، جایگاه ویژه‌ای بین زبان‌آموزان پیدا کنند. بسیاری از علاقه‌مندان به زبان‌آموزی که فرصت حضور در کلاس های حضوری را پیدا نکردند به پلتفرم‌های آموزش زبان روی آوردند. اپلیکیشن‌ های آموزش زبان این امکان را به تمامی افراد می‌دهند که به راحتی در هر زمان و مکانی از امکانات آموزش زبان استفاده کنند. فرایند آموزش و یادگیری با هر عنوان چه زبان چه علوم دیگر تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود. تکرار و تمرین در پروسه آموزش و یادگیری زبان بسیار مهم است. به همین دلیل اپلیکیشن های زبان در هر زمان و مکانی که نیاز باشد به راحتی در دسترس هستند.

اپلیکیشن‌های آموزشی زبان به دو صورت رایگان و پرداخت درون برنامه‌ای موجود هستند. این برنامه‌ها با محتواهای متنوعی تولید شده و برای یادگیری و پیشرفت زبان منبع مناسبی محسوب می‌شوند.

 

 

لینگوگیم – بازی آموزش زبان انگلیسی

لینگوگیم اولین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی و رقابت فردی و گروهی در ایران است. این اپلیکیشن، یادگیری زبان انگلیسی را از روش پر هزینه و خسته کننده به سبک جدیدی تبدیل کرده و در آن افراد با بازی و رقابت و همزمان یادگیری گروهی میتوانند سطح زبان خود را تقویت کرده و ارتقا دهند.

اپلیکیشن آموزش زبان لینگوگیم دارای الگوریتم جدید و مورد تایید مراکز علمی کشور است. این الگوریتم جالب و جدید باعث می‌شود که زبان انگلیسی برای همیشه وارد حافظه بلند مدت شود. این موضوع باعث می‌شود فرآیند فراموشی زبان به کندی صورت گیرد.

ویژگی‌ها و بخش‌های لینگوگیم:

  • پوشش بیش از ۴۰۰۰ لغت کاربردی از سطح مقدماتی تا پیشرفته
  • دارای بیش از ۵۰۰۰ مرحله بازی با الگوریتم مطابق با ساختار حافظه بلند مدت
  • آموزش مکالمه
  • دارای بازی دو نفره و چند نفره و بازی حذفی
  • دارای چت عمومی (انگلیسی و فارسی) و چت خصوصی
  • بیش از ۱۸۰ داستان جذاب با صوت و تصویر
  • دارای چند نوع لیگ رده‌بندی
  • آواتار اختصاصی
  • اطلاع از وضعیت یادگیری و پیشرفت در زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان لینگوگیم

 

بلبل؛ آموزش زبان همراه با بازی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی آموزش زبان اپلیکیشن بلبل است. این اپلیکیشن دارای امکانات ویژه‌ای است که تنها آموزش زبان انگلیسی بلکه 21 زبان مختلف خارجی مانند استانبولی، عربی، آلمانی و… را تحت پوشش قرار داده است. اپلیکیشن آموزش زبان بلبل به نوعی مدرسه زبان‌های بومی ایران هم محسوب می‌شود و زبان‌های ترکی آذربایجانی و گیلکی را شامل می‌شود. با استفاده از بلبل همراه بازی یادگیری زبان هم آسان خواهد بود و می‌توانید مهارت‌های چندبعدی مانند مهارت‌های دیداری، نوشتاری و شنیداری خود را در یادگیری زبان تقویت کنید.

 

اپلیکیشن آموزش زبان بلبل

 

 

برنامه آموزش زبان

 

کافه زبان- آموزش زبان با استاد 

کافه زبان صرفا یک نرم‌افزار آموزش زبان ساده نیست، این نرم‌افزار در واقع یک شبکه اجتماعی زبان آموزی به کمک استاد است، در واقع وقتی شما وارد این سامانه شوید با مجموعه‌ای از علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی مواجه می‌شوید که به شما در امر آموختن و البته از بین رفتن ترس شما از صحبت کردن به زبان انگلیسی کمک می‌کنند.

توجه داشته باشید از آنجایی که کافه زبان یک شبکه اجتماعی است، برای ورود به آن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ویژگی‌ها و امکانات کافه زبان:

۱. وجود Flash Card های رایگان جهت مرور لغات

۲. مشاهده رایگان ویدیوهای آموزشی کوتاه از فیلم‌ها و سریال‌ها

۳. استفاده رایگان از پادکست‌های آموزشی جهت تقویب شنیداری زبان

۴. امکان ساخت پروفایل شخصی و ده‌ها امکانات خاص و ویژه دیگر که با دریافت این برنامه از چارخونه می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

نکته قابل توجه درباره این اپلیکیشن این است که کلیه محتوای آموزشی کافه زبان توسط اساتید ایجاد شده است. بخش‌های دیگر مانند پادکست و یا ویدئو از سایت‌های معتبری همانند BBC، کانال‌های محبوب Cast Box و… جمع‌آوری شده است.

 

اپلیکیشن آموزش زبان کافه زبان

 

اپلیکیشن آموزش زبان-انگلیسی را قورت بده

اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی به شیوه‌ای هیجان‌انگیز هستید، اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده بهترین گزینه است.

این اپلیکیشن آموزش زبان برنامه‌ای جذاب است که همراه با بازی و سرگرمی به یادگیری زبان انگلیسی هم می‌پردازید. این اپلیکیشن یادگیری زبان را برای افراد با سنین مختلف آسان کرده، انگیزه یادگیری زبان را نیز تقویت می‌کند. انگلیسی را قورت بده می‌آموزد چگونه دیکشنری لغات را به نحو مؤثرتری یاد بگیرید، چطور مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری خود را افزایش داده و درنهایت چطور از اشتباهات جلوگیری کنید. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری به روز و انیمیشن‌های جذاب بوده و متدهای آموزشی و بخش‌های مرتبط با آن به‌روزرسانی شده‌اند.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را قورت بده

سخن آخر

با وجود اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه یادگیری و آموزش زبان دیگر دسترسی به منابع آموزشی زبان‌های خارجی کار سختی نیست و در هر شرایطی میتوان از امکانات این اپلیکیشن‌ها استفاده کرد.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *