نقد و بررسی فیلم وضعیت قرمز – دانلود فیلم Red Notice 2021

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » نقد و بررسی فیلم وضعیت قرمز – دانلود فیلم Red Notice 2021
نقد و بررسی فیلم وضعیت قرمز – دانلود فیلم Red Notice 2021
نقد و بررسی فیلم وضعیت قرمز
فهرست محتوا

یکی دیگر از فیلم‌های ژانر اکشن که در سال 2021 با اکران موفقی روبرو شد فیلم وضعیت قرمز یا اعلان قرمز است. وضعیت قرمز یا Red Notice یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیزی است که از حضور بازیگران گران‌قیمتی مانند دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز بهره برده و جزء تماشایی‌ترین فیلم‌های سال محسوب می‌شود.

وضعیت قرمز به نویسندگی و کارگردانی راوسون مارشال تربر بوده و سومین همکاری جانسون و تربر پس از فیلم Central Intelligence (2016) و فیلم Skyscraper (2018) است. فیلم اعلان قرمز یا وضعیت قرمز 25 آبان ماه از شبکه نتفلیکس پخش شد و منتقدین نظراتی درباره این فیلم مطرح کردند. نظرات منتقدین در سایت های مختلف و عکس العمل آنها به این فیلم متوسط بود اما بسیاری از آنها سرگرم‌کنندگی، حس نوستالژیک و هیجان آن را ستودند.

 

دانلود فیلم وضعیت قرمز

 

 

دانلود فیلم وضعیت قرمز 2021

 

داستان فیلم Red Notice

پلیس اینترپل یک اخطار قرمز جهانی برای دستگیری سارقین حرفه‌ای، منتشر کرده است. در جریان یک سرقت جسورانه، جان هارتلی، نماینده اصلی FBI با بازی دواین جانسون با دو جنایتکار که در واقع رقبای هم هستند، سارا بلک با بازی گل گدوت و نولان بوث با بازی رایان رینولدز، گرد هم می‌آیند. با این برخورد میتوان گفت صحنه های بسیار زیبایی را شاهد خواهیم بود.

طبق گفته ها فیلم اعلان قرمز، پرهزینه‌ترین فیلمی بوده که کمپانی نتفلیکس تاکنون تولید کرده است. از ۸۸ نقد منتشر شده برای فیلم اعلان قرمز، این فیلم امتیاز ۴۰ درصد را در وب سایت راتن تومیتوز و در وب سایت متاکریتیک، امتیاز ۳۶ را بدست آورده است. این امتیاز بر اساس ۳۳ نقد منتشر شده برای این فیلم بوده است که ۱ نقد مثبت، ۲۱ نقد متوسط و ۹ نقد منفی بوده است. نظراتی که منتقدین به فیلم وضعیت قرمز دادند.

نظرات منتقدین درباره فیلم وضعیت قرمز

«70/100 Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

مطمئنا کارگردان مارشال تربر به خوبی می‌داند که چطور مبارزه‌های خشن و به خوبی انجام شده را در این فیلم به نمایش بگذارد. این کارگردان همچنین توانسته تا به خوبی صحنه‌های تعقیب و گریز و اکشن را به تصویر بکشد.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم اعلان قرمز، اثری پر از ستاره از کمپانی نتفلیکس به شمار می‌رود. این فیلم، یک اثر اکشن و هیجانی سریع و جذاب است که دارای کمدی دلنشینی نیز است. هر چند، این فیلم چیز زیادی برای ارائه ندارد و فقط یک اثر سرگرم‌کننده به شمار می‎‌رود. همانند دیگر فیلم‌های پر ستاره کمپانی نتفلیکس، فیلم اعلان قرمز به کارگردانی راسون مارشال تربر، به جای یک هویت منحصربه‌فرد، یک درخشندگی خوش‌نما دارد. فیلم اعلان قرمز تا حدی سرگرم‌کننده است که مطمئنا، ساخت دنباله آن را توجیه می‌کند. با این حال، این فیلم چندان ماندگار و به‌یادمانی نیست.

«60/100 Empire | منتقد: دن جولین»

با اینکه فیلم وضعیت قرمز، اثری در مورد پیچش‌های داستانی، کلاهبرداری و شگفتی است، به طرز باورنکردنی‌، این فیلم عاری از هر گونه شگفتی و غافلگیری است. با این حال، به لطف بازیگران برجسته فیلم و دوست‌داشتنی بودن آنها در میان مخاطبان، تماشای این فیلم راحت خواهد بود.

 

فیلم اکشن وضعیت قرمز

 

نظرات دیگر منتقدین به فیلم اعلان قرمز

«58/100 Entertainment Weekly | منتقد: لیا گرینبلات»

با اینکه در فیلم اعلان قرمز، صحنه‌های مبارزه بزرگی وجود دارد و تعقیب و گریزهای زیادی رخ می‌دهند اما همه اینها، به طرز تعجب‌برانگیزی بدون خون است. از همین رو، فیلم اعلان قرمز دارای داستانی سطحی است که چیز زیادی برای ارائه کردن به مخاطبان ندارد.

«58/100 IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم اعلان قرمز به جای آنکه برخی اوقات سر راست و مستقیم باشد، در پشت تقلیدهای خود پنهان می‌شود. فیلم اعلان قرمز با وجود ستاره‌های برجسته خود، داستانی در خور و شایسته ندارد.

«50/100 IGN | منتقد: تارا بنت»

فیلم اعلان قرمز، یک اثر مشتق شده است که باید هوشمندانه‌تر و جذاب‌تر از آنچه که هست، نشان داده می‌شد. این فیلم با بازی سه ستاره سینما است که در سرتاسر جهان سفر می‌کنند و سر یکدیگر کلاه می‌گذارند.

جمع‌بندی

نظری که به طور معمول مخاطبان به فیلم های اکران شده دارند با نظر منتقدین متفاوت است. از این لحاظ که منتقدین تمامی ابعاد یک فیلم چه فنی چه بازیگری و کارگردانی و حتی فیلم برداری مورد بررسی و نقد قرار میدهند. شاید فیلمی از نظر مخاطبان جذاب و سرگرم کننده و پر از صحنه‌ای هیجان انگیز و زیبا باشد اما در عین حال از دید منتقدین جالب به نظر نیاید.

به این ترتیب چندین فیلم که در فهرست پر بازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس قرار دارند، امتیازات پایینی از منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز بدست آوردند. پس می‌توان انتظار داشت که فیلم اعلان قرمز 2021 با وجود گرفتن امتیاز پایین از منتقدان، به لطف بازیگران برجسته خود، بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و مخاطبان زیادی را جذب کند.

 

 

 

https://mag.charkhoneh.com/11911
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *