بهترین سریال‌های نتفلیکس سال 2021

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » بهترین سریال‌های نتفلیکس سال 2021
بهترین سریال‌های نتفلیکس سال 2021
بهترین سریال‌های نتفلیکس
فهرست محتوا

نتفلیکس یکی از قدرتمندترین و مهم‌ترین منابع پخش سریال‌ و بزرگترین غول استریم است که در طول چندسال گذشته همواره بهترین سریال‌های نتفلیکس را منتشر کرده است. بدون اغراق میتوان گفت در هفته از این شبکه یک فیلم یا سریال جدید نمایش داده میشود و یکی از دلایل موفقیت روزافزون شبکه اینترنتی نتفلیکس، حجم بالای محتوای این شبکه و تنوع قابل توجه آن است.

نتفلیکس یکی از پربیننده ترین شبکه های تماشای آنلاین فیلم و سریال بوده و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا اوقات فراغت خود را با تماشای فیلم ها و سریال های جدید پر می‌کنند.

این شبکه آثار اختصاصی خودش را هم تولید می‌کند که به عنوان نتفلیکس اورجینال (Netflix Originals) شناخته می‌شوند و این روزها هم با سرعت باورنکردنی تولید و عرضه می‌شوند. کیفیت

سریال‌های اورجینال این پلتفرم در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و از پرمخاطب‌ترین آثار این سرویس به شمار می‌روند. به طور مثال چند ماه قبل «بازی مرکب» (Squid Game) به پربیننده ترین سریال این شبکه تبدیل شد و مخاطبان زیادی در سراسر دنیا در همان ساعات اولیه این سریال را تماشا کردند.

در این مطلب سعی داریم تا پربیننده ترین و بهترین سریال های 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال‌های نتفلیکس – سریال خانه کاغذی (Money Heist)

یکی از بهترین ها و محبوبترین سریال‌های نتفیلیکس که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت بسیار بالای برخوردار شد. فصل پنجم این سریال محبوب در سال 2021 از سوی نتفلیکس نمایش داده شد. این آخرین فصل سریال محبوب اسپانیایی است و درواقع پرده آخر مانی هیست است.

بعد از نمایش فصل ۱ و ۲ این سریال در اسپانیا، نتفلیکس به طور رسمی ساخت فصل سوم را در دست گرفت و ماجرای سرقت دیگری از بانک مرکزی اسپانیا را به نمایش گذاشت.

دو فصل ابتدایی این سریال از لحاظ داستان‌پردازی عملکرد بهتری داشتند اما سرقت پول از فصل سوم با چنان استقبال جهانی مواجه شد که هیچ کس انتظارش را نداشت و حالا در سراسر دنیا کم‌تر کسی پیدا می‌شود که درباره‌ی سارقان حرفه‌ای با لباس یکسره‌ی قرمز و ماسک سالوادور دالی چیزی نشنیده باشد.

مانی هیست موفق‌ترین سریال‌های اکشن، معمایی و پلیسی سالیان اخیر دنیا بوده است و طرفداران بسیاری دارد. به جرات میتوان آن را یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی‌زبان نتفلیکس دانست. ماجراهای فصل اول و دوم درباره‌ی مغز متفکر جنایتکاری با نام مستعار پروفسور است که برای سرقت از ضرابخانه‌ی سلطنتی گروهی متشکل از هشت سارق حرفه‌ای را دور هم جمع می‌کند که همه‌ی آن‌ها در یک مورد با هم مشترک هستند. آنها چیزی برای از دست دادن، ندارند!

برای تماشای آنلاین و یا دانلود سریال مانی هیست از طریق چارخونه به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود خانه کاغذی

 

سریال خانه کاغذی-مانی هیست

 

 

بهترین سریال‌های نتفلیکس- سریال ویچر (The Witcher)

سریال ویچر هم در لیست بهترین سریال های 2021 نتفلیکس قرار دارد و ساخت آن از 2019 شروع شده است. این سریال زیبا یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت یک شکارچی هیولای تنهاست که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که از هیولاهای درونش بی‌رحم‌تر است.

ویچر در اصل بر اساس مجموعه داستان‌های کوتاه آخرین آرزو (The Last Wish) نوشته شده است. تهیه‌کننده اجرایی سریال در مصاحبه‌ای گفته بود که فصل یک سریال ویچر اقتباس مستقیمی از کتاب نخواهد بود.

هنری کویل (گرالت از ریویا)، فریا الن (سیری) و آنیا چالوترا (ینفر) بازیگران اصلی سریال ویچر هستند، لورن اشمیت هیسریک نیز نویسنده و تهیه‌کننده‌ی ارشد سریال ویچر است که در گذشته همکاری‌های مهم و زیادی با نتفلیکس داشته است.

سریال ویچر برای فصل سوم هم تمدید شد و طبق گزارشات قرار است اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ منتشر شود و برعکس فصول قبلی داستان آن از یکی از کتاب‌های اصلی مجموعه اقتباس می‌شود. همچنین خبر خوب برای طرفداران ویچر اینکه نتفلیکس قرار است چند اسپین آف هم بر اساس این مجموعه بسازد که در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهند شد.

برای دانلود سریال ویچر از چارخونه روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فیلم ویچر

 

سریال ویچر

 

بهترین سریال‌های نتفلیکس – سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

گامبی وزیر یک مینی سریال و درام تلویزیونی آمریکایی است که در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ توسط نتفلکیس منتشر شد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام از  والتر تویس، نویسنده ی رمان معروف بیلیارد باز است.

داستان سریال درباره دختر نابغه و یتیمی به نام بت هارمن با بازی آنا تیلور جوی است که در دوران کودکی یعنی در دهه ۶۰ میلادی، راهی یتیم‌خانه می‌شود. بت در آنجا به جای کارهای روتین با بازی شطرنج آشنا می‌شود و این کار مسیر زندگی او را دچار یک چالش بزرگ می‌کند.

سریال گامبی وزیر جز بهترین‌های شبکه نتفلیکس بوده و در 7 قسمت زندگی بت هارمون قهرمان شطرنج جهان را با تمام موفقیت‌ها و ناکامی‌هایش به تصویر می‌کشد. گامبی وزیر یکی پرهیجان‌ترین فیلم‌های ورزشی سال‌های اخیر است و مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

کلیپ های بسیار جذاب و زیبایی از بخش‌های این سریال با دیالوگ‌های جالب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

برای دانلود سریال گامبی وزیر از چارخونه روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود گامبی وزیر

 

سریال گامبی وزیر

 

بهترین سریال‌های نتفلیکس – بازی مرکب (Squid Game)

میرسیم به پر سروصداترین سریال شبکه نتفلیکس که در کوتاهترین زمان با استقبال بسیار بالای مخاطبان مواجه شد. این درام کره‌ای در همان ساعت اولیه‌ی انتشار، رکورد بالایی را برای خود ثبت کرد و در نتفلیکس بیش از ۱.۶۵ میلیارد بار دیده شد.

سریال بازی مرکب به دلیل داشتن مفاهیم اجتماعی و همچنین انتقاداتی که به نظام سرمایه‌داری وارد می‌کند. به همین خاطر در سراسر دنیا با استقبال زیادی مواجه شد و توانست در ادامه‌ی رکورد زنی‌هایش عنوان پربیننده‌ترین سریال را از چنگ بریجتون درآورد.

بازی مرکب دارای درون مایه خشونت‌آمیزی است و تبدیل شدن بازی‌های بچگانه به مسابقاتی مرگبار آن را جذاب کرده است. باید گفت تبلیغات گسترده‌ی نتفلیکس و سایر رسانه‌ها، در دیده شدن این سریال کره‌ای بی‌تاثیر نبود.

برای دانلود سریال بازی مرکب از چارخونه روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی مرکب

 

سریال بازی مرکب

 

بهترین سریال‌های نتفلیکس – سریال اهل جهنم (Hellbound)

اهل جهنم سریال کره ای دیگری بود که بعد از بازی مرکب توسط نتفلیکس نمایش داده شد. عازم جهنم و یا اهل جهنم سریالی ترسناک، جنایی، فانتزی، معمایی، هیجان انگیز و دراماتیک به کارگردانی یان‌سنگ‌هو است. فصل اول آن از سال 2021 در سرویس نتفلیکس پخش شد. در سریال اهل جهنم ستارگانی چون یو آه این، کیم هیون جو، پارک جونگ مین و … بازی کرده‌اند. این سریال را یون سانگ هو، کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی قطار بوسان «Train to Busan» ساخته است.

Hellbound شش قسمت است و از وبتونی با همین نام اقتباس شده است. اهل جهنم مفاهیم ماوراءالطبیعه و تعصبات مذهبی را درهم‌آمیخته و مخاطب را به چالش و تفکر دعوت می‌کند. سریال اهل جهنم در نیمه اول روی نابرابری شدت جرم و مجازات در قوانین کره و در نیمه دوم، روی اثرات مخرب قضاوت‌های مردم بر زندگی یکدیگر تمرکز دارد.

برای دانلود سریال اهل جهنم از چارخونه روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود عازم جهنم

 

سریال عازم جهنم

 

جمع بندی

چارخونه به عنوان بازار محتوای دیجیتال و سرگرمی آنلاین سعی دارد تا فیلم ها و سریال های روز دنیا را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مخاطبین قرار دهد. برای تماشای فیلم ها و سریال های جدید به صفحه فیلم و سریال چارخونه مراجعه کنید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *