فیلم تلفن سیاه – اکرانی با ترس و وحشت

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » فیلم تلفن سیاه – اکرانی با ترس و وحشت
فیلم تلفن سیاه – اکرانی با ترس و وحشت
فیلم تلفن سیاه
فهرست محتوا

شروع سال میلادی جدید با اکران فیلمی از جنس ترس و وحشت خواهد بود. فیلمی که با امتیاز بسیار بالا در صدر ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار خواهد داشت. فیلم تلفن سیاه به کارگردانی اسکات دریکسون (Scott Derrickson)، طبق اخبار اعلام شده اواخر ماه ژوئن خواهد بود.

این فیلم ترسناک 2022 کاری از شرکت Blumhouse بوده که تا امروز بیش از بیست سال تجربه ساخت آثار سینمایی در ژانر ترسناک را بر عهده داشته است. بنیان‌گذار این استودیو بزرگ جیسون بلوم است و در سال ۲۰۰۰ آن را راه‌اندازی کرد. جیسون بلوم در حال حاضر بهترین سازندگان فیلم‌های ترسناک را در شرکت خود دارد.

از جمله معروفترین فیلم‌های ترسناک ساخت این کمپانی میتوان به سری فیلم‌های Paranormal Activity و Halloween و Creep اشاره کرد. این کمپانی علاوه برا ساخت فیلم، اخیرا سریال Into The Dark که از شبکه استریم Hulu پخش شد نیز ساخته است.

طبق اعلام رسمی شرکت‌های Universal و همچنین Blumhouse اکران این فیلم از 24 تا 28 ژوئن خواهد بود.

درباره کارگردان فیلم ترسناک تلفن سیاه

دریکسون کارگردان این فیلم در رزومه خود فیلم محبوب Doctor Strange از دنیای سینمایی مارول را دارد. نکته جالب اینکه فیلم‌هایی مانند Sinister و Deliver Us From Evil از بهترین کارهای او محسوب میشود. به همین دلیل انتظار میرود فیلم ترسناک تلفن سیاه 2022 اثری بسیار موفق در نظر گرفته شود.

دریکسون کارگردان فیلم تلفن سیاه سالها در کمپانی Blumhouse، در ساخت فیلم‌های ژانر وحشت فعالیت داشته به همین دلیل انتخاب او برای کارگردانی این فیلم بسیار به جا بوده است.

روش کار دریکسون به این شکل است که برای ساخت فیلم‌های خود از داستان‌های کوتاهی الهام میگیرد که پتانسیل تبدیل شدن به یک فیلم در سبک فعالیت‌های ماوراطبیعه را داشته باشند. فیلم بلک فون هم مانند سایر آثار او از داستان کوتاهی به نام ارواح نوشته جو هیل برگرفته شده است.

اکثر کارگردانی‌های دریکسون با همکاری رابرت کارگیل بوده و در ظاهر آنها در چند پروژه دیگر کمپانی بلوم هاوس با یکدیگر همکاری داشته و قراردادهای امضا کرده‌اند. با این تفاسیر ممکن است در آینده نه چندان دور شاهد ساخت فیلم های ترسناک بیشتری به کارگردانی دریکسون باشیم.

گفته شده ساخت دنباله فیلم Doctor Strange با عنوان Multiverse of Maddness ، اولین اثر سینمایی در ژانر وحشت از کمپانی بزرگ مارول به کارگردانی دریکسون خواهد بود.

 

بلک فون

 

داستان فیلم ترسناک بلک فون

تلفن سیاه یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی و سرنوشت پسری به نام فینی شاو است. او توسط یک قاتل سریالی به زیرزمینی افتاده که حتی داد زدن در آن نیز صدا را به خارج از درهای آن نمی‌رساند.

اما یک تلفن از کار افتاده در همین زیرزمین برای فینی زنگ می‌خورد و او متوجه می‌شود که روح سایر افرادی که توسط این قاتل سریالی کشته شده‌اند، با او در ارتباط هستند؛ آن هم برای اینکه اجازه ندهند تا بلایی که بر سر آن‌ها آمده، برای این پسر ۱۳ ساله تکرار نشود.

همانطور که گفته شد تلفن سیاه، اقتباسی از داستان کوتاه به همین نام در سال 2004 توسط جو هیل است و میسون تیمز در این فیلم نقش یک کودک ربوده شده را بازی می‌کند. او می تواند با قربانیان گذشته، که توسط ایتان هاوک ربوده شده‌اند ارتباط برقرار کند.

ایتان هاوک قبلا در فیلم پاکسازی (The Purge) و همچنین فیلم شوم (Sinister) با همین کارگردان به ایفای نقش پرداخته و با ژانر ترس و وحشت به خوبی آشنا است. او معمولا نقش یک مرد خانواده را بازی می‌کند که سعی دارد از فرزندان خود در برابر اتفاقات شیطانی و شوم محافظت کند.

اما در فیلم تلفن سیاه نقش او کاملا متفاوت است و او نقش کاراکتری شوم را بازی می‌کند که بقیه اطرافیانش را در خطر بسیار شدیدی قرار می‌دهد. تلفن سیاه، فیلمی محصول کمپانی بلوم هاوس است و قرار است در دو جشنواره فنتستیک فست و بیاند فست اکران شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *