سفر با سفرمارکت؛ ارزانتر از همیشه

مجله چارخونه » برنامه‌ » گردشگری و سفر » سفر با سفرمارکت؛ ارزانتر از همیشه
سفر با سفرمارکت؛ ارزانتر از همیشه
سفرمارکت
فهرست محتوا

صنعت گردشگری صنعت پر رقابتی است و رقبای بزرگی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند. فضای رقابتی به وجود آمده در صنعت گردشگری، ضرورت توجه به نوع و ارزش خدمات را بیش از پیش نمایان کرده است. افزایش توان رقابتی در این صنعت منجر به حفظ و افزایش سهم بازار در این عرصه می شود.

سفر مارکت به عنوان یک موتور جستجوی کامل و ارایه دهنده خدمات آنلاین گردشگری در کل کشور سعی داشته تا به رونق گردشگری بخصوص گردشگری کمک شایانی داشته باشد.

از جمله مهمترین کارکردهای سفرمارکت در اقتصاد کلان کشور میتوان به ترویج اقتصاد مشارکتی، بهبود فضای کسب و کار در حوزه سفر و ایجاد اشتغال در مناطق محروم اشاره کرد.

سفر مارکت مزایای بسیار زیادی برای تامین کنندگان خدمات گردشگری نیز در نظر گرفته است که از جمله می‌توان کاهش بسیار زیاد هزینه های تبلیغات و بازاریابی، ایجاد بازار برای ظرفیت های گردشگری محلی با عرضه خدمات آژانس های کوچک و متوسط و بهبود جایگاه برند مورد نظر با حضور در سفرمارکت را نام برد.

 

سفرمارکت

 

ریزش صفرهای سفر در جمعه نارنجی

صنعت گردشگری یکی از آسیب‌پذیرترین صنایعی بود که با شیوع ویروس کرونا با رکود مواجه شد و تعداد سفرها در بازه زمانی خاصی به صفر رسید. به همین دلیل سفرمارکت وظیفه خود دانست به عنوان برند فعال در زمینه گردشگری، سفر را برای علاقه‌مندان تسهیل کند.

سفرمارکت با کمپین «جمعه نارنجی»، کمپین بلک فرایدی سفر خود را جهت بهبود شرایط سفر به راه انداخت تا سهمی را در پیشرفت و بهبود اوضاع صنعت گردشگری در کشور داشته باشد.

در جمعه نارنجی سفرمارکت از بزرگترین حراج های سال مطلع خواهید شد. به نحوی که در بین این تخفیف‌ها هر چند وقت یکبار،  ۳۵ تا ۹۵ درصد از قیمت خدمات سفر کاسته خواهد شد. این تخفیف تحت عنوان بمب در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

کمپین جمعه نارنجی 3 فقط در اپلیکیشن سفرمارکت و در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه برگزار شده و جوایز ماهانه ویژه ای مانند موتور برقی هم در آن وجود دارد. تمامی افراد با دانلود و نصب اپلیکیشن سفرمارکت در قرعه کشی ماهانه یک موتور برقی شرکت داده خواهند شد.

چارخونه همراه همیشگی

چارخونه به عنوان بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال و آنلاین همواره سعی در حمایت از کسب و کارها و ارتقاء جایگاه آن‌ها در جامعه داشته است. در این زمینه یکی از اقدامات چارخونه در جهت ارتقاء صنعت گردشگری، همکاری با سفرمارکت در کمپین «جمعه نارنجی» است.

امکانات ویژه این اپلیکیشن شامل ارائه بلیط هواپیمای ارزان قیمت، معرفی تورها و هتل های مناسب است. استفاده از تخفیف های ساعتی ویژه برای تور، بلیط هواپیما و هتل به راحتی در اپلیکیشن سفرمارکت امکان پذیر است. هم‌چنین با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اپلیکیشن سفرمارکت، هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نخواهید داد.

با نصب اپلیکیشن سفرمارکت، به گنجینه بزرگ اطلاعات سفر دسترسی داشته و با خیالی آسوده بلیط هواپیما و قطار را با تخفیف‌های باورنکردنی خریداری و هتل و اتاق خود را در هر نقطه از کشور رزرو کنید.

https://mag.charkhoneh.com/12106
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *