بهترین بازی های اکشن موبایل

مجله چارخونه » خبر » بهترین بازی های اکشن موبایل
بهترین بازی های اکشن موبایل
بهترین بازی های اکشن موبایل
فهرست محتوا

ژانر اکشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها چه در فیلم و چه در بازی‌های کامپیوتری و موبایلی است. بسیاری از افراد به دلیل علاقه به هیجان بازی های ژنر اکشن را بیشتر میپسندند.

بازی‌های مبارزه‌ای، بازی‌های ماجراجویی، بازی‌های بتل رویال، بازی‌های پلتفرمر و غیره جزو این ژانر محسوب می‌شوند. اگر به بازی‌های اکشن علاقه دارید و بازی با موبایل را ترجیح میدهید در این مطلب چند بازی بسیار مهم و هیجان انگیز را به شما معرفی میکنیم.

بازی موبایل اپکس لجند

این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است که در زمان کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی فورتنایت شناخته می‌شد و حالا در صدد کسب بهترین مقام بازی های اکشن موبایل است. این بازی توسط شرکت EA و Respawn Entertainment ساخته شده و به دنیای بازی‌های موبایل معرفی شد.

بازی موبایل Death City: Zombie Invasion

این بازی همانطور که از نامش پیداست به سبک زامبی ساخته شده و باید مهارتهای ذهنی و استراتژی خودر را در این بازی به رخ دیگران بکشید.

بازی در شهر P ، جایی که ویروسی شیوع پیدا کرده شر.ع میشود و کل شهر به این ویروس آلوده میشود. در این بازی باید برای نجات شهر و به خاطر مردم، با اسلحه با زامبی ها وارد جنگ شوید. چالش های هیجان انگیز و خطرناکی را باید در این بازی پشت سر بگذارید. این بازی برخلاف اکثر بازی‌های جنگی هیچ نیازی به اینترنت ندارد.

 

بهترین بازی موبایل

 

 بازی اکشن موبایل H1Z1 Mobile

این بازی هم  یک بازی بتل رویال جدید مانند پابجی و یا فورتنایت برای موبایل است. در این بازی جنگی و مبارزه‌ای همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجو برای نارنجک، اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

در این بازی میتوانید به صورت تک نفره یا تیم دونفره با دوستان و یا یک جوخه 4 نفره از افراد در سراسر جهان تشکیل دهید و به مبارزه بپردازید.

بازی موبایل اکشن Shadow Fight 3

این بازی نسخه جدید  Shadow Fight 2 است که شباهت بسیاری به بازی Mortal Kombat دارد. در این بازی در هر مرحله باید با یک شخصیت منفی با ظاهری سایه‌گونه مبارزه کنید.این شخصیت حریف نیز در مراحل بالاتر بسیار قوی‌تر از مرحله پیش خواهد شد.

داستان Shadow Fight 3 در رابطه با دنیایی است که به سه بخش تقسیم شده است و اکنون در جنگ فرو رفته است. شما نیز در ابتدای بازی، می‌توانید انتخاب کنید که عضور کدام دسته می‌شوید و همانند آن‌ها خواهید جنگید. همچنین استایل مبارزه شما نیز در هر دسته متفاوت خواهد بود.

بازی موبایل Beast Quest

یکی دیگر از بهترین بازیهای موبایل اکشن است که درباره مکانی به نام آوانتیا است که به تصرف موجودات پلید و شیطانی درآمده است. برای آزاد کردن ساکنان واقعی آوانتیا، شما باید با موجودات مختلفی به طور همزمان مبارزه کنید. از مکان های مختلفی مانند قله‌های برفی به سواحل شنی سفر کرده و گنج‌هایی را که توسط شیاطین تسخیر شده است، پس گیرید تا بتوانید خودتان را ارتقاء داده و بهتر از پیش مبارزه کنید.

 

دانلود بازی موبایل

 

بازی موبایل Alien: Isolation

Alien: Isolationبه گفته گیمرهای حرفه ای این بازی بسیار خوش‌ ساخت و زیبا بوده و گرافیک خیره کننده بازی درکنار کنترلرهای خوب، این بازی موبایل را از دیگر بازی ها متمایز میکند.

داستان بازی درباره شخصی به نام آماندا ریپلی است که اتفاقاتی را تجربه میکند. در این بازی باید از بیگانگان فرار کرده و از دید آن‌ها پنهان شوید. این بازی یکی از بهترین بازی های چند نفره از راه دور در ژانر ترسناک و اکشن است.

بازی موبایل Garena Free Fire Max

این بازی توسط گوگل به عنوان بهترین بازی های اکشن موبایل انتخاب شده است. این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه بازی های معرفی شده است.

آلین مشابه Free Fire که در سال 2017 منتشر و ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. این بازی تغییرات عمده‌ای نسبت به بازی قبلی شامل گرافیک بهتر، انیمیشن های بهبود یافته و موارد دیگر را تجربه کرده است. این بازی از سخت افزار بالاتری استفاده می‌کند و باید از گوشی های موبایل‌ رده بالاتری استفاده کرد.

تنها Free Fire نبود که در سال 2021 نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از بازی خود را منتشر کرد در حال حاضر بازی محبوب PUBG نیز نسخه‌ای جدید را با نام PUBG: New State برای سال 2021 منتشر کرده‌ است تا از رقابت عقب نماند.

سخن آخر

بازی‌های موبایل یکی از مهمترین سرگرمی‌ها محسوب می‌شوند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند. صنعت بازی‌های موبایل به سرعت در حال رشد بوده و کمپانی‌های فعال در این زمینه سعی می‌کنند آپدیت‌های خود را در مدت زمان‌های کوتاهتری از بازی‌ها ارائه دهند.

 

https://mag.charkhoneh.com/12166
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *