چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید
چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید
چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید
فهرست محتوا

وقتی اولین بار اخبار خرید حق پخش تلویزیونی ارباب حلقه ها توسط شرکت آمازون منتشر شد؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد جف بزوس بتواند به این راحتی این انحصار را برای شرکت خود بدست بیاورد. البته که باید بدانید به همین راحتی‌ها هم نبود و مدیر شرکت آمازون برای خرید حق پخش سریال حسابی خرج کرده است. اعداد و ارقام مبالغ خرج شده آنقدر هنگفت هستند که انتظارات را از سریال ارباب حلقه ها بالا می‌برد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با حقایق جالب درباره این سریال آشنا کنیم.

.

حمله انتحاری جف بزوس به دنیای سینما

مدیر موفق آمازون در ادامه بلند پروازی‌هایش با پرداخت 250 میلیون دلار حق پخش سریال ارباب حلقه ها( LORD OF THE RINGS ) را خرید تا گوی رقابت را از شرکت‌های HBO و NETFLIX ببرد. البته جالب است بدانید که او برای ساخت فصل اول این سریال حدود دو برابر بیشتر هزینه کرده تا سریال لورد آف د رینگ را در صدر گران قیمت‌ترین سریال‌های تاریخ سینما قرار دهد. اما به نظر خیلی‌ها این بلند پروازی جف بزوس ممکن خواهد بود که اثر عکس دهد و شرکت آمازون را تا حد نابودی هم ببرد.

.

 لورد آف د رینگ هم کرونا گرفت

سریال لورد آف د رینگ با نام RINGS OF POWER ثبت شده است و قرار است تا در تاریخ 2 سپتامبر 2022 منتشر شود. البته که این سریال قرار بود خیلی زودتر از این‌ها پخش شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و جدا شدن چند بازیگر، این اسپیناف با تاخیر مواجه شد.

.

نیوزیلند زادگاه سریال حلقه های قدرت

با اعلام شرکت پرایم ویدیو به در خواست نویسدگان جوان این سریال، تمامی مراحل فیلم‌برداری در کشور نیوزیلند انجام شده است. جی دی پین و پاتریک مکای نویسندگان بی نام و نشان سریال لورد آف د رینگ در مصاحبه‌ی اخیر خود با خبر خبرگزاری های معتبر مطرح کرده بودند که تنها در کشور نیوزیلند می‌توانستند، زیبایی‌های بصری سریال را به رخ بینندگان بکشند.

.

تابویی که شکسته شد؛ زنی که قهرمان داستان است

چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید

یکی از نکات جالبی که در سریال اتفاق افتاده، وجود یک زن به عنوان یکی از قهرمانان است. در این سری گالادریل جوان نقش بسیار پر رنگی در روال داستان خواهد داشت. علاوه بر گالادریل قرار است با قهرمان‌های زن دیگری هم در سریال آشنا شوید که فعلا اطلاعات خاصی از آن‌ها در دسترس نیست.

.

خبر خوش برای طرفداران ارباب حلقه ها؛ جکسون اینجاست

همه‌ی طرفداران پر و پا قرص سه گانه‌های معروف Lord of the rings و Habbits با صحنه‌هایی که پیتر جکسون کارگردانی کرده، خاطره ساخته‌اند. حال خبر خوش اینجاست که با اعلام رسمی شرکت پرایم ویدیو، جکسون در ساخت این پروژه عظیم سینمایی گروه نویسندگان و کارگردانان را کمک می‌کند. البته این او در آخرین مصاحبه خود گفته که سعی می‌کند تا تاثیر خاصی در روند ساخت این سریال نداشته باشد.

.

سریال لورد آف رینگ حداقل تا دوفصل ساخته می‌شود

آمازون تا حد زیادی سعی در پنهان کردن اطلاعات و جزییات ساخت سریال lord of the rings  را داشت و تا حدی هم در این امر موفق بود. البته که مقداری خبر نیز از این سریال منتشر شد. به گفته منابع موثق سریال لورد آف د رینگ دارای 8 الی 10 اپیزود خواهد بود. علاوه بر این از مدت‌ها قبل شرکت ویدیو پرایم این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرد. حال باید دید که پس از دو فصل نظر مخاطبان نسبت به این سری هیجان انگیز چه خواهد بود.

.

سایرون نقطه مشترک سریال ارباب حلقه ها با سری‌های قبلی

سایرون دشمن مشترک سری‌های قبلی در این سریال هم وجود دارد اما قدرتمند نیست. سریال حلقه های قدرت به هزاران سال قبل از سری هابیت و لورد آف د رینگ مربوط می‌شود. در آن دوران قدرت شیطانی اصلی دست مارگوت رئیس سایرون است.

چیز های جالبی که شاید از سریال ارباب حلقه ندانید

در آخر باید دید که پرهزینه‌ترین سریال تاریخ دنیا به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ تبدیل می‌شود یا تنها میلیون‌ها دلار پول توسط قدرت طلبی جف بزوس به فنا می‌رود. او بارها و بارها اعلام کرده بود تا قصد دارد تا رقیب سر سختی برای سریال گیف آف ترونز وارد دنیای سینما کند اما آیا موفق خواهد بود؟

https://mag.charkhoneh.com/12445
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *