نقد و بررسی فیلم ثور 2022 | جدیدترین فیلم MCU | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » نقد و بررسی فیلم ثور 2022 | جدیدترین فیلم MCU | چارخونه
نقد و بررسی فیلم ثور 2022 | جدیدترین فیلم MCU | چارخونه
نقد و بررسی فیلم ثور 2022 | جدیدترین فیلم MCU | چارخونه
فهرست محتوا

انگشتان خود را برای کلیک و دانلود جدید‌ترین عنوان مارول به نام Thor : love and thunder آماده کنید. بعد از منتشر شدن تریلر جنجالی ثور 2022 طرفداران دو آتیشه مارول برای دیدن این فیلم لحظه شماری می‌کنند. در این قسمت از ثور شما شاهد داستان‌های پیچیده و جذابی خواهید بود که باعث می‌شود به شدت درگیر داستان شوید. با خیال راحت ادامه مطلب را بخوانید چون هیچ خطر اسپویلی شما را تهدید نخواهد کرد.

 

پایان آشوب یک ابرقهرمان؟

“این دست‌ها زمانی برای نبرد استفاده می‌شدند اما اکنون ابزاری برای ایجاد صلح هستند.” این دیالوگ در بخشی از اولین تریلر رسمی فیلم ثور عشق و قدرت منتشر شد. تحلیل مجله چارخونه از این دیالوگ، کنار رفتن شخصیت شرور ثور است. احتمالا در این قسمت شاهد بعدی جدید از این ابرقهرمان خواهیم بود.

 

ویترینی از بازیگران معروف را در ثور 2022 شاهد خواهیم بود

خبر خوب برای طرفداران ثور، حضور چندین بازیگر نام آشنا و معروف است. از کریستین بیل تا ناتالی پورت من که در قسمت اول و دوم این فیلم بازی کرده بود، عشق و تندر ایفای نقش می‌کنند. علاوه بر این راسل کرو بازیگر محبوب و معروفی که با فیلم گلادیاتور خودش را بسیار در دنیای سینما مطرح کرد، نیز در نقش زئوس در این بازی می‌کند.

 

جنگ هیجان انگیز ثور با دشمن خداکش

نبرد ثور با گور قصاب خدایان

گور اصلی‌ترین شخصیت منفی و دشمن شماره یک این قسمت از ثور است. در کتاب‌های کامیک ثور شخصیتی خداکش به نام گور وجود دارد. البته در کتاب‌های کامیک ظاهر گور اصلا شبیه به انسان نیست اما در فیلم تغییراتی در ظاهر این شخصیت اعمال شده. نقش این ضدقهرمان معروف را کریستین بیل بازی می‌کنند.

 

شاهد مارول فمنیستی باشید

در این سری از فیلم‌های دنیای مارول شاهد حضور دوباره جین فاستر معشوقه ثور در قسمت اول و دوم خواهید بود که به یک باره و به دلایل نامعلوم به مایتی ثور تبدیل می‌شود و به احتمال خیلی زیاد در تمامی جنگ‌ها و چالش‌ها در کنار ثور خواهد بود. علاوه بر این باید انتظار مشاهده عاشقانه‌ای تکراری میان ثور و جین فاستر باشیم.

 

شهر جدید آزگارد و پادشاهی که حکم رانی برایش خسته کننده شده

در قسمتی از تریلر منتشر شده از فیلم عشق و تندر شاهد حضور والکری بودیم. به گفته منابع موثق در این قسمت والکری از حکم رانی در نیو آزگارد خسته شده و به بهانه کمک به ثور برای مقابله با گور قصاب خدایان، پادشاهی را رها می‌کند. در قسمتی از تریلر منتشر شده شما شاهد مکان جدید آزگارد بودید. به احتمال فراوان آزگارد جدید در گوشه از کشور نروژ بنا شده باشد.

 

قهرمانان نگهبانان کهکشان با ابزارهای جدید

یکی دیگر از نکاتی که در پیش نمایش فیلم Thor : love and thunder  مشخص بود، حضور قهرمانان نگهبان کهکشان بود. البته که همه‌ آن‌ها با لباس‌ها و اسلحه‌های جدید، در مراحل مختلف به مبارزه می‌پردازند. نکته جالب این تریلر این است که حتی ثور خودش را به عنوان یکی از اعضای این گروه می‌شناسد.

 

پوتک قدرت دیگر در دستان ثور نیست

پس از اینکه میولنیر، پوتک قدرت ثور توسط خواهرش خرد شد. این ابر قهرمان از استورم بریکر در مبارزه‌هایش استفاده می‌کرد. در گوشه‌ای از تریلر جدید فیلم Thor 2022 شما میولنیر را می‌بینید که تعمیر شده اما به سمت دست جین فاستر می‌رود. این احتمال وجود دارد که تمامی قدرت‌های گذشته ثور به جین فاستر منتقل شده‌باشد.

 

چه شهر‌هایی را در ثور 2022 خواهیم دید؟

عکس از نمای پشت سر زئوس در شهر المپیوس

در ادامه ماجراجویی‌های ثور این ابر قهرمان به شهر‌های المپیوس و ساکار سفر می‌کند. الپیوس شهر خدایان یونان است و احتمال زیاد و همان‌طور که از تریلر مشخص بود قرار است تا مقابله‌ ثور و زئوس خدای خدایان یونان کمی برایش دردسرساز شود. راسل کرو قرار است نقش زئوس را بازی کند.

 

کارگردان قول بعد‌های عجیب و غریب از ثور را می دهد

تایکا وایتیتی که کارگردان قسمت Thor : love and thunder  هم بر عهده او بوده، به تمامی هواداران قول داده تا بعدهای عجیبی را از این ابر قهرمان به تصویر بکشد. وی اشاره کرد که در این فیلم هنوز هم شاهد شوخ‌طبعی گاه و بی‌گاه ثور خواهید بود. از همین رو خیلی از طرفداران فیلم چشم انتظار انتشار این فیلم در سینما‌ها خواهند بود.

 

فیلم ثور عشق و تندر قرار است تا در تاریخ 23 تیر ماه 1401 بر روی پرده سینما‌های جهان برود. پس تا آن زمان کمی صبر کنید تا شاهد یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های دنیای MCU باشید. حال به ما بگویید که شما نیز مشتاق دید این فیلم هستید یا خیر؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *