انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی | دانلود + دوبله فارسی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی | دانلود + دوبله فارسی | چارخونه
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی | دانلود + دوبله فارسی | چارخونه
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness
فهرست محتوا

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness یکی از جدیدترین انیمیشن‌های است که از سالمدان تا خردسالان را جذب خود می‌کند شاید در لحظات نخست انیمیشن برایتان دیدن یک خرگوش که همزمان مرغ هم هست نامفهوم و بی معنی باشد اما با کمی صبر ممکن است آنقدر بخندید که دلدرد هم بگیرید مجله چارخونه دیدن این انیمیشن دوبله فارسی را در ایام آخر هفته به شدت به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کند.

 

خرگوش مرغی و همستر تاریکی ساخته کیست

شرکت نتفلیس چندی پیش از جدیدترین انیمیشن خود به نام خرگوش مرغی و همستر تاریکی رو نمایی کرد Chickenhare and the Hamster of Darkness از روی رمان‌های مصور گریس گراین توسط بن استاسن و بنجامین موسکت به کارگردانی در آماده است

چیکنهر در کنار پادشاه پیتر

 منتظر چه داستانی باید باشیم؟

داستان Chickenhare and the Hamster of Darkness از این قرار است شخصیت اصلی و جوان داستان به نام چیکنهر توسط پادشاه ماجراجو پیدا شده و پیتر نام دارد. او همواره تلاش می‌کند تا با تغییر چهره خود را شبیه به خرگوش‌های دیگر کند اما نمی‌تواند. از طرف پادشاه پیتر او را به عنوان پسرخوانده خود معرفی کرده و چیکنهر می‌خواهد مانند پدرش ماجراجویی موفق باشد.

 

منتظر لحظات پراسترس باشید

اگر فکر می‌کنید که فقط قرار است در این انیمیشن سرتاسر بخندید سخت در اشتباهید. فراز و نشیب‌های داستان آنقدر زیبا روایت شده که قطعا نمی‌توانید آخر داستان را حدس بزنید. شاید فکر کنید که قهرمان داستان ما، چیکنهر خیلی دست و پاچلفتی به نظر برسد اما در جایی قانع خواهید شد که آنقدرا که فکر می‌کنید خنگ نیست.

 

چند ژانر در یک انیمیشن را خواهید دید!

Chickenhare and the Hamster of Darkness ژانر کاملا کمدی و ماجراجویی دارد. البته در لحظاتی حتی ممکن است که حس درام گونه‌ای به شما دست دهد اما به سرعت ماجرا کمدی خواهد شد. این انیمیشن محصول مشترک کشور بلژیک و فرانسه است.

یکی از مسیرهای پر دردسر برای چیکنهار

هم اکنون انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی را از چارخونه رایگان ببینید

شما می‌توانید با مراجعه به بخش چارخونه پلاس و استفاده از اینترنت ایرانسل به صورت رایگان و دوبله فارسی این انیمیشن را تماشا کنید

 

درست است که خرگوش مرغی و همستر تاریکی جزو انیمه‌های شکست خورده در سینما شناخته می‌شود اما دیدن آن خالی از لطف نیست

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *