دانلود فیلم دکتر استرنج 2 | دوبله فارسی + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » دانلود فیلم دکتر استرنج 2 | دوبله فارسی + تماشا آنلاین | چارخونه
دانلود فیلم دکتر استرنج 2 | دوبله فارسی + تماشا آنلاین | چارخونه
دانلود فیلم دکتر استرنج 2 | 2022 + تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

خب زمان آن رسیده تا این مژده را به طرفداران و دنبال کنندگان دنیای مارول Mcu بدهیم. فیلم دکتر استرنج 2 بالاخره با کیفیت عالی دوبله فارسی یا با زیرنویس برای دانلود و تماشا عرضه شده است. شما می‌توانید به راحتی این فیلم اکشن و سراسر هیجانی را همین الان به صورت آنلاین از وب سایت چارخونه تماشا کنید.

خلاصه از داستان فیلم دکتر استرنج 2 Doctor Strange in the Multiverse of Madness

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

داستان فیلم دکتر استرنج 2 پیرامون اتفاقاتی که پس از باز شدن دروازه‌های چند به دنیای کنونی، رخ می‌دهد. دکتر استرنج با تمام تلاش خود به همراه دوستانش در تلاش است تا از عواقب پیش آمده جلوگیری کند. در این بین ممکن است که گاهی با دوستان خود از دنیاهای دیگر مقابله کند. شما در سرتاسر این فیلم شاهد ناراحتی دکتر استرنج خواهید بود و در جایی از فیلم هم مجبور می‌شود تا حدودی نقش رهبر ابر قهرمانان را بازی کند.

 

واندا ویژن و لوکی؛ دوست یا دشمن مسئله این است؟

دشمنان یا دوستان؟

طبق اخبار و تریلری که از فیلم Doctor Strange in the multiverse of madness 2022 پخش شد، به احتمال خیلی قوی واندا ویژن که یکی از اعضای اصلی گروه انتقام جویان از سری‌های قبلی بود، پس از بهم ریخت جهان‌ها و طلسمی که به وجود آمد؛ ممکن که است که به عنوان یک ویلن از جهانی دیگر در مقابل دکتر استرنج قرار بگیرید. همچنین طبق همان تریلر لوکی برادر مرموز ثور در اتفاقات به وجود آمده نقش تاثیرگزاری خواهد داشت.

 

آیا واقعا دکتر استرنج به دنبال سنگ زمان است؟

یکی از جالب‌ترین پیش بینی‌ها درباره فیلم Doctor Strange in the multiverse of madness 2022 این است که دکتر استرنج برای رفع طلسم به دنبال پیدا کردن سنگ زمان بوده و از آنجایی که این سنگ توسط تانوس نابود شده؛ او مجبور می‌شود که زمان را دستکاری کند و در همین لحظه اتفاقاتی رقم خواهد خورد که شاید اصلا برای دکتر استرنج خوشایند نخواهد بود.

 

مانع اصلی رسیدن به سنگ زمان یک دوست یا یک شیطان

دکتر استرنج 2 در حال تغییر قدرت

طبق روال همیشه ما به هیچ وجه سعی در اسپویل داستان فیلم نخواهیم داشت و تا حد ممکن می‌خواهیم کمی بیشتر شما را آشنا با موضوع کلی فیلم کنیم. خبرهای پخش شده حاکی از آن است که در لحظه خاصی که گفتیم یک دوست قدیمی که در فیلم دکتر استرنج یک هم یار او به بود، باعث این دیوانگی در جهان‌ها می‌شود. البته این‌ها همه گمانه زنی بوده و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

Doctor Strange in the multiverse of madness 2022 را از چارخونه تماشا کنید

شما همین الان می‌توانید با مراجعه به وب سایت چارخونه فیلم دکتر استرنج 2 دوبله فارسی یا با زیر نویس دانلود یا تماشا کنید. گفتنی است که اگر با اینترنت ایرانسل این کار را انجام دهید نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

https://mag.charkhoneh.com/13268
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *