برترین فیلم های سینما (قسمت دوم) | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » برترین فیلم های سینما (قسمت دوم) | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
برترین فیلم های سینما (قسمت دوم) | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
برترین فیلم‌های سینما (قسمت دوم) | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

خب در مقاله قبلی سعی کردیم تا تعدادی از برترین فیلم های سینما را به شما معرفی کنیم. این مقاله نیز در ادامه همان مقاله خواهد بود؛ البته با این تفاوت که ژانر فیلم‌ها کمی متفاوت‌تر از قسمت اول است. فیلم‌های که حتی ممکن است اشک شما را هم در بیاورد یا باعث شود تا هفته‌ها به آن فکر کنید. پس تا انتها با مجله چارخونه همراه باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید به راحتی همه‌ی این فیلم‌ها را دانلود کرده یا آنلاین تماشا کنید.

فارست گامپ با بازی درخشان تام هنکس از برترین فیلم های سینما

یکی از برترین فیلم‌ های تاریخ سینما که در عین سادگی روایت پیچیده زندگی را به نمایش می‌کشد، فارست گامپ است. داستان فیلم فارست گامپ روایت زندگی مردیست که کمی از لحاظ ذهنی مشکل دارد. او بر روی یک نیمکت کنار شخصی می‌نشیند و کل زندگی‌اش را از دید خودش برای آن شخص تعریف می‌کند. فیلم فارست گامپ در واقع شرح اتفاقات چند دهه از کشور آمریکا را از دیدگاه منتقدانه اما با زبان طنز است. شما همین الان می‌توانید فیلم فارست گامپ را از وب سایت چارخونه دانلود یا آنلاین تماشا کنید.

 

بعد از دیدن مرثیه‌ای برای یک رویا حتما 2 فیلم کمدی ببینید!

بعد از دیدن مرثیه‌ای برای یک رویا حتما 2 فیلم کمدی ببینید!

درست است که ماهیت این مقاله معرفی برترین فیلم‌ های سینما است اما باید بگوییم که درباره فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا می‌توانیم یک استثنا نیز قائلشیم. فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا با بازی به یاد ماندنی جرت لتو را می‌توان جز تلخ‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینما هم دانست. داستان این فیلم روایت سه جوان است که می‌خواهند به پول و قدرت برسند اما به طور اشتباه درگیر مسائل اشتباهی می‌شوند که زندگی آن‌ها را مرز نابودی می‌برد. اگر آدم احساسی هستید پیشنهاد می‌کنم تا بعد از دیدن فیلم requiem for a dream حتما یک یا دو فیلم کمدی ببینید؛ اما شاید بپرسید چرا؟ این موضوع را به شما نمی‌گویم تا خودتان بعد از دیدن فیلم کاملا متوجه شوید. همین الان به وب سایت ما مراجعه کنید و فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا تماشا یا دانلود کنید.

 

بر باد رفته؛ عاشقانه‌ تاریخی و دوگانه از برترین فیلم‌ های سینما

عکسی از فیلم برباد رفته جزو برترین فیلم‌های سینما

یکی از زیباترین فیلم‌های سینمایی تاریخ که از یک رمان ساخته شد، همین فیلم بر باد رفته بود. داستان فیلم بر باد رفته روایت یک عشق یک طرفه است که گاهی تا جنون هم پیش می‌رود. عاشقانه‌ای که درست در زمان جنگ داخلی در کشور آمریکا رخ می‌دهد. فیلم بر باد رفته آنقدر نکات جالب دارد که می‌توان به راحتی از آن یک مقاله نوشت. بازی خیره کننده ویویلن در نقش اسکارلت همه در تاریخ سینما ماندگار ماند. زنی که از سر عشق دست به کارهایی می‌زند که گویی دیوانه شده است. درست از که نقدهایی بابت نژادپرستانه بودن فیلم بر باد رفته وارد شد اما همیشه به عنوان یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما از آن یاد خواهد شد. شما می‌توانید همین الان بر باد رفته را از چارخونه رایگان دانلود یا تماشا کنید.

 

فیلم روانی از کارگردانی که همیشه به دنبال روانی کردن شماست!

سکانس زیبا از فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک

از این آلفرد هیچکاک فقید یکی از برترین کاگردان‌های سینما بوده شکی نیست. اما فیلم روانی با بقیه کمی فرق دارد. این فیلم به عقیده خیلی‌ها بهترین ساخته آلفرد بزرگ است. لحظات دلهره آور ثانیه به ثانیه شما را همراهی خواهد کرد. دیدن این فیلم به همه پیشنهاد می‌شود الاخصوص به اشخاصی که عاشق فیلم‌ هایی هستند که آن‌ها را تا ساعت‌ها درگیر خودش کند. علاوه بر همه‌ی این‌ها قبل از دیدن روانی باید رازی را با شما بازگو کنم تا نیاز نداشته باشید چندبار این فیلم را ببینید. حواستان خوب به داستان فیلم باشد چون هیچکاک قصد دارد با بزرگ نمایی درباره آن 40.000 دلار شما را گول بزند! برای دیدن فیلم روانی می‌توانید همین الان به وب سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

فیلم تلقین (Inception)؛ فرفره‌ی معروف نولان در میان رویا یا حقیقت

پستر فیلم تلقین ساخته کریستوفر نولان

شاید خیلی‌ها با نظر بنده مخالف یا موافق باشند اما کریستوفر نولان از نظر من نابغه حال حاضر سینما است. یکی از برترین فیلم‌های این نابغه تلقین یا Inception نام دارد. فیلمی که در سال 2010 ساخته شد اما شاید تا 50 یا 60 سال بعد هم داستان آن به راحتی قابل درک نباشد. داستان این فیلم روایتگر دزدی حرفه‌ای به نام دام کاب است که به جای دزدهای معلومی، افکار شما را می‌دزدد. او شما را به نقطه ضعفتان در پس ذهنتان می‌برد و طی فرآیندی در رویایتان تمامی افکارتان را می‌دزدد. البته که این دزدی‌ها دردسرهای بزرگی هم برای او به همراه دارد که دیگر از آن‌ها برای شما اسپویل نمی‌کنم. پیشنهاد ویژه سر دبیر مجله چارخونه دیدن فیلم تلقین است. شما می‌توانید همین الان این فیلم اکشن را از وب سایت ما تماشا یا دانلود کنید.

 

خب قسمت دوم معرفی برترین فیلم‌ های سینما هم به پایان رسید. امیدوارم هستم تا در پایان سفر دومین سفرمان شما هم مانند من لذت برده باشید. کامنت و نظرهای شما می‌توانید بهترین دلگرمی برای این بنده حقیر باشد. در ضمن می‌توانید تا برای مطلع شدن از بروزترین فیلم‌ها و سریال‌های سینما در سال 2022 صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید. به امید دیدار دوباره.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *