سریال مرد در مقابل زنبور | دوبله فارسی | دانلود + تماشا | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » سریال مرد در مقابل زنبور | دوبله فارسی | دانلود + تماشا | چارخونه
سریال مرد در مقابل زنبور | دوبله فارسی | دانلود + تماشا | چارخونه
سریال مرد در مقابل زنبور | دوبله فارسی | دانلود + تماشا | چارخونه
فهرست محتوا

وقتش رسیده تا دوباره با خنده‌دارترین شخصیت انگیلس آشنا شوید؛ این شما و این مستربین. مردی که به احتمال خیلی زیاد همه‌ی ما او را به ماشین مینی ماینر سبزش و آن عروسک خرسش به خوبی می‌شناسیم. حالا او بعد از مدتی با سبک کمدی بسیار جالب خودش به خانه‌ها برگشته. با همراه باشید تا کمی بیشتر با سریال مرد و زنبور آشنا شویم. شما می‌توانید همین الان این سریال را از سایت چارخونه دانلود یا تماشا کنید.

داستان سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee

مستربین این بار به عنوان نگهبان از یک خانه لوکس است. اون قرار است که بعد مدت‌ها سر کاری برود و در اولین کار خود برای یک هفته باید از این خانه نگهداری کند. متاسفانه او تا به حال چنین کاری را تجربه نکرده و همین موضوع باعث نگرانی صاحب خانه می‌شود؛ اما آن‌ها به او اعتماد می‌کنند و خانه چند میلیون دلاری خود را با مستربین تنها می‌گذارند. در این میان زنبوری شروع به مزاحمت مستربین می‌شود و وارد خانه می‌شود که داستان سریال مرد در مقابل زنبور از همین جا آغاز می‌شود.

 

حتی فکرش را هم نمی‌کنید چه در مرد در مقابل زنبور پیش خواهد آمد؟

عکسی از سریال Man vs Bee

از نکات جالبی که شاید حس خواهید کرد باهوشی بیش از حد این زنبور است که باعث به وجود آمدن دردسر برای مستربین می‌شود. او به خود خود مردی دست و پا چلفتی هست و با آمدن یک زنبور که از او باهوش‌تر است؛ اتفاقات ناگواری برای خود و خانه به وجود می‌آید. برای اینکه شما متوجه شوید عمق مطلب در سریال مرد در مقابل زنبور کجاست؛ کمی بیشتر به سکانس‌های اولیه قسمت اول توجه کنید.

 

بهترین سریال برای یک تفریح کوتاه مدت

ترور در حال پاسخ دادن به پلیس در سریال مرد در مقابل زنبور

اگر قصد دارید سریالی ببینید که حالتان خوب شود اما زمان کافی ندارید؛ سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee می‌توانید بهترین گزینه برای شما باشد. هر اپیزود این سریال حدودا بین 10 الی 15 دقیقه است. این مفیدترین زمان برای داشتن یک تفریح مقطعی حتی در محیط کار شما خواهد بود. همین موضوع نیز باعث محبوبیت این سریال در فضای مجازی شده است.

 

نظر منتقدان درباره سریال Man vs Bee 2022

پس از اینکه نتفیلکس فصل اول این سریال را منتشر کرد؛ نقدهای مثبت و منفی زیادی نسبت به سریال Man vs Bee بیرون آمد. اما اکثر آن داستان و تعقیب و گریزهای مستربین و زنبور شرور را جالب و دوست داشتنی دانستند. علاوه بر منتقدان این سریال در فصل اول نمره قابل قبولی را از مردم گرفته و باید ببینیم که فصل بعدی هم وجود دارد یا در پایان قسمت 9 باید با مرد و زنبور خداحافظی کنیم.

نمای از جدال بین زنبور و ترور در سریال Man vs Bee 2022

دانلود یا تماشا آنلاین سریال مرد در مقابل زنبور Man vs Bee 2022 از چاخونه

شما می‌توانید همین الان این سریال کمدی و خنده دار را از وب سایت چارخونه دانلود کرده و یا آنلاین تماشا کنید. دیدن این سریال به شدت جذاب برای تک تک کسانی که دلشان برای مستربین معروف تنگ شده پیشنهاد می‌شود.

 

در پایان طبق عادت همیشگیمان سعی کردیم تا به هیچ عنوان از داستان سریال را برای شما اسپویل نکنیم تا شما هنگام دیدن سریال مرد در مقابل زنبور لحظه به لحظه سوپرایز شوید. علاوه بر اطلاعات از جدیدترین فیلم‌های اضافه شده به چارخونه می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید. حال اگر قسمتی از این سریال خنده‌دار را دیده‌اید، نظر خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *