دانلود فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 | تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » دانلود فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 | تماشا آنلاین | چارخونه
دانلود فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 | تماشا آنلاین | چارخونه
دانلود فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 | تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

اگر پیگیر اخبار وقایع بین اوکراین و روسیه هستید؛ فیلم تک تیر انداز : کلاغ سفید 2022 قطعا شما را چند ساعتی میخکوب خواهد کرد. sniper : The white raven یکی از جدیدترین فیلم‌های ساخته شده در سینمای اروپا است که اتفاقات میان کشور اوکراین و روسیه را در سال 2014 در دونباس روایت می‌کند. شروع داستان فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید، زندگی معمولی یک معلم فیزیک را نشان می‌دهد که بسیار صلح طلب است اما به یک بار سر یک اتفاق آرامش به کلی از زندگی او می‌رود.

یک فیزیکدان و یک همسر مهربان؛ قربانیان سیاست

سکانسی از اوایل فیلم sniper : the white raven

داستان این فیلم اکشن و اجتماعی روایت مردی خانواده دوست، بهمراه همسرش است که در کشور اوکراین زندگی خوب و آرامی را سپری می‌کنند اما بعد از به وجود آمدن وقایع دونباس در سال 2014 قهرمان داستان آسیب‌های جدی روحی می‌بیند و مجبور می‌شود تا عقاید خودش را به طور کامل کنار گذاشته و به دنبال انتقام گرفتن بیافتد.

 

فیلم تک تیر انداز : کلاغ سفید؛ هر لحظه نفس گیرتر

داستان فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید آنقدر نفس گیر می‌شود که بعضی وقت‌ها حتی نمی‌توانید پلک بزنید. صحنه‌های اکشن و دراماتیک فیلم sniper : The white raven به خوبی فیلمبرداری شده و شما را کاملا درگیر خواهد کرد. کارگردان فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید ماریان بوشان است. او اهل کشور اوکراین بوده و سعی کرده بدون تحریف تاریخ، این داستان را به تصویر بکشد.

 

داستان دونباس چیست؟ | خطر همیشه در کمین اوکراین

بعد از انقلاب بزرگ در کشور اوکراین و تغییر روند سیاست‌ها در این کشور، جدایی طلبان دونتسک و لوهانسک که روسی زبان نیز هستند اقدام به شورش علیه دولت جدید اوکراین کردند. از همین رو از سال 2014 تا به امروز جنگ داخلی همیشه در این منطقه حاکم بوده و فقط چندبار به مدت‌های کوتاه آتش بس بین دولت و منطقه جدایی طلب دونباس برقرار شده است. بعد از روی کار آمدن زلنسکی رئیس جمهور فعلی اوکراین، مدت زمان این آتش بس‌ها بیشتر شد و آرامش بیشتری در این کشور برقرار شد اما این صلح تا سال 2022 بیشتر ادامه نداشت.

 

بازیگران ناشناس اما حرفه ای در فیلم sniper :The white raven

سکانسی از درس دادن بازیگر فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022

در فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 بازیگران اوکراینی به نام‌های اولگ شولگا، اوله دراخ و مارینا کوشکینا ایفای نقش کرده‌اند. درست است که این بازیگران مانند بازیگران هالیوود نام آشنا نیستند اما به خوبی نقش خود را در فیلم بازی می‌کنند. البته ناگفته نماد که این نقش گیری از بازیگران به هنر کارگردان نیز مرتبط است.

 

یک پایان متفاوت علت تغییر زمان پخش

فیلم sniper : The white raven قرار بود که در سال 2021 به طور رسمی بروی پرده نقره‌ای برود اما به دلیل ویروس کرونا و تنش‌های میان دو کشور روسیه و اوکراین زمان عرضه جهانی این فیلم تغییر کرد. از همین رو کارگردانان فیلم تصمیم گرفتند تا چند سکانس پایانی فیلم را تغییر بدهند و سپس فیلم را بروی پرده سینما ببرند.

 

یک پیشنهاد به بیننده؛ بدون قضاوت ببینیم

بهتر است این فیلم را به دور از هرگونه طرفداری سیاسی ببینیم. این یک پیشنهاد برای بینندگان فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید است؛ چرا که اگر بخواهید به اصل داستان رجوع کنیم، خواهیم فهمید که کارگردان قصد نشان دادن تبعات جنگ‌ را برای مردم آن کشور نشان دهد. ماریان بوشان به خوبی توانسته این موضوع را به شما نشان دهد.

 

چارخونه بهترین میزبان برای دانلود یا تماشا آنلاین فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید

تبدیل شدن یک معلم فیزیک به یک سرباز حرفه ای

شما می‌توانید برای دیدن این فیلم جذاب به وب سایت ما مراجعه کنید و همین الان فیلم Sniper : The white raven را تماشا یا دانلود کنید. همچنین بهتر است بدانید که اگر با اینترنت ایرانسل وارد سایت شوید نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت دیدن فیلم ندارید.

 

ممنون که در نقد و بررسی فیلم تک تیرانداز : کلاغ سفید 2022 ما را همراهی کردید. شما می‌توانید برای شناخت جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها، کتاب‌ها و برنامه‌های آندروید صفحه رسمی ما در اینستاگرام دنبال کنید. حال به اگر مقاله را تا انتها خوانده‌اید بگویید که چقدر تمایل به دیدن فیلم Sniper : The white raven پیدا کرده‌اید. خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را ما در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. فیلم عالی هست هنوز ندیدم البته چون حرفه من فیلم سازی هستش دنبال هستم تا فیلم های خاص را ببینم اما خیلی سخت شده

    1. مرسی از نظرتون جناب گودینی. امیدوارم که حتما در حرفه شخصیتون موفق باشید. در ضمن خوشحال میشیم بقیه مقاله ها را بخونید و نظر بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *