دانلود مینیون ها : ظهور گرو | ورود گروه شرور به سینما | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » انیمیشن » دانلود مینیون ها : ظهور گرو | ورود گروه شرور به سینما | چارخونه
دانلود مینیون ها : ظهور گرو | ورود گروه شرور به سینما | چارخونه
دانلود مینیون ها : ظهور گرو | ورود گروه شرور به سینما | چارخونه
فهرست محتوا

بالاخره وقتش رسید تا یکی از شب‌های آخر هفته‌ی خودتان را، به دیدن انیمیشن مینیون ها : ظهور گرو بگذارید. بعد از اینکه در سال 2015 اولین انیمیشن از اسپین آف من نفرت انگیز آمد؛ همه را بیش از همیشه تشنه دیدن قسمت دوم این اسپین آف کرد. حالا بعد از دوبار به تعویق افتادن زمان پخش، دانلود مینیون ها : ظهور گرو به صورت دوبله فارسی از وب سایت چارخونه امکان پذیر شده است.

چه اتفاقی پس از دهه 70 رخت داد

عکسی از گرو و مینیون ها

بعد از اتفاقات رخ داده در سال 1970 در نسخه اول، گرو حالا 12 ساله است و در تکاپوی تبدیل شدن به یک ابر شرور. او تمام تلاش را می‌کند که وارد گروه 6 ابر شرور بشود. از همین رو دست به هر کاری می‌زند که به این مهم دست پیدا کند اما امان از این دست و پا چلفتی‌های زرد رنگ.

 

روایت شاید تکراری اما جذاب در مینیون ها : ظهور گرو

عکسی از انیمیشن مینیون ها : ظهور گرو

در این قسمت از مینیون ها نیز قرار است تا از حماقت آن‌ها در انجام کارهایشان دیوانه شوید. البته اگر صداق باشید به عنوان پنجمین نسخه از مینیون ها، این نسخه باید کمی پخته‌تر و خلاقانه‌تر می‌بود اما به شما قول خواهیم داد که از خنده روده‌بر شوید. ترکیب همکاری گرو و مینیون ها در انجام دادن کارها بسیار خنده دار و جذاب خواهد بود.

 

جذاب ترین عنوان 2022 در انیمیشن ها

در سال 2022 تا به حال عنوانی به جذابیت انیمیشن مینیون ها : ظهور گرو به سینماها نیامده است. همه ما نیز انتظار آن را می‌کشیدیم. اما اگر راستش را بخواهید این فیلم شاید به زیبایی سری‌های قبلی نباشد اما مینیون ها، مینیون هستند. پس به نظر ارزش یکبار دیدن را دارد.

 

نظر منتقدان کاملا خاکستری است اما چرا ؟

اکثر منتقدان از نوع کارگردانی و کیفیت انیمیشن بسیار راضی هستند اما همه‌ی آن‌ها در نوع روایت داستان هم نظر هستند. بیشتر منتقدان به روند کند، تکراری و شوخی‌های مسخره فیلم اعتراض داشتند اما در کل به انیمیشن minions نمره قبولی دادند.

 

صدا پیشگان معروف minions

از معروف‌ترین صدا پیشگان انیمیشن minions می‌توان به استیو کرل، پیر کافین، آلن آرکین، تاراجی هنسون و میشل یئو اشاره کرد. البته این انیمیشن دوبله فارسی بوده و کیفیت کار صدا پیشگان ایرانی این انیمیشن نیز بسیار بالا است. پیشنهاد می‌کنیم تا حتما این فیلم را از وب سایت چارخونه به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

کایل بالدا کارگردان مینیون ها

کایل بالدا به همراهی جاناتان دال بال و برد ابلسون کارگردانی این انیمه را بر عهده داشتند. جالب است بدانید که در بین نویسندگان minions 2 نام برایان لینچ، متیو فوگل و سینکو پل نیز دیده می‌شود. همانطور که گفتیم همه‌ی بینندگان متفق القول هستند که minions 2 ارزش یکبار دیدن را دارد.

minions 2 : rise of gru

چارخونه میزبان شما برای دیدن این فیلم است

شما می‌توانید همین الان فیلم مینیون ها : ظهور گرو را از وب سایت چارخونه به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر از اینترنت ایرانسل استفاده کنید نیاز به پرداخت هزینه بابت دیدن این فیلم را ندارید.

 

ممنون که تا پایین یک مقاله دیگر درباره بررسی فیلم و انیمیشن ما را همراهی کردید. شما می‌توانید برای مطلع شدن از بروزترین اخبار فیلم و سریال و تکنولوژی به مجله چارخونه سری بزنید یا صفحه مجازی ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13553
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *