دانلود سریال مافیایی 2022 | جدیدترین سریال های مافیایی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال مافیایی 2022 | جدیدترین سریال های مافیایی | چارخونه
دانلود سریال مافیایی 2022 | جدیدترین سریال های مافیایی | چارخونه
دانلود سریال مافیایی 2022 | جدیدترین سریال های مافیایی | چارخونه
فهرست محتوا

اگر اهل دیدن فیلم‌ها و سریال‌های اکشن و مافیایی هستید؛ حتما خبر دارید که عناوین نام آشنایی مانند پیکی بلایندرز peaky blinders و بهتره با ساول تماس بگیری better call saul در سال 2022 به پایان رسیده‌اند. این موضوع شاید برای هواداران این ژانر از فیلم و سریال کمی نگران کننده باشد؛ اما جای هیچ نگرانی نیست، چرا که ما در اینجا قصد داریم تا جدیدترین سریال های مافیایی 2022 را به شما معرفی کنیم. همچنین لازم به ذکر است که دانلود سریال مافیایی 2022 از وب سایت چارخونه با اینترنت ایرانسل، رایگان است.

از جدیدترین سریال های مافیایی 2022 ؛یوسی، جاسوسی که پیشمان شد

یوسی، جاسوس پشیمان

فصل اول «یوسی، جاسوس پشیمان» در آوریل پخش شد و یهودی ستیزی عمیق در تشکیلات ارتش و پلیس آرژانتین را بررسی می کند که منجر به بمب گذاری سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال 1992 شد. فصل دوم این سریال مافیایی اکنون در دست تولید است و تا سال 1994، زمانی که بمباران مرکز جامعه یهودیان آمیا جان بیش از 80 یهودی را گرفت، تمدید شده. یوسی، شخصیت اصلی که در ابتدا برای تحقیق در مورد “طرح اندینیا”، یک نظریه توطئه یهودستیزانه که ادعا می کرد یهودیان و صهیونیست ها در حال توطئه برای استعمار منطقه پاتاگونیا در آرژانتین و شیلی به عنوان “ایالت یهودی در نیمکره جنوبی” بودند، استخدام شده بود. اما کمی بعد خود را در حال دوستی با اعضای یهودی می بیند. جامعه ای در بوئنوس آیرس و تبدیل شدن به معتمد یک تاجر و دلال اسلحه سرشناس اسرائیلی-آرژانتینی. دانلود سریال مافیایی 2022 یوسی به راحتی از وب سایت چارخونه امکان پذیر است.

 

میراث بوش جذاب تر از سریال اصلی؟!

سریال میراث بوش یا «Bosch: Legacy»

سریال میراث بوش یا «Bosch: Legacy» به تازگی شروع شده است. این سریال مافیایی 2022 اسپین آفی از سریال معروف بوش بود که بین سال‌های 2014 تا 2021 پخش شد. هری بوش (تیتوس ولیور)، پلیس سرسخت، اکنون یک کارآگاه خصوصی است. او در انتهای سریال «بوش» در سال گذشته، اداره پلیس لس آنجلس را با هیاهو ترک کرد. دختر بسیار مصمم او، مدی (مدیسون لینتز)، اکنون یک پلیس است که تحت آموزش قرار می‌گیرد و الهام‌بخش معیارهای مساوی غرور و اضطراب در پدرش است. دیدن این سریال جنایی، اکشن و مافیایی آمریکایی خالی از لطف نیست. شما می‌توانید میراٍ بوش 2022 را به راحتی از سایت چارخونه دانلود کنید.

 

دانلود Tokyo vice 2022؛ یک روزنامه نگار دربرابر مافیای ژاپن

دانلود Tokyo vice 2022

یکی از جدیدترین سریال های مافیایی 2022، توکیو وایس یا فساد توکیو نام دارد. با اینکه مدت کوتاهی از انتشارش این سریال گذشته اما طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از نکات جالب سریال فساد توکیو، برگرفته شدن از رمانی با همین نام می‌باشد. داستان سریال Tokyo vice 2022، روایتگر یک خبرنگار جوان آمریکایی در دهه 1990 میلادی است که به تازگی در یک روزنامه بزرگ ژاپنی استخدام شده. او برای اینکه بخواهد نامی برای خود دست و پا کند، تصمیم می‌گیرد تا به دنیای تاریک یاکوزاها سری بزند. شما می‌توانید برای دانلود سریال مافیایی فساد توکیو  به سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

مینی سریال پیشنهاد به دوستداران پدرخوانده پیشنهاد می‌شود!

دانلود مینی سریال مافیایی پیشنهاد

شاید فکر کنید که سه گانه پدرخواده به مانند فیلم‌های دیگر در زمینه مافیایی ساخته شده است؛ اما اینطور نیست. از کارگردان تا تهیه کننده و عوامل فیلم بردار ماه‌های برای اجازه گرفتن از مافیای سیسیل برای ساخت این سه گانه تلاش کردند. حالا بعد از گذشت 50 سال از اولین قسمت پدرخوانده، سریال مافیایی به نام offer 2022 یا پیشنهاد ساخته شده است. داستان این مینی سریال براساس اتفاقات و حوادثی واقعی پشت پرده‌ی ساخته شدن فیلم پدرخوانده خواهد بود. کارگردان مینی سریال مافیایی پیشنهاد آدام آرکین است. شما می‌توانید این سریال جذاب و مافیایی را همین الان از چارخونه دانلود یا تماشا کنید.

 

خب در این مقاله سعی کردیم تا جدیدترین سریال های مافیایی 2022 را برای دانلود به شما معرفی کنیم. اکثر این سریال‌ها به نظر منتقدان و ببینندگانشان بسیار جذاب خطاب شدند اما باید بدانید که ممکن است سلیقه‌ها متفاوت باشند. ممنون که تا اینجا ما را همراهی کردید، شما می‌توانید برای دلگرمی ما، نظرات خود را صفحه اینستاگرام چارخونه به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *