دانلود سریال attack on titan | زیرنویس + دوبله فارسی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال attack on titan | زیرنویس + دوبله فارسی | چارخونه
دانلود سریال attack on titan | زیرنویس + دوبله فارسی | چارخونه
دانلود سریال attack on titan | زیرنویس + دوبله فارسی | چارخونه
فهرست محتوا

در سال‌های اخیر انیمه‌های ژاپنی به شدت بین مردم طرفدار پیدا کرده‌اند. بیشتر این انیمه‌ها از روی مانگاها (مانگا همان کامیک بوک ژاپنی است) ساخته می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های سریالی ژاپنی که از سال 2013 در حال پخش است، اتک آن تایتان یا حمله به تایتان نام دارد. تا به امروز 4 فصل از این سریال پخش گردیده و قرار است تا بخش دوم آن بهمن ماه امسال پخش گردد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای دانلود سریال attack on titan از وبسایت چارخونه اقدام نمایید.

سریال حمله به تایتان پرطرفدار است اما چرا؟

یکی از اولین مولفه‌های که باعث شده تا سریال attack on titan به این حد از محبوبیت برسد؛ پویا بودن داستان آن است. شما در هیچ کدام از قسمت‌های حمله به تایتان نمی‌توانید تشخیص دهید که چه اتفاقی می‌افتد. در این انیمه هر اتفاق و هر چیزی ممکن است رخ دهد. پس زیاد دلتان را به شخصیت‌های اصلی خوش نکنید. همین موضوع تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت سریال attack on titan نسبت به دیگر رقبایش است.

 

خلاصه ای که از سریال attack on titan باید بدانید

موضوع سریال حمله به تایتان مانند بسیاری از سریال‌های دیگر درباره‌ی بقای انسان‌ها بر روی زمین است. تفاوت داستان این سریال اما جایی رقم می‌خورد که دشمنان انسان‌ها نه زامبی هستند و نه آدم فضایی! در دنیای attack on titan غول‌های انسان نما به شکل‌های گوناگون در می‌آیند و در صدد حذف انسان‌ها از روی زمین هستند. انسان‌ها نیز برای مقابله با آن‌ها دیوارهای به ارتفاع 50 متر ساختند. همین چیز در 100 سال اول خوب پیش می‌رفت تا اینکه…

 

معرفی شخصیت های اصلی؛ ارن پسری که خسته نمی‌شود

ارن یگار یکی از کارکترهای اصلی سریال attack on titan

شاید شخصیت ارن از نظر خیلی‌ها پسر لجبازی باشد که همیشه در نبردهایش یک شکست خورده است اما هیچ وقت خسته نمی‌شود. او همیشه تا لحظه آخر مبارزه می‌کند و همین موضوع برگه برنده اوست. ارن در طول سریال خشن را با خود همراه دارد که در ابتدا بزرگ‌ترین نقطه ضعف او است اما هر چقدر که داستان جلوتر می‌رود؛ ارن نیز پخته‌تر می‌شود و می‌فهمد که چگونه از خشم خود به بهترین شکل ممکن در مبارزاتش استفاده کند.

 

میکاسا همراه همیشگی ارن

میکاسا شخصیت آرام و خونسرد سریال حمله به تایتان

یکی خاص‌ترین و خونسردترین کارکترهای سریال attack on titan، میکاسا است. او در یک سانحه خانواده‌اش را از دست داده بود و با خانواده ارن زندگی می‌کرد. از همین رو کل کودکی و نوجوانی‌اش را با ارن گذرانده و در طول سریال چندین بار به این اشاره دارد که ارن تنها خانواده اوست. از همین رو هرجا که ارن به دنبال مبارزه باشد؛ سر و کله‌ی میکاسا نیز سر می‌رسد. او همیشه بهتر و خونسردتر از ارن مبارزه می‌کند.

 

آرمین باهوش همیشه در کنار ارن و میکاسا

آرمین باهوش همیشه در کنار ارن و میکاسا

سومین شخصیتی که باید در سریال attack on titan بشناسید؛ آرمین است. آرمین کارکتری بسیار آرام دارد و به هیچ وجه به دنبال مبارزه نیست. از همین رو کودکان دیگر او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و این ارن و میکاسا هستند که به کمک او می‌آیند. البته لازم به ذکر است که آرمین به شدت باهوش بوده و همیشه بهترین تصمیمات را در سخت‌ترین شرایط می‌گیرد.

 

سریال حمله به تایتان اعتیادآور است اما چرا؟

اولین نکته جالبی که در سریال attack on titan متوجه خواهید شد، پیچیدگی داستانی‌اش است. در این انیمه مدام اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما را شوکه و متحیر خواهد کرد. گاهی این رخدادها حتی برای شما بی معنی نیز خواهد بود. اما باید صبر داشته باشید. همانطور که در ابتدا گفتیم همه چیز در این سریال ممکن است. پس اگر اتفاقی رقم می‌خورد که متوجه آن نشدید کمی صبر کنید؛ چرا که بزودی با فلشبک‌های که در طور سریال حمله به تایتان خواهید دید؛ همه‌ی سوال‌هایتان حل می‌شود.

 

دانلود فصل آخر سریال attack on titan از چارخونه

سریال حمله به تایتان به شدت اعتیاد آور است

بخش آخر سریال حمله به تایتان تا حدود 1 ماه دیگر پخش خواهد شد. برای دانلود بخش آخر سریال attack on titan می‌توانید به وبسایت یا نرم افزار چارخونه مراجعه کنید. همچنین اگر از اینترنت ایرانسل برای تماشا آنلاین یا دانلود سریال attack on titan استفاده کنید نیز به پرداخت هزینه‌ی اضافه بابت دیدن فیلم ندارید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله معرفی انیمه attack on titan همراهی کردید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانلود سریال حمله به تایتان و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز می‌توانید اینستاگرام ما را دنبال کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *