دانلود فیلم بلک آدام black adam | دوبله فارسی + زیرنویس | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » دانلود فیلم بلک آدام black adam | دوبله فارسی + زیرنویس | چارخونه
دانلود فیلم بلک آدام black adam | دوبله فارسی + زیرنویس | چارخونه
دانلود فیلم بلک آدام black adam | دوبله فارسی + زیرنویس | چارخونه
فهرست محتوا

بالاخره انتظارها به سر رسید و فیلم بلک آدام یا همان black adam در سینماهای سرتاسر جهان به اکران درآمد. این فیلم می‌توان مهم‌ترین پروژه DC در سال 2022 دانست چرا که به شدت برای تبلیغاتش در سراسر جهان هزینه کرده که البته این کار دی سی کامیک بی جواب نماند. فیلم سینمایی بلک آدام در روزهای ابتدایی خود با استقبال بی نظیری از سوی تماشاچیان در سینماها رو به رو شد. به همین بهانه قرار است با شما همراه شویم و به نقد و بررسی فیلم سینمایی بلک آدام بپردازیم.

معرفی کلی فیلم سینمایی بلک آدام

معرفی کلی فیلم سینمایی بلک آدام

چندی پیش در 21 اکتبر 2022 فیلم سینمایی بلک آدام بروی پرده نقره‌ای رفت. این فیلم با نقدهای مثبت و منفی زیادی رو به رو شد. این فیلم از سایت imdb نمره 7.1 را گرفته که به نسبت فیلم‌های دیگر دنیای DC نمره مناسبی است. فیلم Black Adam درباره شخصیتی به همین نام است که برای اولین بار در سال 1945 میلادی در دنیای دی سی کامیک خلق شد.

 

چه چیزهایی را باید قبل از دیدن فیلم بدانیم

داوین جانسون بازیگر اصلی

اولین چیزی که باید تا انتهای فیلم بلک آدام حواستان باشد؛ ابر شرور بودن او است. بلک آدام تا آخر فیلم و حتی در لحظات پایانی اعلام می‌کند که نمی‌خواهد یک ابرقهرمان باشد. البته کارهای او با حرف‌هایش تمایز دارد. آدام در طول فیلم کمک زیادی به مردم عادی می‌کند و برعکس دیگر ویلن‌ها، هدفش نابود کردن دنیا نیست. او به خاطر سرگذشتی که داشته فقط تشنه‌ی انتقام است.

 

داستان اصلی فیلم سینمایی black adam

داستان اصلی فیلم در زمان فرعونیان یعنی حدود 5000 سال قبل رقم می‌خورد. 1200 سال قبل از میلاد مسیح شخصی به نام شزم (خود این کارکتر 2 فیلم سینمایی دارد)، یکی از افراد بلند پایه در دربار رامسس دوم بود. شزم یک ابر قهرمان است که تمامی قدرت‌های شش گانه خدایان مصر را دارد. او جادوگری است که به دلیل کهولت سن تصمیم می‌گیرد تا قدرتش را به شخص دیگری منتقل کند. از همین رو تنها به دنبال فرد مورد نظر می‌گردد تا اینکه حس عدالت خواهی تث آدام یکی از شاهزاده‌ها مصر نظر او را جلب می‌کند. سپس سعی می‌کند تا قدرت شش گانه را تث آدام انتقال بدهد که همه چیز بر هم می‌ریزد.

 

چرا دشمنان بلک آدام شزم و سوپرمن هستند؟

هنری کویل در نقش سوپرمن

همانطور که گفتیم بخاطر اتفاقاتی که در زمان انتقال قدرت بین شزم و تث آدام رقم می‌خورد؛ شزم مجبور می‌شود تا آدام به یک سیاره دور افتاده تبعید کند. او 5000 سال در آنجا زندانی بوده و سپس بر اثر اتفاقی از این زندان رهایی پیدا می‌کند و به زمین می‌آید تا انتقام خود و خانواده‌اش را از شزم بگیرد. در اولین فیلم بلک هیچ صحنه مبارزه بین شزم و بلک آدام یا بلک آدام و سوپرمن رخ نمی‌دهد اما سکانس آخر فیلم پس از تیتراژ، هنری کویل (بازیگر سوپرمن) ظاهر می‌شود تا نوید یک مبارزه جانانه را بین این دو در فیلم‌های بعدی black adam یا دنیای دی سی ببینیم.

 

ابرقهرمانانی که برای اولین بار خواهید دیده

ابرقهرمانانی که برای اولین بار در فیلم بلک آدام دیده می‌شوند

همانطور که black adam برای اولین بار در دنیای دی سی قدم گذاشته، چند ابرقهرمان جدید نیز با در کنار شخصیت او معرفی شده‌اند. هاوکمن، دکتر فیت، اتم اسمشر و سایکون قهرمان‌هایی هستند که در فیلم بلک آدام به عنوان اعضای گروه جامعه عدالت معرفی شده‌اند. هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و رهبر این گروه نیز هاوکمن است. آن‌ها پس از آزاد شدن بلک آدام از زندان و برگشتن از تبعیدش، او را یک تهدید برای دنیا می‌دانند.

 

سرنوشت سازترین ابرقهرمانان فیلم

به غیر از black adam و شزم، دکتر فیت یکی از ابرقهرمان‌هایی هست که در روند پیش روی داستان فیلم بلک آدام بسیار تاثیر گذار است. او یک جادوگر بسیار متبحر بوده و به خوبی می‌دانید که اگر نتواند جلوی آدام را بگیرد چه پیامدهایی برای لیگ عدالت و جامعه عدالت خواهد داشت. البته تا همین جا در مورد این ابر قهرمان بیشتر نمی‌توانیم بگوییم چرا که ممکن است کمی از داستان اسپویل شود.

 

تیم و بازیگران جوان؛ نقطه ضعف یا قدرت

تیم کارگردانی در صحنه های اکشن کمی ضعیف عملکرد است

به جز داوین جانسون که بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی بلک آدام است؛ بیشتر بازیگران و تیم تولید این فیلم جوان هستند و شاید اولین تجربه حرفه‌ی خود را پشت سر گذاشتند. این موضوع نکات مثبت و منفی با خود به همراه داشت. از لحاظ صرف انرژی و ایده‌های خلاقانه، فیلم سینمایی Black Adam به خوبی توانسته حرفایی برای گفتن داشته باشد. اما از لحاظ درآوردن بعضی از صحنه‌ها اکشن در این فیلم، عملکرد تیم کارگردانی به دلیل نداشتن تجربه کافی ضعیف بوده است.

 

دانلود فیلم بلک آدام از چارخونه

دانلود فیلم بلک آدام 2022 از وبسایت چارخونه

برای دانلود فیلم بلک آدام 2022 می‌توانید به راحتی وارد سایت و اپلیکیشن چارخونه شوید و سپس بدون پرداخت هزینه با اینترنت ایرانسل این فیلم اکشن و ابرقهرمانی را تماشا کنید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از اینترنت ایرانسل تنها حجم مصرفی از شما کسر خواهد شد ولی نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام محمود عزیز به محض اینکه فیلم با کیفیت بالا گذاشته شد، براتون با زیرنویس و دوبله فارسی میذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *